Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538425/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00548999/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 49
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.makar@zegluga.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zegluga1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-015075fb-94f6-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105060/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZOE/07/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175905,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu, polegających na:
a) Przeprowadzeniu audytu SEO i Marketingowego strony www Spółki i współpraca przy jej tworzeniu;
b) Prowadzeniu Social Mediów, tj. Facebook, Instagram i innych
Działanie powinno być realizowane poprzez prowadzenie i rozwój istniejących kont na platformach Facebook, Instagram i YouTube. Zamawiający wymaga podjęcia działań mających na celu dotarcie do większej liczby odbiorców, m.in. tworzenie postów dot. produktów Spółki, udostępnianie zdjęć i filmów, organizowanie konkursów zgodnych z
koncepcją firmy oraz potrzebami klienta a także inne działania promujące. Aktywność prowadzonych kont powinna być dostoswana do konieczności rozwoju firmy oraz bieżących ustaleń z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do raportowania na podstawie dostępnych danych, narzędzi oraz statystyk o podejmowanych działaniach i ich skuteczności.
c) Przygotowaniu projektów graficznych oferty;
d) Pozycjonowaniu strony;
e) Realizacji sesji zdjęciowej wizerunkowej (1 sesja/rok);
f) Realizacji sesji zdjęciowej sezonowej (2 sesje/rok):
g) Realizacja produkcji wideo (8 filmów/rok);
h) Prowadzenie i promocja kanału YouTube
i) Publikacje w serwisach zewnętrznych (możliwość dodania w obrębie publikowanego artykułu linku do serwisu);
2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania strategii marketingowej spersonalizowanejpod konkretne grupy odbiorców oraz dołączenie jej do oferty, polegającej na:
1) określeniu wartości podstawowej oraz wartości dodanych marki;
2) stworzenie koncepcji na silną i rozpoznawalną markę;
3) określenie języka komunikacji i stylu;
4) opracowanie layoutu graficznego marki.
3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów i innych znaków zatwierdzonych przez Zamawiającego, do których Zamawiający posiada prawa.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu praw autorskich do zdjęć i filmów powstałych w ramach realizacji usługi.
5. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia posiadanych materiałów zdjęciowych, filmów oraz dostępu do strony internetowej www, w celu wykorzystania ich w ramach realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342000-3 - Usługi marketingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136338,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136338,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lupa Marketing Monika Marcińczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182040901
7.3.3) Ulica: ul. Plac Generała Józefa Bema 2/4
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-516
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136338,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki ratowniczo- Gaśniczej w Ostródzie- Etap V
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- "Dostawa i nasadzenia drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
- PRACE NAPRAWCZE I KONSERWATORSKIE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY DRÓG W OSTRÓDZIE
- BUDOWA SKATEPARKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.