Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281731/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn: ,,Budowa drogi – łącznik dróg wojewódzkich nr 872 i 985 w miejscowości Skopanie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158118581
1.5.8.) Numer faksu: 158118582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.baranowsandomierski.pl/2021/11/18/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-przy-realizacji-zadania-pn-budowa-drogi-lacznik-drog-wojewodzkich-nr-872-i-985-w-miejscowosci-skopanie/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn: ,,Budowa drogi – łącznik dróg wojewódzkich nr 872 i 985 w miejscowości Skopanie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c236aaa1-4c5b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012072/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Budowa drogi-łącznik dróg wojewódzkich nr 872 i 985 w miejscowości Skopanie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281731/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.1.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141097,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn: ,,Budowa drogi – łącznik dróg wojewódzkich nr 872 i 985 w miejscowości Skopanie”. Szczegółowy opis zadania został określony w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację zadania, udostępnionym na stronie internetowej: https://bip.baranowsandomierski.pl/2021/11/18/budowa-drogi-lacznik-drog-wojewodzkich-nr-872-i-985-w-miejscowosci-skopanie/.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koordynację procesu przygotowania i realizacji inwestycji,
2) sprawdzenie kompletności i weryfikacja dokumentacji projektowej na zakres zatwierdzony stosownymi zezwoleniami na realizacje inwestycji,
3) sprawdzenie kompletności i weryfikacja dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę pod kątem zgodności z Programem Funkcjonalno - Użytkowym,
4) pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie i koordynacja pracy inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.),
5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
6) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym,
7) rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót – po uzgodnieniu z Zamawiającym,
8) egzekwowanie od Wykonawcy prawidłowości realizacji procesu budowlanego a także prawidłowego i terminowego wykonywania przedmiotu umowy,
9) informowanie Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny
pracy, itp.,
10) informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia robót zamiennych i dodatkowych,
11) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy lub podmioty uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli,
12) wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu realizacji inwestycji
13) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych,
14) wykonywanie kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie,
15) egzekwowanie od wykonawcy prac projektowych i budowlanych wymaganych dokumentów (w tym gwarancji, ubezpieczeń, harmonogramów, projektów umów z podwykonawcami, szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót i dokumentów potwierdzających ich uprawnienia oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego) wraz z ich analizą, zaopiniowaniem oraz przekazaniem skompletowanych dokumentów Zamawiającemu,
16)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,
17) uczestnictwo w naradach koordynujących z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót we wskazanym terminie przez Zamawiającego,
18) bieżąca współpraca z Zamawiającym, m.in. udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy,
19) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień
20) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót,
21) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy realizującemu proces budowlany i uczestnictwo w tym przekazaniu,
22) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru zadania przez Zamawiającego, w tym w szczególności potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, w tym ostatecznego odbioru,
23) sprawowanie kontroli nad dokumentami rozliczeniowymi przedstawianymi przez wykonawcę realizującego proces budowlany pod względem merytorycznym,
24) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przyjęcia,
25) uczestniczenie w nadzorowaniu wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót,
26) w przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania na wybór Wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru,
27) uczestniczenie w okresie trwania gwarancji i rękojmi w przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zmawiającego, potwierdzanie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji.
28) powołanie „Zespół Nadzoru Inwestorskiego”, w skład którego wejdą zapewnieni przez Wykonawcę Inspektorzy branżowi, w szczególności:
a) Inspektor w specjalności drogowej.
b) Inspektor w specjalności elektrycznej,
c) Inspektor w specjalności sanitarnej
29) Pracami Zespołu Nadzoru Inwestorskiego będzie kierował koordynator, tj. inspektor nadzoru robót drogowych (zwany „ Inspektorem Nadzoru Koordynatorem”).
30) Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku gdy skład „Zespołu Nadzoru Inwestorskiego” będzie niewystarczający dla kompleksowej realizacji usług, do zapewnienia i powołania innych niezbędnych branżystów lub specjalistów w celu prawidłowej realizacji zadania, w ramach wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64206,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64206,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP PROJEKT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722401652
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 24/29
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64206,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.