Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00532317/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dzierżawa pojazdu typu śmieciarka.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot Prawa Publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dzierżawa pojazdu typu śmieciarka.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f4cf331-9284-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DZIERŻAWA POJAZDU TYPU ŚMIECIARKA
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
I. Dane techniczne podwozia:
1. Dopuszczalna masa całkowita 26 ton, trzyosiowe 6x2
2. Podwozie produkcja nie starsze niż 2010 r.
3. Silnik:
a) wysokoprężny 300-350 KM, Common-Rail
b) silnik spełniający normy emisji spalin EURO 5
4. Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna
5. Oś przednia:
a) przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 8,0 ton
6. Osie tylne:
a) oś wleczona kierowana
b) oś środkowa napędowa
c) tylne zawieszenie pneumatyczne
d) stabilizator osi tylnej
e) blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej
f) regulacja wysokości zawieszenia
7. Zbiornik paliwa min. 200 litrów z korkiem zamykanym na klucz
8. Zbiornik Ad Blue min. 20 l
9. Koła 22,5
10. Na osi napędowej koła bliźniacze
11. Kabina:
a) Kabina trzymiejscowa
b) siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
c) klimatyzacja
d) ogrzewane lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu
drogowego
e) oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego
12. Wyświetlacz na tablicy wskaźników w języku polskim
13. Tachograf cyfrowy
14. Radio
15. Dwa kliny pod koła zamontowane na pojeździe
16. Wyposażenie dodatkowe:
a) gaśnica produkcji polskiej
b) apteczka produkcji polskiej
c) trójkąt ostrzegawczy
d) podnośnik min.12 tonowy
e) klucz do kół
f) gumowe dywaniki podłogowe
g) pokrowce na siedzenia
II. Dane techniczne nadwozia (śmieciarki):
1. Zabudowa śmieciarki, z urządzeniem zasypowym tylnym, przeznaczona do zbierania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych oraz biodegradowalnych
2. Skrzynia ładunkowa o pojemność ładunkowej 20-22 m³
3. Objętość wanny zasypowej (odwłoka) min. 1,5 m³
4. Mechanizm zgniatania liniowo- płytowy tzw. „szufladowy”.
5. W pełni szczelne połączenie odwłoka ze skrzynią ładunkową
6. Sterowanie mechanizmem załadowczym prasy w cyklu automatycznym zależnym od pracy wrzutnika, pojedynczym oraz ciągłym
7. Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1:5.
8. Konstrukcja ma umożliwiać wysunięcie płyty zgniatającej poza obrys skrzyni ładunkowej
9. Automatyczne sterowanie obrotami silnika zależne od obciążenia układu hydraulicznego
10. Dwa stopnie dla ładowaczy, każdy wyposażony w czujniki zajętości w przypadku zajętości stopni dla ładowaczy, uniemożliwienie cofania pojazdem oraz ograniczenie prędkości jazdy do 30 km/h.
11. Terminal do obsługi nadwozia (zabudowy), informację o zajętości stopni ładowaczy, otwieranie odwłoka i opróżnianie zabudowy,
12. Funkcja automatycznego otrzepywania pojemników.
13. Sterowanie ręczne.
14. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka.
15. Automatyczny uniwersalny wrzutnik z dzielonym uchwytem grzebieniowym zgodny z normą EN1501-1, -5 do pojemników od 120-1100 l zgodnych z normą EN 840-1, -2, -3. Wrzutnik ma posiadać ramiona do opróżniania pojemników 1 100 l.
16. Wyłączniki bezpieczeństwa po obu stronach zabudowy oraz jeden w kabinie kierowcy
17. Reflektor roboczy na odwłoku.
18. Dwa dodatkowe reflektory zamontowane z tyłu zabudowy załączane w kabinie kierowcy
19. Reflektory zamontowane z prawej i lewej strony pojazdu, z przodu zabudowy skierowane do tyłu załączane w kabinie kierowcy
20. Światło ostrzegawcze z tyłu i z przodu pojazdu (kogut).
21. Pojemnik na czystą wodę z dozownikiem środka myjącego dla rąk.
22. Osłony przeciw najazdowe.
III. Uwagi końcowe:
1. Cena ma zawierać pełen zakres rzeczowy zamówienia wraz z transportem z niezbędnymi kosztami, opłatami w tym (ubezpieczenie OC, AC, NNW) itp. niezbędnymi dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, a także inne wydatki, koszty i zobowiązania w tym w szczególności koszty związane z naprawą, przeglądami OT podwozia i zabudowy pojazdu oraz wymiany zużytych opon(nie dotyczy uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego), bez możliwości wysuwania roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
2. Okres dzierżawy 12 m-cy, z jedno miesięcznym okresem wypowiedzenia umowy
3. Termin dostawy do 7 dni od daty podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101106,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143172,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131009,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Krzysztof Goźliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361287385
7.3.4) Miejscowość: Serock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131009,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Przebudowa wraz zrozbudową drogi powiatowej nr 1151D na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowychnr 1018D, 1151D i 1153 do skrzyżowania z S3
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- "Budowa miniboisk dla dzieci i siłowni zewnętrznej przy boisku Orlik na os. Polkowice Dolne"
- Remonty cząstkowe ciągów pieszych i rowerowych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do odbioru odpadów - śmieciarki, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Wynajem 1 samochodu ciężarowego typu śmieciarka przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów komunalnych w Gubinie
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.