eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzempińPełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji projektu "Budowa infrastruktury służącej rozwojowi mobilności miejskiej na terenie Gminy Czempiń wraz z działaniami informacyjno-promocyjnymi"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji projektu „Budowa infrastruktury służącej rozwojowi mobilności miejskiej na terenie Gminy Czempiń wraz z działaniami informacyjno-promocyjnymi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZEMPIŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25

1.5.2.) Miejscowość: Czempiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 26 703 wew.133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.michalska@ug.czempin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czempin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji projektu „Budowa infrastruktury służącej rozwojowi mobilności miejskiej na terenie Gminy Czempiń wraz z działaniami informacyjno-promocyjnymi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a79573-5c07-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004055/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Budowa infrastruktury służącej rozwojowi mobilności miejskiej na terenie Gminy Czempiń - pełnienie funkcji inspektorów nadzoru; realizacja kampanii informacyjno -promocyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319424/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej nad realizacjami inwestycji wchodzących w zakres:
Zadania 3 - Budowa ciągu pieszo- rowerowego w Czempiniu od ul. Kościelnej do ul. Gruszkowej wraz z oświetleniem i monitoringiem wizyjnym w zakresie rozbiórek.
Zadania 7 - Rozbudowa drogi powiatowej 3912P Jarogniewice-Piotrkowice od km 0+000,00 do km 3+527,00 - Budowa ścieżki w zakresie wiaty odpoczynkowej,
Zadania 8 - Budowa wiaty rowerowej (przystankowej)-stacja kolejowa Czempiń (Działka 934/6, obręb Czempiń).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 13356,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego branży inżynieryjnej - drogowej nad realizacjami inwestycji wchodzących w zakres:
Zadania 1 - Remont drogi powiatowej nr 3898P Czempiń ul. Kolejowa – ścieżka rowerowa
Zadania 2 - Przebudowa ul. Chłapowskiego w Czempiniu w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od ul. Wybickiego do ul. Borówko Stare.
Zadania 3 - Budowa ciągu pieszo- rowerowego w Czempiniu od ul. Kościelnej do ul. Gruszkowej wraz z oświetleniem i monitoringiem wizyjnym
Zadania 4 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej 311 - ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu rowerowego oraz ścieżka rowerowa od skrzyżowania z ul. Spółdzielców
w Czempiniu do wsi Jasień, budowa oświetlenia do Piotrkowic
Zadania 5 - Rozbudowa ul. Tarnowskiej w Piechaninie w zakresie budowy chodnika
z dopuszczeniem ruchu rowerowego wraz z oświetleniem.
Zadania 7 - Rozbudowa drogi powiatowej 3912P Jarogniewice-Piotrkowice od km 0+000,00 do km 3+527,00.
Zadania 8 - Budowa wiaty rowerowej (przystankowej)-stacja kolejowa Czempiń (Działka 934/6, obręb Czempiń)
Zadania 9 - Budowa stojaków rowerowych w ramach parkingów Bike and Ride.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 138446,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego branży inżynieryjnej mostowej nad realizacją inwestycji wchodzacej w zakres:
Zadania 4 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej 311- ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu rowerowego oraz ścieżka rowerowa od skrzyżowania z ul. Spółdzielców
w Czempiniu do wsi Jasień, budowa oświetlenia do Piotrkowic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 1440,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej sanitarnej nad realizacjami inwestycji wchodzących w zakres:
Zadania 4 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej 311- ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu rowerowego oraz ścieżka rowerowa od skrzyżowania z ul. Spółdzielców
w Czempiniu do wsi Jasień, budowa oświetlenia do Piotrkowic
Zadania 7 - Rozbudowa drogi powiatowej 3912P Jarogniewice-Piotrkowice od km 0+000,00 do km 3+527,00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 16061,69 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej elektrycznej nad realizacjami inwestycji wchodzących w zakres:
Zadania 1 - Remont drogi powiatowej nr 3898P Czempiń ul. Kolejowa – ścieżka rowerowa
Zadania 3 - Budowa ciągu pieszo- rowerowego w Czempiniu od ul. Kościelnej do ul. Gruszkowej wraz z oświetleniem i monitoringiem wizyjnym
Zadania 4 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej 311- ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu rowerowego oraz ścieżka rowerowa od skrzyżowania z ul. Spółdzielców
w Czempiniu do wsi Jasień, budowa oświetlenia do Piotrkowic
Zadania 5 - Rozbudowa ul. Tarnowskiej w Piechaninie w zakresie budowy chodnika
z dopuszczeniem ruchu rowerowego wraz z oświetleniem.
Zadania 6 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 310 w Piechaninie na odcinku od ul. Tarnowskiej do przystanku autobusowego polegająca na budowie oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego
Zadania 8 - Budowa wiaty rowerowej (przystankowej)-stacja kolejowa Czempiń (Działka 934/6, obręb Czempiń).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 33212,16 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej telekomunikacyjnej nad realizacjami inwestycji wchodzących w zakres:
Zadania 1 - Remont drogi powiatowej nr 3898P Czempiń ul. Kolejowa – ścieżka rowerowa
Zadania 2 - Przebudowa ul. Chłapowskiego w Czempiniu w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od ul. Wybickiego do ul. Borówko Stare.
Zadnia 3 - Budowa ciągu pieszo- rowerowego w Czempiniu od ul. Kościelnej do ul. Gruszkowej wraz z oświetleniem i monitoringiem wizyjnym
Zadania 4 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej 311- ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu rowerowego oraz ścieżka rowerowa od skrzyżowania z ul. Spółdzielców
w Czempiniu do wsi Jasień, budowa oświetlenia do Piotrkowic
Zadania 8 - Budowa wiaty rowerowej (przystankowej)-stacja kolejowa Czempiń (Działka 934/6, obręb Czempiń).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 33419,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14022,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14022,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVEN Michał Piątkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-15716-84

7.3.3) Ulica: Smigielska 27

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14022,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96924,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96924,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-101-28-75

7.3.3) Ulica: Grzybowa 3/4

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96924,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-101-28-75

7.3.3) Ulica: Grzybowa 3/4

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-101-28-75

7.3.3) Ulica: Grzybowa 3/4

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42927,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINI Mariusz Kluczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-101-25-75

7.3.3) Ulica: Grzybowa 3/4

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-101-28-75

7.3.3) Ulica: Grzybowa 3/4

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.