eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.nfz-warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c03cee4-79f7-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00189748/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028892/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAGZ.261.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274387,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres A: dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 8
2. Dostawy artykułów biurowych i papieru kserograficznego będą realizowane dwa razy w miesiącu dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Warszawie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A do Specyfikacji.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości artykułów biurowych i papieru kserograficznego w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wynagrodzenia umownego.
5. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły biurowe i papier kserograficzny. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania potwierdzenia odbioru poszczególnych dostaw.
6. Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o poszczególnych cenach jednostkowych artykułów biurowych i papieru kserograficznego zgodnie z załączonymi do Specyfikacji formularzami (załącznik nr 1A).
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30199230-1 - Koperty

44617100-9 - Pudła kartonowe

4.5.5.) Wartość części: 230458,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres B: dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Delegatury MOW NFZ w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7, Ostrołęce przy ul. Kościuszki 45, Płocku przy ul. Padlewskiego 18 c, Radomiu przy ul. Piastowskiej 4, Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 4.
2. Zamawiający zastrzega sobie aby ceny jednostkowe w każdej pozycji asortymentowej były dla wszystkich Delegatur takie same.
3. Dostawy artykułów biurowych i papieru kserograficznego będą realizowane nie częściej niż raz w miesiącu dla każdej z Delegatur MOW NFZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1B do Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości artykułów biurowych i papieru kserograficznego w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wynagrodzenia umownego.
6. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły biurowe i papier kserograficzny. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania potwierdzenia odbioru poszczególnych dostaw.
7. Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o poszczególnych cenach jednostkowych artykułów biurowych i papieru kserograficznego zgodnie z załączonymi do Specyfikacji formularzami (załącznik nr 1B).
8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30199230-1 - Koperty

44617100-9 - Pudła kartonowe

4.5.5.) Wartość części: 43928,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290243,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302452,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290243,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181783347

7.3.3) Ulica: Al. Fryderyka Chopina 55

7.3.4) Miejscowość: Łomianki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290243,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57622,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58299,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57622,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181783347

7.3.3) Ulica: Al. Fryderyka Chopina 55

7.3.4) Miejscowość: Łomianki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57622,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.