Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041858/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00047944/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00059738/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00125542/01 - Wynik z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów z logo dla SGH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości 162
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 564 -78 36
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055446
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00041858/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, w zakresie danej części zamówienia po 1 sztuce próbki z asortymentu wyszczególnionego w SOPZ
2. Sposób złożenia próbek, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1) SWZ - wyszczególnionych w ust. 2:
1) Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 Ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych tj. próbek, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) SWZ Zamawiający tym samym wymaga przedłożenia próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do upływu terminu składania ofert określonego w rozdziale XII ust. 1 SWZ w zamkniętym opakowaniu na adres:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kancelaria Główna, pokój nr 58 (parter)
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
2) Opakowanie z próbkami należy oznaczyć następująco:
„Próbki w postępowaniu o numerze ADZL.25.59.2021 - część ……
Nie otwierać przed dniem 15.02.2022 r. godz. 11:30”
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, w zakresie danej części zamówienia po 1 sztuce próbki z asortymentu wyszczególnionego w SOPZ
2. Sposób złożenia próbek, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1) SWZ - wyszczególnionych w ust. 2:
1) Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 Ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych tj. próbek, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) SWZ Zamawiający tym samym wymaga przedłożenia próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do upływu terminu składania ofert określonego w rozdziale XII ust. 1 SWZ w zamkniętym opakowaniu na adres:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kancelaria Główna, pokój nr 58 (parter)
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
2) Opakowanie z próbkami należy oznaczyć następująco:
„Próbki w postępowaniu o numerze ADZL.25.59.2021 - część ……
Nie otwierać przed dniem 21.02.2022 r. godz. 11:30”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 5) Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 6) Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-15 11:00
Po zmianie:
2022-02-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-15 11:30
Po zmianie:
2022-02-21 11:30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- "Dostawa materiałów reklamowych z logo dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.