Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516385/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00540462/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring zasobów przyrodniczych, identyfikacja zagrożeń oraz określenie systemowych rozwiązań, (...)związanych z realizacją przedsięwzięcia pod nazwą „Dolnośląskie Centrum Sportu – Jakuszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ROZWOJU TERYTORIALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931962942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Władysława Dawida 1A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-527
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irt@irt.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.irt.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3aaa5730-8a07-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
planowanie przestrzenne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring zasobów przyrodniczych, identyfikacja zagrożeń oraz określenie systemowych rozwiązań, (...)związanych z realizacją przedsięwzięcia pod nazwą „Dolnośląskie Centrum Sportu – Jakuszyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aaa5730-8a07-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072000/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Monitoring zasobów przyrodniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring zasobów przyrodniczych, identyfikacja rozwiązań minimalizujących antropopresję oraz określenie ram metodycznych do monitoringu długookresowego w celu ochrony terenów przyrodniczo cennych oraz rozwoju zrównoważonego górskiego obszaru funkcjonalnego, w związku z pracami nad „Rekomendacjami dla planowania rozwoju w górskim obszarze funkcjonalnym określonym w SRWD 2030”, związanych z realizacją przedsięwzięcia pod nazwą „Dolnośląskie Centrum Sportu – Jakuszyce.
Głównym celem zamówienia jest ocena wpływu antropopresji na stan gatunków i siedlisk oraz różnorodność biologiczną w okresie funkcjonowania Ośrodka Narciarstwa Biegowego i Biatlonu w Szklarskiej Porębie–Jakuszycach, zgodnie z zapisami decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska nr WOOŚ.4210.18.2017.AMA.14 z dnia 19.10.2017 r.
2. Zadanie o którym mowa w pkt. 1 zostanie wykonane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określają istotne postanowienia umowne/ projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 804814,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982155,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANSEE CONSULTING MICHAŁ JAŚKIEWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971915404
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANSEE CONSULTING MICHAŁ JAŚKIEWICZ SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"ANSEE CONSULTING MICHAŁ JAŚKIEWICZ SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982155,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki z podziałem na 12 zadań.
- "Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Żernickiej/Objazdowej w ramach projektu nr 159/WBO 2023 - Zieleń i Sport na ZACHODZIE - Pracze Odrzańskie, Żerniki i Nowe Żerniki".
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi.
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu zewnętrznego przy al. Kasztanowej 3a-5 oraz ul. Januszowickiej 5 we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi DMEA w Berlinie
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości oddziału Muzeum Narodowego we Wrocławiu: obiekt Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenami przyległymi" (13 m-cy)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Miejski plan adaptacji do zmian klimatu dla miasta Pułtusk
- PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 (ZAWIERCIE - KOLONIA POCZESNA)
więcej: Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.