Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00473828/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa art. mleczarskich dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
COSSW w Kulach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa art. mleczarskich dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cbef534-7224-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070056/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach OZ Sulejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.17.2022.TM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141202,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV J.m. ilość
1 Margaryna 15431100-9 kg 30
2 Serek homogenizowany 15500000-3 kg 108
3 Deser mleczny 15500000-3 kg 100
4 Pudding 15500000-3 kg 100
5 Mleko 15511210-8 l 1080
6 Śmietana 15512000-0 kg 130
7 Masło 15530000-2 kg 700
8 Twaróg półtłusty 15542100-0 kg 70
9 Twaróg sernikowy 15542100-0 kg 85
10 Serek bez cukru ziarnisty 15542100-0 kg 150
11 Serek do chleba 15542100-0 kg 48
12 Serek włoski 15542200-1 kg 30
13 Ser topiony- krążki 15542200-1 kg 40
14 Ser topiony- prostokąt 15542200-1 kg 45
15 Ser topiony - plastry 15542200-1 kg 40
16 Ser feta 15542300-2 kg 16
17 Ser żółty pół-twardy 15544000-3 kg 230
18 Ser żółty z przyprawami pełnotłusty 15544000-3 kg 230
19 Ser żółty salami 15544000-3 kg 230
20 Ser żółty wędzony rolada ustrzycka 15544000-3 kg 230
21 Ser żółty wędzony 15544000-3 kg 230
22 Jogurt naturalny 15551310-1 kg 100
23 Jogurt owocowy 15551320-4 kg 108
24 Maślanka 15551500-0 l 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15530000-2 - Masło
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15511210-8 - Mleko UHT
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15542300-2 - Ser feta
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
15551500-0 - Maślanka
15512000-0 - Śmietana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129994,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129994,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129994,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720100259
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 4
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W RADOMSKU
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W RADOMSKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129994,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI KULE
więcej: przetargi KULE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych i artykułów ogólnospożywczych do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.