eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemy¶lPrzebudowa kot³owni gazowej wraz z wymiana instalacji c.o.



Og³oszenie z dnia 2022-02-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kot³owni gazowej wraz z wymiana instalacji c.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Przemyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900312

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Dominikañski 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przemy¶l

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166785054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.przemysl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kot³owni gazowej wraz z wymiana instalacji c.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c7cfcf4-8b68-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00055495

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00006892/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa kot³owni gazowej z wymiana instalacji c.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zp.powiat.przemysl.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zp.powiat.przemysl.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 19.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
19.2. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego
w pkt 15 i 16 SWZ – zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej na stronie profilu nabywcy https://zp.powiat.przemysl.pl/. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Pomoc" na stronie internetowej pod adresem: https://zp.powiat.przemysl.pl/#/help.
20.8. Zgodnie z § 11 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram,
3) procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
4) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
5) W³±czona obs³uga JavaScript;
6) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie *.pdf.;
7) Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez U¿ytkownika lub aplikacja
komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
8) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
9) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w ROZPORZ¡DZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz ROZPORZ¡DZENIE MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) .

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 30.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
30.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: - Starostwo Powiatowe w Przemy¶lu, Plac Dominikañski 3, 37-700 Przemy¶l, tel. 16 678 50 54, 56
30.3. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) - inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Przemy¶lu jest
P. Ma³gorzata Chomycz-¦migielska 16 678 50 54 wew. 299
30.3.1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Przebudowa kot³owni gazowej wraz z wymiana instalacji c.o.” prowadzonym w trybie podstawowym
30.3.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu ustawê Pzp,
30.3.3. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.3.4. Niezale¿nie od postanowieñ ppkt 30.1.5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.3.5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
30.3.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
30.3.7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
30.3.8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
30.3.9. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa kot³owni gazowej wraz z wymiana instalacji c.o. w budynku Starostwa Powiatowego zlokalizowanym przy Placu Dominikañskim 3 w Przemy¶lu.
W zakres przedmiotowej inwestycji wchodz± poni¿sze roboty:
12.1.1 Demonta¿ istniej±cych urz±dzeñ grzewczych (kot³y) w pomieszczeniu kot³owni i
pompowni, oraz naczynia wzbiorczego systemu otwartego na poddaszu budynku
12.1.2. Demonta¿ instalacji grzewczej c.o. tj. grzejników i rur zasilaj±cych w budynku
12.1.3. Demonta¿ instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kot³owni i pompowni
12.1.4. Budowa ¶ciany oddzielenia po¿arowego w pomieszczeniu kot³owni,
12.1.5. Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu kot³owni, oraz naprawa i udro¿nienie
kana³ów podpod³ogowych rozprowadzaj±cych instalacjê grzewcz± c.o.
12.1.6 Monta¿ urz±dzeñ dla celów przedmiotowej kot³owni
12.1.7. Wykonanie instalacji technologicznej dla celów przedmiotowej kot³owni
12.1.8. Wykonanie instalacji elektrycznej dla celów przedmiotowej kot³owni
12.1.9. Monta¿ grzejników c.o. z armatur± odcinaj±c± i regulacyjn± wraz z instalacj± rurow±

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44160000-9 - Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy

44621220-7 - Kot³y grzewcze centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Okres gwarancji/ rêkojmi 40%
Razem 100%

24.2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej.
CENA – 60%
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%
Cena oferty badanej
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

24.3. KRYTERIUM „OKRES GWARANCJI I RÊKOJMI” – 40% ( gdzie okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji) Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Oferta w kryterium termin gwarancji i rêkojmi mo¿e uzyskaæ od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Pozosta³ym wykonawcom zostan± przyznane punkty wg nastêpuj±cego wzoru:

Warto¶æ punktowa = Wk Gn / Gmax x 100 pkt x waga kryterium
Wk - waga kryterium
Gn - termin gwarancji oferowany w aktualnie ocenianej ofercie
Gmax -najd³u¿szy okres gwarancji podany w ofertach

Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy jego oferta zostanie odrzucona w tym zaznaczaj±c wyd³u¿enie o „0”, wykonawca o¶wiadcza, ¿e oferuje okres gwarancji równy 36 miesiêcy. W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy do porównania przyjmie termin 60 miesiêcy, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.

24.4. £±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60 pkt) + liczba punktów za termin gwarancji i rêkojmi (maks. 40 pkt)
Opis sposobu obliczenia ³±cznej oceny ofert:
24.4.1.£±czna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona wed³ug formu³y
P = PC + GR
Gdzie:
PC – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
GR – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rêkojmi”
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”
Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z uzyskan± ³±czn± ilo¶ci± punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

15. Warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
15.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej : Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy która:
 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
 która uczestniczy³a przy realizacji co najmniej jednej zakoñczonej roboty budowlanej zwi±zanej z przebudow±, budow±, remontem kot³owni gazowej wraz z wymiana instalacji c.o.
 o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych brutto 00/100),
 przez ca³y okres jej trwania (tj. od momentu przekazania placu budowy
do momentu dokonania odbioru koñcowego robót),

b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót która:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
- która uczestniczy³a przy realizacji co najmniej jednej zakoñczonej roboty budowlanej zwi±zanej która obejmowa³a swym zakresem m.in. modernizacjê lub rozbudowê lub wymianê instalacji elektrycznej zwi±zanej z pod³±czeniem urz±dzeñ w kot³owni gazowej,
 przez ca³y okres jej trwania (tj. od momentu przekazania placu budowy
do momentu dokonania odbioru koñcowego robót),
c) Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawid³owo ukoñczy³ minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± która obejmowa³a swym zakresem m.in. modernizacjê lub rozbudowê lub wymianê instalacji c.o. wraz z remontem lub rozbudow± lub przebudow± pomieszczeñ kot³owni o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ – 600 000,00 z³otych brutto* dla ww. zakresu.
Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
Podstawy wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 (obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 (fakultatywne)
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.;
2) Zamawiaj±cy nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 18.2 W celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 15 Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ),
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, (wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

19.5. Kompletna oferta zawiera:
19.5.1. Formularz ofertowy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
19.5.2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków w postêpowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ,
19.5.3. O¦WIADZCENIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy)
19.5.4. O¦WIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy)
19.5.5. ZOBOWI¡ZANIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy)
19.5.6. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2 Warunek ten dotyczy równie¿ odpowiednio osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pe³nomocnictwo to musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty.
19.5.7. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa; (je¿eli dotyczy).
19.5.8. WYKAZ ROZWI¡ZAÑ RÓWNOWA¯NYCH wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami; (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/ konsorcja) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (wspó³partnerów) wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika (lidera)
do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert± – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania
2) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem (liderem)
3) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wspó³partnerów, a nie ich pe³nomocnika – lidera lub jednego ze wspó³partnerów.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz mo¿liwo¶ci jej zmiany
26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± Za³±cznik nr 8 do SWZ, do SWZ Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
26.2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie,
w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ, do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zp.powiat.przemysl.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

19.12. Tajemnica przedsiêbiorstwa:
Protokó³, oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w postêpowaniu o zamówienie publiczne s± jawne. Je¶li oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzec, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, powinien przekazaæ je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiaj±cy udostêpni na wniosek zainteresowanego jawn± czê¶æ dokumentacji.
19.12.1 Zastrze¿enie informacji, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji bêdzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkowaæ bêdzie ich odtajnieniem.
19.13 Wycofanie z³o¿onej oferty
Przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Wykonawca mo¿e wycofaæ ofertê. W tym celu nale¿y postêpowaæ zgodnie z Instrukcj± dla Wykonawcy dostêpnej na Platformie. Wykonawca po up³ywie sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofania ofert.
19.13.1 Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.

. Zamawiaj±cy stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz.1320).

Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z wykonawcami
20.17.1. Ze strony Zamawiaj±cego osoby uprawnione do kontaktu:
- w sprawach merytorycznych: Pan Ryszard Cz±stka tel.:16 678 50 54 w. 142
- w sprawach procedury: Magdalena Kochañska , tel.: 16 678 50 54 w. 155
20.17.2. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza znajduj±cego siê na https://zp.powiat.przemysl.pl/.
20.17.3. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.