Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451985/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00452024/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piszczac.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-905efbcf-6a5d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009288/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2023”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451985/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia usługi w ramach zadania pn.: „Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół
Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2023” jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów
środkami komunikacji publicznej do przedszkola i szkół oraz z przedszkola i szkół na terenie Gminy Piszczac.
4.1.1. Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajo-wym transporcie drogowym zgodnie z
ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie
posiada-jący bilety miesięczne-szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasa-dach komercyjnych w miarę
dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
4.1.2. Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Zespół Placówek Oświatowych w Piszczacu, ul. Spółdzielcza 15, 21-530 Piszczac,
b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Połoskach, Połoski 45A, 21-530 Połoski,
c) Zespół Placówek Oświatowych w Chotyłowie, ul. Zaleska 2, 21-530 Chotyłów,
d) Szkoła Filialna Zespołu Placówek Oświatowych w Piszczacu, Dobrynka 28, 21-530 Dobrynka
4.1.3. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku 2023 wynosi 212 i jest aktualna na
dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt
4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość bile-tów zakupionych miesięcznie wynosi: 20.
Informujemy iż w podanej wielkości 212 uczniów nie znajdują się dzieci nieobjęte obowiązkiem szkolnym.
4.1.4. Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na
poszczególnych trasach.
4.1.5. Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do liczby przewożonych uczniów i opiekunów pod względem
liczby miejsc oraz czasu przewozu.
4.1.6. Planowana godzina rozpoczęcia zajęć dydaktycznych w każdej szkole (tj. około godziny 8:00) będzie szczegółowo
ustalona przez Wykonawcę z każdym Dyrek-torem placówki oświatowej, której zamówienie dotyczy.
4.1.7. Planowane szczegółowe rozkłady jazdy (poszczególne trasy i godziny przejazdu) Wykonawca jest zobowiązany
przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Po zapoznaniu się z projektem rozkładu jazdy na dany rok
szkolny, Za-mawiający dokona akceptacji a Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania ustalonych rozkładów jazdy i tras
przejazdów.
4.1.8. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w
obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.),
gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych. Usługa nie może być
wykonywana pojazdami wyprodukowanymi przed 01.01.2003 r.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy
stanowi załącznik nr 2 do SWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284999,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284999,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284999,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ BURDZYLUK MARIO PRESTO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371959136
7.3.4) Miejscowość: Sapiehów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ BURDZYLUK MARIO PRESTO
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ BURDZYLUK MARIO PRESTO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284999,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-28 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PISZCZAC
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest - część 2
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z wymianą hydrantów w ramach projektu "Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Piszczac- ETAP II"
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne dzieci z terenu Gminy Stary Targ
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa transportu materiału do przeszczepów (komórki macierzyste szpiku kostnego) dla USK Nr 1 PUM w Szczecinie
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości szacunkowej 70 Mg
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Utwardzenie dróg położonych na terenie gminy Gzy emulsją asfaltową i destruktem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.