Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546934/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów ciężarowych, dostawczych, ciągników rolniczych oraz akumulatorów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ekologiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2023dzp25@zgkgrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z o.o. 100% własność gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów ciężarowych, dostawczych, ciągników rolniczych oraz akumulatorów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2a95ef8-98e2-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/25/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 303800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część I obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów ciężarowych: SCANIA (P94), MAN (18250, 10 FL, 27403, TGL 12180), VOLVO (FL6, FL4XR3), STAR (200).2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane części będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022 z późn. zm).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do samochodów zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część I, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 109470,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część II obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów dostawczych: GAZELA, LUBLIN, VOLKSWAGEN (LT, T5, Crafter, CADDY), RENAULT KANGOO.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane części będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022 z późn. zm).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do samochodów zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część II, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 93111,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część III obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągników rolniczych: URSUS (3512), Kubota (5040), CASE (IH Maxxum 140), Solaris (35), ZETOR (Fortera 9641), ORION CRYSTAL (13).2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane części będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022 z późn. zm).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do ciągników zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część III, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 134070,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część IV obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych, oryginalnych akumulatorów do pojazdów z części I, II i III.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane akumulatory będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022 z późn. zm).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć akumulatory zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część IV, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 37023,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99541,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99541,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99541,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "AUTO-REMO" s.c. Roman Niedziński, Marcin Niedziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291619792
7.3.3) Ulica: Królewska 44
7.3.4) Miejscowość: Milanówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA"AUTO-REMO" S.C. R.NIEDZIŃSKI, M.NIEDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99541,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88976,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88976,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88976,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "AUTO-REMO" s.c Roman Niedziński, Marcin Niedziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291619792
7.3.3) Ulica: Królewska 44
7.3.4) Miejscowość: Milanówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA"AUTO-REMO" S.C. R.NIEDZIŃSKI, M.NIEDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88976,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części III postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28304,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36927,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28304,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181452946
7.3.3) Ulica: Powsińska 64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28304,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika z osprzętem
- Dostawa dwóch ciągników rolniczych wraz z osprzętem w podziale na części
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Żurawi
- dostawa części zamiennych do autobusów.
więcej: Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.