Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00674362/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
- 2025/BZP 00007016/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 – 2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183337800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490072356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 24/26
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183371707
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslimanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpslimanowa.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490008750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakoczego 9
1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-730
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183310154
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpsmszanadolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsmszanadolna.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122443591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczyrzyc 182
1.5.2.) Miejscowość: Szczyrzyc
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-623
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183320266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsszczyrzyc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsszczyrzyc.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183375831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.limanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.limanowa.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 – 2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fcd5dac-870f-4a66-aa1f-9d91d2e0d7f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047513/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026.
2. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw do pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych dla: Starostwa Powiatowego w Limanowej, Powiatowego Zarządu Dróg w Limanowej, DPS-u w Limanowej, DPS-u w Szczyrzycu oraz DPS-u w Mszanie Dolnej na stacjach paliw Wykonawcy, z użyciem elektronicznych kart paliwowych.
3. Sprzedaż paliw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, poprzez doraźne tankowanie paliw za pomocą kart paliwowych na stacjach paliw Wykonawcy.
4. Szacunkowa ilość paliwa jaką planuje nabyć Zamawiający w 2025 i 2026 roku wynosi:
1) Starostwo Powiatowe w Limanowej:
a) olej napędowy ON – w 2025 r. 5 600 litrów, w 2026 r. 5 600 litrów,
b) benzyna bezołowiowa Pb 95 – w 2025 r. 1 420 litrów, w 2026 r. 1 420 litrów,
2) Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej:
a) olej napędowy ON – w 2025 r. 24 420 litrów, w 2026 r. 26 060 litrów,
b) benzyna bezołowiowa Pb 95 – w 2025 r. 1 670,50 litrów, w 2026 r. 1 729 litrów,
c) gaz LPG – w 2025 r. 700 litrów, w 2026 r. 600 litrów,
3) DPS w Limanowej:
a) olej napędowy ON – w 2025 r. 1 000 litrów, w 2026 r. 1 000 litrów,
4) DPS w Szczyrzycu:
a) olej napędowy ON – w 2025 r. 1 400 litrów, w 2026 r. 1 400 litrów,
b) benzyna bezołowiowa Pb 95 – w 2025 r. 220 litrów, w 2026 r. 220 litrów,
5) DPS w Mszanie Dolnej:
a) olej napędowy ON – w 2025 r. 1 400 litrów, w 2026 r. 1 400 litrów.
5. Ilości paliw określone powyżej są ilościami szacunkowymi, orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu niezrealizowania dostaw w wielkościach podanych w pkt 3.5 SWZ.
6. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, że szacunkowa łączna ilość wszystkich rodzajów paliw w całym okresie trwania umowy dla poszczególnej jednostki będzie odebrana na poziomie:
1) Starostwo Powiatowe w Limanowej co najmniej 85 %,
2) Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej co najmniej 90 %,
3) DPS w Limanowej co najmniej 90 %,
4) DPS w Szczyrzycu co najmniej 80 %,
5) DPS w Mszanie Dolnej co najmniej 100 %.
7. Paliwa muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich Polskich normach oraz w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1209), Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1018), a także w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego(LPG) (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 744).
8. Wykonawca musi posiadać sieć stacji w całej Polsce oraz na terenie Miasta Limanowa w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Starostwa Powiatowego w Limanowej, ponadto odległość między sta cjami w całej Polsce nie może być większa niż 250 km. Stacje paliw powinny spełniać warunki techniczne w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1707).
9. Zamawiający będzie dokonywać w danym okresie rozliczeniowym Transakcji Bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych w granicach limitów ustalonych dla każdej karty paliwowej, wskazanych w zapotrzebowaniach na karty paliwowe.
10. W przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji paliw Wykonawca umożliwi dokonanie Transakcji Bezgotówkowych na innej stacji paliw położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej.
11. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji przy uwzględnieniu stałego upustu w wysokości określonej w ofercie Wykonawcy na paliwa (od ceny brutto).
12. Zaproponowany w ofercie procentowy upust na paliwa będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy tj. w latach 2025 i 2026 na wszystkich stacjach Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
13. Wykonawca wyda Zamawiającemu w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy elektroniczne karty paliwowe (25 szt. w tym 20 szt. na pojazdy oraz 5 szt. imiennych) pozwalające na identyfikację odbiorcy i realizowanie transakcji bezgotówkowych. Dodatkowo Wykonawca na wniosek Zamawiającego oznaczy kartę/karty w sposób umożliwiający tankowanie paliwa do kanistrów.
14. Podstawą wyliczenia wartości należności będzie suma wartości transakcji bezgotówkowej według cen obowiązujących na stacjach pomniejszona o upust udzielany Zamawiającemu przez Wykonawcę określony w ofercie.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do rejestrowania transakcji sprzedaży. Zestawienie transakcji stanowić będzie podstawę do wystawienia faktur. Każda transakcja zakupu paliwa powinna być potwierdzona dokumentem zakupu.
16. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura VAT oraz ewidencja wykonanych transakcji zawierająca co najmniej:
1) datę i czas dokonania transakcji,
2) nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji,
3) numer rejestracyjny pojazdu,
4) numer karty, którą dokonano transakcji,
5) ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu.
17. Okres rozliczeniowy dla transakcji bezgotówkowej określony zostaje od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Na przedmiotowe postępowanie wpłynęła 1 oferta, lecz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec braku innych ofert Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473072,84
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473072,84
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawa umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w roku 2025
- Dostawy artykułów medycznych ujęte w 10 zadaniach asortymentowych
- "Budowa kanalizacji w miejscowości Męcina - oś. Bukowiec"
- "Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000277 w km 1+284 w ciągu drogi powiatowej nr 1630K Niedźwiedź - Konina w miejscowości Niedźwiedź i Konina wraz z przebudową jezdni i poboczy na dojazdach".
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz z zimowiskiem na dz. ew. nr 462 obręb Pogorzany
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych
- Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miasta i Gminy Wodzisław oraz jednostek podległych
- Dostawa oleju napędowego
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego Ekodiesel (ON) oraz zakup benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 na potrzeby Gminy Przelewice
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.