Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059895/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00116390/01 - Wynik z dnia 2021-07-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055608 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340011279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bppt.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d507e4f8-b4b0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045130/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Budowa inkubatora przedsiębiorczości na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego” nr RPKP.01.04.03-04-0003/20 dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 1.4 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, poddziałania 1.4.3. Rozwój infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego, Schemat: Infrastruktura biznesowa w regionie.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bppt3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciuplatformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (dalej również jako:,,platforma”).Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie:https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowaniapo kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl. Adres stronyinternetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie.2. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznieprzy użyciu platformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (dalejrównież jako: ,,platforma”).3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniemZamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).4.Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się z Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl5. Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowaw art. 125 uPzp, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Zamawiający informuje, żeposiadanie konta na platformie jest dobrowolne, natomiast złożenie oferty w postępowaniu możeodbywać się bez posiadania konta.7. Na stronie platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców,która określa informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty, sposobu komunikowania sięZamawiającego z wykonawcami (poza składaniem ofert), informacje dotyczące sposobu otwarcia ofertna platformie.8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulaminplatformy dla użytkowników (wykonawców).9. W ramach platformy dokumenty elektroniczne,oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”. 10. Maksymalna wielkość wszystkich załączonychplików poprzez platformę wynosi 1GB. Dopuszczalna ilość plików - 20. Zalecana maksymalna wielkośćpliku 75MB. Załączone przez platformę pliki muszą zawierać w nazwie nr postępowania w formacie5/ŁD/21.11. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na platformę. 12. Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie:https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowaniapo kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.13. Zamawiający rekomenduje użycie przez wykonawcównastępujących formatów przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.14. Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) orazRozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bydgoski Park Przemysłowo Technologiczny sp. zo.o. w Bydgoszczy,2) Pana/Pani dane nie podlegają współadministrowaniu,3) Zamawiający nie powołałinspektora ochrony danych osobowych,4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nrpostępowania: 5/ŁD/2021, pn. Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniemwraz z urządzeniami i akcesoriami projekcji multimedialnej.5) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,6) Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowniedo art. 22 RODO,9) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych **,c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,10)nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO. 11) Wykonawcaskłada do oferty oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 12) W przypadku gdy Wykonawca nieprzekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączeniestosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO treścioświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dzialeIX ustawy Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia. W przypadku gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmierniedużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowychinformacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datypostępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ichbezprawnym rozpowszechnianiem. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osobydopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.Wprzypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie ZamówieńPublicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądaniaskierowanego do zamawiającego.Zasada jawności, o której mowa w art. 18 i 74 ust. 1 uPzp, mazastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasadyjawności, o których mowa w art. 18 ust. 2-5 uPzp, stosuje się odpowiednio.Od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole izałącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i wzałącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ŁD/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 151000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 mobilnych zestawów komputerowych zoprogramowaniem. Terminy dostawy wynosi 45 dni od dnia zawarcia umowy.Przedmiotemzamówienia jest dostawa i wniesienie fabrycznie nowych, 20 mobilnych zestawówkomputerowych z oprogramowaniem, a także certyfikatami oraz dokumentami wymienionymi wFormularzu Parametrów Wymaganych.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie zWytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępnościdla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramachfunduszy unijnych na lata 2014-2020. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawcadostarczy i wniesie sprzęt, o którym mowa w pkt 4, do wskazanych przez Zamawiającegopomieszczeń w budynku, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz. Budynekma 6 kondygnacji i jest wyposażony w windę.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jestw załączniku nr 6 oraz 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert według kryterium cen o wadze 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:a) zdolności do występowania w obrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. b) uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający niestawia warunku w tym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W ramach niniejszegowarunku wykonawca ma obowiązek wykazać, że posiada odpowiednie ubezpieczenieodpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł,d) zdolności technicznej lubzawodowej - niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykonał wokresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresiedostawę lub dostawy komputerów wraz z oprogramowaniem, lub samych komputerów owartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek zaspełniony, jeżeli Wykonawca wykaże maksymalnie 3 dostawy o łącznej wartości, wynoszącej conajmniej 100.000 zł netto.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,art. 108 ust. 1 pkt 4uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b) oświadczenia wykonawcy, w zakresieart. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawyz dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,c) odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;d) zaświadczenia właściwegonaczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków iopłat, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 2 pkt. 3 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp),wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnychpodatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłattych należności;e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówkiterenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie określonym w rozdziale VIust. 2 pkt. 3 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jegozłożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnewraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnychskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążąceporozumienie w sprawie spłat tych należności;f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacjizawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia zpostępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,art.108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułemśrodka zapobiegawczego,art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,art. 109 ust. 1 pkt 1uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o którychmowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz.1170),art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp. Cd. dotyczący wykonawców zagranicznych jest zawarty w SWZ, zewzględu na limit znaków w tej rubryce.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którymmowa w rozdziale VII ust. 1 lit. c SWZ Zamawiający wymaga: złożenia przez Wykonawcę dokumentówpotwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnejtego ubezpieczenia oraz potwierdzeniem uiszczenia wymagalnych składek ubezpieczeniowych, 2) napotwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. dSWZ Zamawiający wymaga przedłożenia na zasadach określonych poniżej: wykazu dostawwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - wskazanych w rozdziale VII ust. 1 lit. d) SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niegonie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzająceich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; jeżeli wykonawcapowołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,wyżej wskazany wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośredniouczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniubezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
ETAP SKŁADANIA OFERTY 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przezwykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak przesłanek do wykluczenia, o którymmowa w art. 125 ust. 1 uPzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, składane za pomocą środkówkomunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ.2.Formularz ofertowy (stanowiący treść oferty), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, składany zapomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ.3. Formularz parametrów wymaganych (stanowiący treść oferty), zgodnie zzałącznikiem nr 7 do SWZ, składany za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ.4. Jeżeli wykonawca polega nazdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (zwany w niniejszym dokumencie jako: ,,podmiotudostępniający”) na zasadach określonych w art. 266 w zw. z art. 118 uPzp, w celudysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonaniezamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia:a) zobowiązania podmiotuudostępniającego, które będzie określało:zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotuudostępniającego zasoby;sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niegozasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.b) w celuwykazania braku istnienia wobec podmiotu udostępniającego podstaw do wykluczenia, a takżespełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się nazasoby podmiotu udostępniającego, wykonawca składa oświadczenie wstępne, o którym mowaw ust. 1 wypełnione przez podmiot udostępniający zgodnie ze wzorem, który stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZ.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadkuzłożenia oferty przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególnościustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą. 2)Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa wrozdziale IX SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne wymienione w ust. 1 rozdziału IX SWZ(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) oraz dokumenty wskazane wust. 6 pkt 3 niniejszego rozdziału SWZ (dokumenty potwierdzające brak przesłanek dowykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumentylub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonychprzez Zamawiającego mogą być składane wspólnie. 3) Dokument o którym mowa w ust. 1rozdziału IX SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinienpotwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) Zamawiający niezastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczącychprzedmiotowego zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w stosunku do treściofertyw przypadku, gdy:a) nastąpi obniżenie ceny;b) nastąpi zmiana numeru katalogowego niepowodująca zmiany przedmiotu umowy;c) zmiany numeru rachunku bankowego, nazwy i innychdanych Stron umowy, w przypadku zmiany tych danych,d) zmiany cen jednostkowych lubwynagrodzenia wykonawcy na niższe niż zaoferowane,e) zmiany stawki podatku VAT – przezodpowiednią zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Strony są zobowiązane doniezwłocznego zawarcia odpowiedniego aneksu w przypadku wystąpienia zmiany stawkipodatku VAT. Zmiana nastąpi na podstawie wniosku strony. W przypadku wniosku Wykonawcypowinien on wskazać konkretną podstawę prawną zmiany stawki VAT oraz wyjaśnienia iuzasadnienie potwierdzające koniecznośćzmiany stawki VAT. Zamawiający ma prawo w tymprzypadku żądać dodatkowych wyjaśnień.f) zmiany terminu wykonania umowy będącegonastępstwem okoliczności niezależnych od stron i niemożliwych do przewidzenia (siła wyższa),które uniemożliwiają lub w istotnym stopniu utrudniają realizację umowy. Zmiana terminupowinna być proporcjonalna do opóźnień spowodowanych przez siłę wyższą,g) zajdziekonieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy lub opisie przedmiotuzamówienia w SWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie pierwotnie przewidzianych rozwiązańgroziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, czego Zamawiającynie miał możliwości przewidzieć na etapie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego.Przy czym, jeżeli o tą zmianę wnioskuje Wykonawca, to jest on zobowiązany wykazaćZamawiającemu wystąpienie tych okoliczności. Zmiany, o których mowa nie mogą stanowićpodstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż 10% podstawowej wartościumowy, a rozwiązania alternatywne nie mogą mieć gorszejjakości, funkcjonalności,kompatybilności i właściwości niż rozwiązanie zaoferowane.h) nastąpi konieczność zmianysposobu realizacji umowy w wyniku niedostępności na rynkumateriałów, programów luburządzeń wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,spowodowana w szczególnościzaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, przy czymWykonawca zobowiązany jestwykazać Zamawiającemu fakt niedostępności materiałów,programów lub urządzeń na rynku,zwłaszcza zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku;przy czym zmiana taka może byćpodstawą zwiększenia wynagrodzenia, lecz nie więcej niż o10% podstawowej wartości umowywyłącznie w przypadku, w którym wykonawcaudowodni, iż ceny materiałów, programów luburządzeń zastępujących wycofane zprodukcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie,o co najmniej 20 %;i) celowe będzie dokonanie zmiany sposobu realizacji umowy ze względupojawienie się narynku i możliwość zastosowania po zawarciu umowy części, oprogramowania,materiałówlub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztówrealizacjiprzedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, przyczymtaka zmiana nie może powodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcyowięcej niż 10% podstawowej wartości umowy;j) celowe będzie dokonanie zmiany sposoburealizacji umowy ze względu pojawienie się imożliwość zastosowania po zawarciu umowynowszej technologii wykonania przedmiotuUmowy pozwalającej na skrócenie czasu realizacjiprzedmiotu Umowy lub jego kosztów lubkosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy,przy czym taka zmiana nie możepowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcyo więcej niż 10%podstawowej wartości umowy;Ze względu na limit znaków w tej rubrycepozostałe możliwe zmiany treści umowy zostały wskazane w par. 13 wzoru umowy (załącznik nr4 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia 151.000.00 zł netto. Kwota brutto to 185.730.00 zł.2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.