eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskDostawa i sprzedaż paliw płynnych do samochodów służbowych i maszyn Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. z siedzibą w Płońsku w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i sprzedaż paliw płynnych do samochodów służbowych i maszyn Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. z siedzibą w Płońsku w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 35 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i sprzedaż paliw płynnych do samochodów służbowych i maszyn Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. z siedzibą w Płońsku w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec58bfe-6970-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339356/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 06/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Sprzedaż benzyny bezołowiowej 95
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż benzyny bezołowiowej 95 w 2022 r. do samochodów służbowych i maszyn Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. z siedzibą w Płońsku o szacunkowej ilości: 6 200,00 l.
2) Zamawiający wymaga, aby sprzedawane paliwo spełniało wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680 ze zmianami) i wymogi określone w normie PN-EN 228+A1:2017-06.
3) Zakup paliwa przez Zamawiającego (benzyna bezołowiowa 95) polegać będzie na tankowaniu pojazdów na stacji paliw Wykonawcy oddalonej maksymalnie 5 km od miasta Płońska.
4) Zakup paliwa (benzyna bezołowiowa 95) będzie odbywał się w dni robocze w godzinach 7.00 – 17.00 na stacji paliw Wykonawcy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy listę pojazdów do tankowania z podanymi numerami rejestracyjnymi.
5) Tankowanie w/w paliw będzie odbywać się bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w kontrolce pojazdu Zamawiającego wystawionej na numer rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko użytkownika oraz wystawionym dokumentem WZ.
6) Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji: data, miejsce, ilość, cena jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu.
7) Rozliczenie transakcji odbywać się będzie za pomocą wystawianych zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwa. Fakturowanie cykliczne raz w miesiącu. Termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty odebrania faktury przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 32016,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Dostawa i sprzedaż oleju napędowego ON
1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego ON w 2022 r. do samochodów służbowych i maszyn Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. z siedzibą w Płońsku o szacunkowej ilości 70 000,00 l.
2) Dostawy będą odbywać się do zbiornika o pojemności 5 000,00 l znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego, tj. Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. ul. Zajazd 8, 09-100 Płońsk.
3) Zamawiający wymaga, aby sprzedawane paliwo spełniało wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680 ze zmianami) i wymogi określone w normie PN-EN 590+A1:2017-06.
4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia paliwa ze wskaźnikiem CFPP (temperaturą zablokowania zimnego filtra) odpowiedniego do zmieniających się warunków atmosferycznych. Paliwo w okresie od dnia 1 marca do 15 kwietnia oraz od 1 października do 15 listopada musi mieć temperaturę zablokowania zimnego filtra nie wyższą niż -10°C; w okresie zimowym, tj. od 1 stycznia do 1 marca oraz od 16 listopada do 31 grudnia musi mieć temperaturę zablokowania zimnego filtra nie wyższą niż -20°C.
5) Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w godzinach od 7.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych zamówień telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze, w godz. od 7.00 do 15.00. Olej napędowy będzie dostarczany autocysternami Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
6) Uwaga: Zamawiający każdorazowo będzie wymagać od Wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) kupowanego paliwa.
7) Odbiór paliwa będzie odbywał się pod nadzorem komisji, w skład której będzie wchodzić przedstawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy (np. kierowca autocysterny).
8) Pomiar paliwa nastąpi za pomocą systemu elektronicznego na podstawie urządzeń pomiarowych Zamawiającego, następnie komisja sporządzi stosowny protokół oraz określi ilość przyjętego paliwa (w temperaturze rzeczywistej) do zafakturowania.
9) Zamawiający ma prawo wyrywkowo pobierać próbki paliwa przy każdej dostawie w celu dokonania oceny jakościowej. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu pojemników w celu pobrania próbki paliwa. Pojemniki na próbki muszą spełniać warunki określone w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 czerwca 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz.U. 2014 poz. 1035). Pobranie próbki nastąpi w obecności osoby dostarczającej paliwo i przez nią będzie plombowana w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń paliwo zostanie uznane za niezgodne z zamówieniem i zwrócone Wykonawcy na jego koszt z wymogiem natychmiastowego dostarczenia nowego, czystego paliwa. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze dostarczenie 2 kpl. Pojemników na próbki a dalsze sukcesywne dostarczanie nowych następować będzie w miarę zużywania wcześniejszych.
10) Wykonawca jest zobowiązany do terminowego wykonywania obowiązków podatkowych związanych z realizacją niniejszego zamówienia i dostawami paliwa na rzecz Zamawiającego, w szczególności do zapłaty należnego podatku od towarów i usług. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w poprzednim zdaniu i doręczenia Zamawiającemu wydanej przez właściwy organ decyzji orzekającej o odpowiedzialności podatkowej Zamawiającego za zaległości podatkowe Wykonawcy w związku z dokonanymi na rzecz Zamawiającego, na podstawie obowiązującej umowy, dostawami oleju napędowego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu zapłaconych przez niego kwot wynikających z takiej decyzji organu podatkowego.
11) Dostawa paliwa będzie odbywać się z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (Dz. U. 2017 poz. 708 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 347235,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33298,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33298,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33298,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670004126

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 4

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33298,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376300,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376300,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376300,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANKPAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743175189

7.3.3) Ulica: Płocka 24

7.3.4) Miejscowość: Cekanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-472

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376300,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.