Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045196/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055725 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2021 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210214164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 26
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@mckgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckgorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mckgorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorzadowa jednostka kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2021 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce6e4a5-ab74-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000938/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych i organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w 2021r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCK.PZP.1.2021-TP
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I pn.„Kompleksowa obsługa techniczna cyklu koncertów i innych występów artystów zawodowych i amatorskich pn. Dobry wieczór Gorzów 2021”.Szczegółowy wykaz poszczególnych koncertów i wymagania zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia i riderach technicznych - załącznikach do swz.Udzielenie zamówień na obsługę poszczególnych imprez artystycznych wchodzących w zakres ww. części zamówienia, w okresie trwania umowy, następować będzie na podstawie art. 313 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, poprzez wystosowanie (na minimum 7 dni) przed planowaną imprezą artystyczną) zlecenia, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy ramowej. Zamówienie zlecane będzie każdorazowo. Płatność za realizację zamówienia nastąpi po realizacji /obsłudze każdej imprezy artystycznej na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę zgodnie z przyjętym zleceniem.4.5.3.) Główny kod CPV: 79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
4.5.5.) Wartość części: 172200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II pn.„Obsługa techniczna koncertów w ramach cyklu pn. „MIEJ CZAS NA KONCERTY 2021”.Szczegółowy wykaz poszczególnych koncertów i wymagania zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia i riderach technicznych - załącznikach do swz.Udzielenie zamówień na obsługę poszczególnych imprez artystycznych wchodzących w zakres ww. części zamówienia, w okresie trwania umowy, następować będzie na podstawie art. 313 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, poprzez wystosowanie (na minimum 7 dni) przed planowaną imprezą artystyczną) zlecenia, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy ramowej. Zamówienie zlecane będzie każdorazowo. Płatność za realizację zamówienia nastąpi po realizacji /obsłudze każdej imprezy artystycznej na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę zgodnie z przyjętym zleceniem.4.5.3.) Główny kod CPV: 79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
4.5.5.) Wartość części: 54120 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230502
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230502
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92496
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej - Suchowola
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- Zakup oświetlenia na salę teatralną Teatru Małego
- Dostawę materiałów elektrycznych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.