Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00540464/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na okresowych przeglądach instalacji i urządzeń wentylacji, klimatyzacji, wymiennikowni ciepła w obiektach Zakładu Termicznego Przetwarzania Odpadów i budynku biurowym (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351118089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Brożka
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67909820-959c-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na okresowych przeglądach instalacji i urządzeń wentylacji, klimatyzacji, wymiennikowni ciepła w obiektach Zakładu Termicznego Przetwarzania Odpadów i budynku biurowym (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67909820-959c-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-271-TP-23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na okresowych przeglądach instalacji i urządzeń wentylacji, klimatyzacji, wymiennikowni ciepła w obiektach Zakładu Termicznego Przetwarzania Odpadów i budynku biurowym przy ul. Brożka 3.
3.2. Zadaniem wykonawcy będzie:
3.2.1. wykonanie przeglądów technicznych, konserwacji oraz oceny technicznej wszystkich urządzeń, szaf sterowniczych itp. będących częściami składowymi instalacji ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji i przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz systemów klimatyzacji urządzeń technologicznych.
3.2.2. W ramach przeglądu należy wykonać wszystkie czynności kontrolne, konserwacyjne i czyszcząco - dezynfekujące wynikające z pkt. 5 Instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji obiektu Zakład Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie, załączniki nr 2, 4, 6 do OPZ oraz korekty nastaw do parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a także w urządzeniach zamontowanych w pomieszczeniach biurowych przy ul. Brożka 3 Korekty nastaw systemów mają na celu zoptymalizowanie procesów oczyszczania, podgrzewania, chłodzenia powietrza doprowadzanego do poszczególnych stref i pomieszczeń zakładu. Po dokonaniu przeglądu, czyszczenia urządzeń , szaf sterowniczych central wentylacyjnych (wymiana filtrów wentylatorów szaf) i/lub filtrów, dezynfekcji jednostek wewnętrznych, kanałów wywiewnych, wymiany jednorazowych wkładów filtracyjnych, uzupełnienia czynników roboczych, korekt nastaw. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołów z przeglądów z wykazaniem ewentualnych usterek, błędów w działaniu, braku wymaganych parametrów itp., dokonania wpisów w bazie pn.: Centralny Rejestr Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CROUiSOP), w której to Krakowski Holding Komunalny S.A. jest zarejestrowana.
3.2.3. usuwanie ewentualnych usterek, napraw lub wymiany urządzeń nie objętych gwarancją dostawcy/producenta.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 623610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL SYSTEM PROJECT Iwona Tabuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511769247
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTAL SYSTEM PROJECT Iwona Tabuła, ISP- Klima
jakie przetargi wygrała firma
INSTAL SYSTEM PROJECT Iwona Tabuła, ISP- Klima
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623610 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2026-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann, zdrojów wodnych i tężni solankowej na terenie miasta Tarnowa
- Naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego z podziałem na dwa zadania.
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- ZP.8.2025 Świadczenie kompleksowych usług z zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.