eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KurzętnikSukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie Gminy Kurzętnik



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie Gminy Kurzętnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURZĘTNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 39

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie Gminy Kurzętnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45a4c254-89dc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015141/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie Gminy Kurzętnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.90.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywości do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku oraz Gminnego Ze-społu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętnik zgodnie z zapotrzebowanie Zamawiają-cego. Zamówienie podzielone jest na 8 części. Przedmiot zamówienia dotyczy - Część I Artykuły spożywcze różne – Załącznik nr 1
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest nie-zgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów wła-ściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
4.9 Dostawca udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów, przy czym termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 5 dni od dnia dostawy w przypadku nabiału i przetworów mlecznych, ryb, mięsa, drobiu i wędlin oraz maksymalnie 3 miesiące w przypadku artykułów spożywczych i mrożonek. Pieczywo wypiekane w dniu dostarczenia.
Pozostały opis w SWZ Rozdział 4 i załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 289000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywości do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku oraz Gminnego Ze-społu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętnik zgodnie z zapotrzebowanie Zamawiają-cego. Zamówienie podzielone jest na 8 części. Przedmiot zamówienia dotyczy - Część II Nabiał i przetwory mleczne– Załącznik nr 2
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest nie-zgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów wła-ściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
4.9 Dostawca udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów, przy czym termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 5 dni od dnia dostawy w przypadku nabiału i przetworów mlecznych
Pozostałe informacje zawarte w Rozdziale Nr 4 do SWZ i Załącznik Nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywości do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku oraz Gminnego Ze-społu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętnik zgodnie z zapotrzebowanie Zamawiają-cego. Zamówienie podzielone jest na 8 części.
Część III Jaja – Załącznik nr 3
4.4 Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest nie-zgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefo-nicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów wła-ściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
4.5 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
4.6 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Pozostały opis w Rozdziale Nr 4 do SWZ i załączniku Nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 39707,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywości do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku oraz Gminnego Ze-społu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętnik zgodnie z zapotrzebowanie Zamawiają-cego. Zamówienie podzielone jest na 8 części. Szczegółowy wykaz asortymentu został wypisany na formularzach asortymentowo-cenowych zał. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 zamówienia wraz z wykazem i ilościami dla poszczególnych szkół z podziałem na 8 części zamówienia:
Część IV Mrożonki – Załącznik nr 4
4.4 Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest nie-zgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefo-nicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów wła-ściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
4.5 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej.
Pozostały opis w Rozdziale Nr 4 do SWZ i załączniku Nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywości do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku oraz Gminnego Ze-społu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętnik zgodnie z zapotrzebowanie Zamawiają-cego. Zamówienie podzielone jest na 8 części. Wykaz asortymentu przedmiotu zamówienia - Część V Ryby – Załącznik nr 5.
4.4 Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest nie-zgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów wła-ściwego/ych tj. wolnego/ych od wad
Pozostały Opis zamówienia w Rozdziale Nr 5 do SWZ oraz Załącznik Nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15234000-7 - Ryby wędzone

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywości do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku oraz Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętnik zgodnie z zapotrzebowanie Zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 8 części. Opis przedmiotu zamówienia - Część VI Mięso, drób, wędliny – Załącznik nr 6
4.8 Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, dostarczony w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Mięso i wędliny powinny być świeże, nie mrożone, dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin, codziennie lub na każde zamówienie telefoniczne Zamawiającego. Mięs i wędlina dostarczone do Zamawiającego musi być pochodzenia polskiego, nie dopuszcza się mięs i wędlin z innych krajów. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. W przypadku mięsa i produktów mięsnych wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym, będącym przedmiotem zamówienia.
Pozostałe kwestie opisane opisane w Rozdziale Nr 4 do SWZ i Załaczniku Nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 336000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywości do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku oraz Gminnego Ze-społu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętnik zgodnie z zapotrzebowanie Zamawiają-cego. Zamówienie podzielone jest na 8 części. Część VII Owoce i warzywa – Załącznik nr 7
4.4 Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest nie-zgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefo-nicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów wła-ściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
Pozostały opis w Rozdziale Nr 4 do SWZ oraz w Załączniku nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 119000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywości do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku oraz Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętnik zgodnie z zapotrzebowanie Zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 8 części.
Część VIII Pieczywo – Załącznik nr 8
Pieczywo wypiekane w dniu dostarczenia.
Pozostały opis w załączniku w Rozdziale Nr 4 do SWZ i załączniku nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 156000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) W części I Artykuły spożywcze różne Gmina Kurzętnik działając zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Pzp, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym pn. „Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie gminy Kurzętnik” – część I
Uzasadnienie prawne
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) zwaną dalej ustawą Pzp, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania pn. „Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie gminy Kurzętnik” – część I Artykuły spożywcze różne

Uzasadnienie faktyczne
W dniu 23.11.2023r. przekazano ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn. „Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie gminy Kurzętnik” – część I Artykuły spożywcze różne. W trybie podstawowym bez negocjacji na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w dniu 23.11.2023 r. pod numerem 2023/BZP 00509746/01 oraz ogłoszenie zostało zamieszczone na platformie zakupowej https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html od dnia 23.11.2023 r. do 01.12.2023 r. W wyznaczonym terminie do 01.12.2023 r. do godz. 11:30 nie złożono żadnej oferty. Unieważnienie postepowania jest w pełni uzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2) W części II Nabiał i przetwory mleczne Gmina Kurzętnik działając zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Pzp, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym pn. „Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie gminy Kurzętnik” – część II

Uzasadnienie prawne
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) zwaną dalej ustawą Pzp, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania pn. „Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie gminy Kurzętnik” – część II Nabiał i przetwory mleczne
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 23.11.2023r. przekazano ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn. „Sukcesywna dostawa żywności do placówek oświatowych oraz GZO-W znajdujących się na terenie gminy Kurzętnik” – część II Nabiał i przetwory mleczne. W trybie podstawowym bez negocjacji na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w dniu 23.11.2023 r. pod numerem 2023/BZP 00509746/01 oraz ogłoszenie zostało zamieszczone na platformie zakupowej https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html od dnia 23.11.2023 r. do 01.12.2023 r. W wyznaczonym terminie do 01.12.2023 r. do godz. 11:30 nie złożono żadnej oferty. Unieważnienie postepowania jest w pełni uzasadnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11696,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11696,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. Zbigniew Kutza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-110-92-80

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 25b

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11696,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22508,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22508,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22508,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 874-000-39-79

7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110

7.3.4) Miejscowość: Górzno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22508,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100490,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100490,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100490,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 874-000-39-79

7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110

7.3.4) Miejscowość: Górzno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100490,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239935,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239935,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239935,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA „SCh” w Kurzętniku z/s w Marzęcicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 877-000-18-50

7.3.3) Ulica: ul. Nowomiejska 9, Marzęcice

7.3.4) Miejscowość: Marzęcice

7.3.5) Kod pocztowy: 13-306

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2390935,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194173,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194173,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194173,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. Zbigniew Kutza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-110-92-80

7.3.3) Ulica: Ul. Jagiellońska 25b

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194173,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66009,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93351,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66009,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Górny Kurzętnik Marika Sobolewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 877-148-33-60

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kurzętnik

7.3.5) Kod pocztowy: 13-306

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66009,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.