eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczŚwiadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów szpitala i jego terenu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów szpitala i jego terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów szpitala i jego terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fac49c99-7474-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017686/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-4-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do obowiązków Pracowników Ochrony należy między innymi:

1. Zapewnienie przez całkowity okres realizacji umowy nadzoru ciągłego w trybie 24h/dobę o charakterze:
- posterunek stały - 1 osoba
- posterunek ruchomy - 1 osoba.

2. Posiadanie wszystkich wymaganych prawem koncesji i licencji zezwalających na wykonywanie usług w zakresie fizycznej ochrony obiektów i osób.
3. Wyposażenie każdego pracownika świadczącego usługę w:
- jednolite umundurowanie z logo firmy wraz z umieszczonym w widocznym
miejscu identyfikatorem,
- techniczne środki łączności: telefon komórkowy lub radiostację o przydzielonej
częstotliwości przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE).
Każdy z pracowników musi mieć jeden z ww. środków łączności
umożliwiający wzajemne kontaktowanie się,
- latarkę oraz niezbędne środki techniczne wspomagające ochronę fizyczną, w tym
dozwolone środki przymusu bezpośredniego.

4. Znajomość topografii Szpitala z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych obiektów.
5. Zapewnienie możliwości interwencji zmotoryzowanego patrolu składającego się z co najmniej 2 pracowników posiadających wpis na listę osób kwalifikowanych, odpowiednio wyszkolonych i uzbrojonych z możliwością podjęcia interwencji w ciągu całej doby, na każde wezwanie pracownika ochrony lub przez Zamawiającego - kierownika jednostki lub upoważnionej przez niego osoby. Ochrona Szpitala jest zobowiązana do utrzymywania stałej łączności z patrolem interwencyjnym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do 2 wezwań próbnych patrolu interwencyjnego w okresie trwania umowy bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
6. Utrzymywanie stałej łączności między posterunkami i zapewnienie wsparcia w sytuacjach tego wymagających.
7. Całodobowe monitorowanie pracy systemu sygnalizacji przeciwpożarowych i przeciw włamaniowych. W przypadku wystąpienia alarmu pożarowego wymaga się od pracownika ochrony natychmiastowego sprawdzenia przyczyny alarmu.
Do obowiązków pracownika ochrony należy :
" w przypadku stwierdzenia alarmu od czujki - sprawdzenie na miejscu przyczyny alarmu, a w przypadku alarmu fałszywego- skasowanie sygnału alarmowego oraz odnotowanie w zeszycie kontrolnym i zgłoszenie tego faktu przełożonym
" w przypadku stwierdzenia alarmu od czujki- sprawdzenie na miejscu przyczyny alarmu, powiadomienie Starszego specjalisty ds. bhp i p.poż. pod nr tel.501589481 , a w przypadku lub wręcz pożaru-należy zaalarmować drugiego pracownika ochrony, osoby zagrożone na danej kondygnacji oraz podjąć działania w celu ugaszenia pożaru w zarodku
" pracownik ochrony w przypadku otrzymania sygnału z ROP-u lub informacji telefonicznej powiadamia osobę funkcyjną odpowiedzialną za zarządzenie ewakuacji, a następnie Straż Pożarną
" dokonywanie wpisów w Książce zdarzeń systemu p.poż.
Ponadto każdy pracownik ochrony powinien znać topografie Szpitala i potwierdzić zapoznanie z aktualnie obowiązującą Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego z dnia 15.05.2020 r.
8. Opracowywanie harmonogramów pracy dla poszczególnych posterunków i przedstawianie ich do wiadomości Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem miesiąca, którego dotyczy harmonogram.
9. Prowadzenie księgi dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. Księgę dyżurów Wykonawca dostarczy w dniu rozpoczęcia realizacji umowy.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania systemu kontroli obchodu pracownika ochrony - active guard. Wykonawca w ramach ww. systemu zamontuje 25 zbliżeniowych punktów kontrolnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia elektronicznej ewidencji kontroli obchodów oraz tworzyć będzie kopię bezpieczeństwa tej ewidencji, którą udostępni Zamawiającemu w terminie 3 dni od zgłoszenia takiego żądania.
12. W trakcie obchodu mienia Zamawiającego należy m. in.:
a. sprawdzać zabezpieczenia terenu Szpitala tj.: stan ogrodzenia, bram i ich zamknięć, sprawność oświetlenia ulicznego oraz zwracać uwagę na inne niepowołane zdarzenia.
b. sprawdzać zabezpieczenia poszczególnych budynków i pomieszczeń. Sprawdzenie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, prawidłowości zamknięcia okien i drzwi, kontrolowanie głównych ciągów komunikacyjnych z uwzględnieniem korytarzy i tuneli łączących oraz zwracać uwagę na inne niepowołane zdarzenia
13. Obchody chronionego terenu należy wykonać minimum 8 razy dziennie tj.: 4 razy w ciągu dnia - w godz. 8.00 - 20.00 oraz 4 razy w nocy 20:00 - 8.00, w odstępach nie mniejszych niż 3 godziny. Obchody należy realizować po ustalonych trasach patrolowych uwzględniających 25 zbliżeniowych punktów kontrolnych.
14. Sprawdzanie ujęcia wody (studnia głębinowa) znajdującego się poza terenem szpitala co najmniej raz na dobę zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę.
15. W razie zaistnienia zdarzeń godzących w mienie szpitala (teren i obiekty) - kradzież, włamanie, pożar itp. - Wykonawca bezzwłocznie powiadamia: jednostkę policji i inne właściwe organa ( np. jednostkę straży pożarnej),
16. Dbanie o bezpieczeństwo pacjentów Szpitala m.in. poprzez zapobieganie wychodzenia pacjentów poza jego obiekty - szczególności w nocy.
17. Niedopuszczanie do wniesienia / wwiezienia - na teren podlegający ochronie, niebezpiecznych przedmiotów mogących stanowić zagrożenie bezpieczeństwu obiektu oraz osób przebywających na tym terenie.
18. Niedopuszczanie do wejścia na teren szpitala osób nietrzeźwych, zachowujących się agresywnie, usiłujących prowadzić sprzedaż akwizycyjną, a także osób, które swoim zachowaniem w sposób oczywisty stwarzają zagrożenie dla życia i zdrowia innych osób oraz ochranianego mienia.
19. Zapobieganie aktom dewastacji i innym czynom prowadzącym do zniszczenia mienia Zamawiającego.
20. Przechowywanie, nadzór i gospodarowanie kluczami od wejść i pomieszczeń (wydawanie, przechowywanie, przyjmowanie, rozliczanie, ewidencjonowanie) zgodnie z instrukcją).
21. Obsługa wejścia głównego, udzielanie interesantom szczegółowej informacji dotyczącej lokalizacji komórek szpitalnych oraz kierowanie osób odwiedzających chorych na poszczególne oddziały drogami wyznaczonymi do poruszania się przez pieszych, przestrzeganie godzin odwiedzin.
22. Pobieranie opłat za wjazd na teren szpitala na podstawie Zarządzenia Dyrektora Szpitala.
23. Obsługę bramowego systemu elektronicznego sterowania szlabanu wjazdu i wyjazdu.
24. Kontrolę pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających do/z terenu podlegającemu ochronie.
25. Udostępnianie wjazdu i wyjazdu pojazdów uprzywilejowanych ( karetek pogotowia, policji, straży pożarne, patrolu interwencyjnego), pojazdów zaopatrzenia, pojazdów pracowników Szpitala posiadających przepustki wjazdowe.
26. Ustalanie celowości oraz legalności wjazdu na teren chroniony pojazdów innych firm i osób prywatnych.
27. Kierowanie ruchem pojazdów - wskazywanie miejsca zaparkowania pojazdu, egzekwowanie przestrzegania wewnętrznych znaków drogowych i przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym.
28. Otwieranie przed rozpoczęciem pracy i zamykanie po zakończeniu pracy w zależności od potrzeb bram wjazdowych i wejść zewnętrznych do budynków zgodnie z instrukcją.
29. Włączanie i wyłączanie oświetlenia zgodnie z wykazem.
30. Wynajęcie pomieszczeń przeznaczonych dla pracowników pełniących służbę na podstawie odrębnej umowy.
31. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę . Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności: ochrony fizycznej oraz monitorowanie obiektów szpitala i jego terenu przez 24 godziny na dobę oraz pracowników zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego, pod groźbą zapłaty kary umownej lub - w przypadku powtarzających się naruszeń w tym zakresie - rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy .
32. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań, w szczególności poprzez uprawnienie Zamawiającego do żądania - w każdym momencie w okresie obowiązywania umowy- przedłożenia przez Wykonawcę zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej w terminie do 48 godzin licząc od momentu przekazania przez Zamawiającego stosownego żądania w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368713,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649073,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368713,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security Emporio Sp. z o.o. Sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Emporio Sp. z o.o., Vigor Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082

7.3.3) Ulica: Czernichowska nr 28

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-334

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych - Protector Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30726,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.