Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025878/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00028808/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055816 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie pasa drogowego w zakresie koszenia trawy i utrzymania pozostałych terenów zielonych na terenie miasta Bielska-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 4726010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie pasa drogowego w zakresie koszenia trawy i utrzymania pozostałych terenów zielonych na terenie miasta Bielska-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c433f7c-913a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000522/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie pasa drogowego w zakresie koszenia trawy i utrzymania pozostałych terenów zielonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025878/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39-21/IZ/7/U/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ZAKRESIE I jest wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego w zakresie koszenia trawy oraz odchwaszczanie i oczyszczanie chodników, opasek, wysepek, placów i deptaków.ZAKRES I zamówienia obejmuje w szczególności:- koszenie dwukrotne,- koszenie jednokrotne,- odchwaszczanie i oczyszczanie chodników, opasek, wysepek, placów i deptaków.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne ww. ZAKRESY (Części) zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie Części zamówienia.Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia – każdego ZAKRESU. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 183780,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ZAKRESIE II jest wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego w zakresie koszenia trawy, przycinania i pielęgnacji żywopłotów i krzewów oraz odchwaszczanie i oczyszczanie chodników, opasek, wysepek, placów i deptaków.ZAKRES II zamówienia obejmuje w szczególności:- koszenie dwukrotne,- koszenie jednokrotne,- przycinanie i pielęgnacja żywopłotów i krzewów,- odchwaszczanie i oczyszczanie chodników, opasek, wysepek, placów i deptaków.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne ww. ZAKRESY (Części) zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie Części zamówienia.Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia – każdego ZAKRESU. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 251775,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ZAKRESIE III jest wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego w zakresie koszenia traw, odchwaszczania i oczyszczania chodników.ZAKRES III zamówienia obejmuje w szczególności:- koszenie dwukrotne trawników i poboczy,- koszenie jednokrotne rowów i skarp,- koszenie jednokrotne poboczy,- odchwaszczanie i oczyszczanie chodników,- koszenie jednokrotne, z zastrzeżeniem tiret drugie i trzecie.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne ww. ZAKRESY (Części) zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie Części zamówienia.Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia – każdego ZAKRESU. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 216076,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ZAKRESIE IV jest wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego w zakresie koszenia traw, odchwaszczania i oczyszczania chodników.ZAKRES IV zamówienia obejmuje w szczególności:- koszenie dwukrotne trawników i poboczy,- koszenie jednokrotne rowów i skarp,- koszenie jednokrotne poboczy,- odchwaszczanie i oczyszczanie chodników,- koszenie jednokrotne, z zastrzeżeniem tiret drugie i trzecie.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne ww. ZAKRESY (Części) zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie Części zamówienia.Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia – każdego ZAKRESU. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 176277 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ZAKRESIE V jest wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego w zakresie utrzymania skarp brzegowych (wykoszenie traw, chwastów, rdestu japońskiego i krzewów) w obrębie wylotów kanalizacji deszczowej do rzek i cieków oraz wycinki rdestu japońskiego rosnącego na poboczach dróg, chodników i ścieżek rowerowych.ZAKRES V zamówienia obejmuje w szczególności:- utrzymanie wylotów brzegowych,- wycinkę rdestu japońskiego.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne ww. ZAKRESY (Części) zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie Części zamówienia.Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia – każdego ZAKRESU. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 46221 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187505,82
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187505,82
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187505,82
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340
7.3.3) Ulica: Iłownica 174
7.3.4) Miejscowość: Rudzica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-394
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
jakie przetargi wygrała firma
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187505,82
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 (jedna) oferta, która została odrzucona na podstawie art. 224 ust. 6 ustawy. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186363,89
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186363,89
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114886,58
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232157,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232157,76
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARKOP A. J. Jarco Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532313854
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 473
7.3.4) Miejscowość: Wieprz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232157,76
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189943,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189943,78
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189943,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARKOP A. J. Jarco Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532313854
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 473
7.3.4) Miejscowość: Wieprz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JARKOP A.J. JARCO - SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"JARKOP A.J. JARCO - SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189943,78
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14563
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49930,02
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49930,02
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MENTRANS” Mencnarowski Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340
7.3.3) Ulica: Iłownica 174
7.3.4) Miejscowość: Rudzica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-394
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JARKOP A.J. JARCO - SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"JARKOP A.J. JARCO - SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49930,02
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- "Bieżące utrzymanie mostów, wiaduktów i przepustów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2026"
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 22 części).
- Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów BCP-Olszówka w Bielsku-Białej.
- Konserwacja i utrzymanie wyposażenia terenów rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie nabrzeża rzeki Ner w Poddębicach, szansą na zwiększenie atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Gminy Poddębice" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługi finansowe: usługi ubezpieczeniowe, usługi bankowe i inwestycyjne.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- Nadleśnictwo Łobez - usługi leśne i szkółkarskie 2006.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Bytów w 2006r.
- USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OLSZTYNEK W 2006 r.
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.