Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00517877/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2024/BZP 00643066/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie ratownictwa wodnego(1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/138841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie ratownictwa wodnego(1)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98de8384-85ce-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Usługi w zakresie ratownictwa wodnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.106.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Kryta pływalnia Olimpijczyk.I. Wymogi stawiane służbom ratownictwa wodnego:
1. Liczba ratowników zapewniających stałą kontrolę pływalni musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2022 poz. 1981), jednak nie mniejsza niż:
- w dni powszednie: 3 ratowników w godz. od 06:00 do 22:00,
- w soboty: 3 ratowników w godz. od 08:00 do 22:00,
- w niedziele i święta: 3 ratowników od 08:00 do 22:00,
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości ratowników na każdej zmianie, o czym Wykonawca zostanie poinformowany z 3 dniowym wyprzedzeniem.
3. Szacunkowa ilość godzin do przepracowania w trakcie trwania umowy wynosi 17055 godzin - jest to ilość szacunkowa i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w razie nie wykorzystania w pełni tej ilości.
4. Pływalnia w okresie miesiąca sierpnia jest wyłączona z działalności z powodu przerwy technicznej trwającej około 3 tygodnie, w trakcie której Wykonawca nie będzie świadczył usługi. O dokładnym terminie przerwy technicznej Wykonawca zostanie powiadomiony z miesięcznym wyprzedzeniem.
5. Miejsce świadczenia usług: Kryta Pływalnia OLIMPIJCZYK, ul. Oriona 120, 44-100 Gliwice.
II. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
1. Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 147).
2. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2022 poz. 1981).
II. Usługi będące przedmiotem zamówienia mają być realizowane w sposób ciągły, w czasie godzin otwarcia pływalni, przez ratowników, którzy posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego, w szczególności:
1. Aktualne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 147) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
2. Ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, umożliwiający wykonywanie czynności określonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1720).
3. Aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego.
4. Aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych.
5. Przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.
6. Badania do pracy na wysokości powyżej 6m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 596925,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Kryta pływalnia Delfin.I. Wymogi stawiane służbom ratownictwa wodnego:
1. Liczba ratowników zapewniających stałą kontrolę pływalni musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2022 poz. 1981), jednak nie mniejsza niż trzech ratowników na każdej zmianie.
2. Szacunkowa ilość godzin do przepracowania w trakcie trwania umowy wynosi 15504 godzin - jest to ilość szacunkowa i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w razie nie wykorzystania w pełni tej ilości.
3. Miejsce świadczenia usług: Kryta pływalni Delfin, ul. Warszawska 35, 44-100 Gliwice.
4. Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 06:00 - 22:00, sobota, niedziela i święta 08:00 - 22:00.
II. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
1. Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 147).
2. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2022 poz. 1981).
III. Usługi będące przedmiotem zamówienia mają być realizowane w sposób ciągły, w czasie godzin otwarcia pływalni, przez ratowników, którzy posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego, w szczególności:
1. Aktualne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 147) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
2. Ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, umożliwiający wykonywanie czynności określonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1720).
3. Aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego.
4. Aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych.
5. Przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 542640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Kryta pływalnia Mewa.I. Wymogi stawiane służbom ratownictwa wodnego:
1. Liczba ratowników zapewniających stałą kontrolę pływalni musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2022 poz. 1981), jednak nie mniejsza niż dwóch ratowników na każdej zmianie.
2. Szacunkowa ilość godzin do przepracowania w trakcie trwania umowy wynosi 9454 godzin - jest to ilość szacunkowa i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w razie nie wykorzystania w pełni tej ilości.
3. Miejsce świadczenia usług: Kryta pływalni Mewa, ul. Mewy 36, 44-114 Gliwice.
4. Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 07:00 - 22:00, sobota, niedziela i święta 10:00 - 22:00.
II. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
1. Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 147).
2. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2022 poz. 1981).
III. Usługi będące przedmiotem zamówienia mają być realizowane w sposób ciągły, w czasie godzin otwarcia pływalni, przez ratowników, którzy posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego, w szczególności:
1. Aktualne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 147) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
2. Ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, umożliwiający wykonywanie czynności określonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1720).
3. Aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego.
4. Aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych.
5. Przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 330890,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - Ośrodek Wypoczynkowy Czechowice w Gliwicach przy ul. Ziemięcickiej.I. Wymogi stawiane służbom ratownictwa wodnego:
1. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
- ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 147);
- rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2022 poz. 1981).
2. Szacunkowa ilość godzin do przepracowania w trakcie trwania umowy wynosi 7 254 godziny - jest to ilość szacunkowa i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego w razie niewykorzystania w pełni tej ilości.
3. Usługi mają być realizowane w sposób ciągły przez ratowników, którzy posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego, a w szczególności:
- aktualne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 147) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy;
- ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, umożliwiający wykonywanie czynności o kreślonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1720);
- aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego;
- aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych;
- przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.
4. Terminy i godziny funkcjonowania obiektu wodnego zarządzanego przez Miejski Zarząd Usług Komunalnych od 01 czerwca 2023 r. do 03 września 2023 r. w tym:
- w dniach od 01 do 02 czerwca oraz od 05 do 09 czerwca (z wyłączeniem 08 czerwca) - dyżur będzie pełniony w liczbie 6 ratowników,
- w weekend 03 do 04 czerwca oraz w dniu 08 czerwca (Boże Ciało) - dyżur będzie pełniony w liczbie 9 ratowników,
- sezon kąpielowy od 10 czerwca do 03 września - dyżur będzie pełniony w liczbie 9 ratowników.
5. Terminy i godziny funkcjonowania kąpieliska w sezonie:
- od 01 do 30 czerwca: 10.00 - 18.00 (8 godzin),
- od 01 do 31 lipca: 10.00 - 20.00 (10 godzin),
- od 01 sierpnia do 03 września: 10.00 - 18.00 (8 godzin).
6. Dane techniczne dotyczące kąpieliska zlokalizowanego na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice zarządzanego przez Miejski Zarząd Usług Komunalnych:
Cechy fizyczne, hydrologiczne i geograficzne wody:
- długość linii brzegowej: 126 m,
- wysokość nad poziomem morza: 200 - 800 m,
- powierzchnia jeziora: 0,144 km2,
- dno kąpieliska: piaszczysto - muliste,
- głębokość jeziora: maksymalna 10 m, średnia 4m,
- przy jeziorze znajduje się wypożyczalnia sprzętu wodnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 253890,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548147,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548147,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Rzeczypospolitej Oddział w Gliwicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691613163
7.3.3) Ulica: Toszecka 137/1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNICTWO WODNE RZECZPOSPOLITEJ ODDZIAŁ W GLIWICACH
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNICTWO WODNE RZECZPOSPOLITEJ ODDZIAŁ W GLIWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548147,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493802,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493802,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Rzeczypospolitej Oddział w Gliwicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691613163
7.3.3) Ulica: Toszecka 137/1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNICTWO WODNE RZECZPOSPOLITEJ ODDZIAŁ W GLIWICACH
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNICTWO WODNE RZECZPOSPOLITEJ ODDZIAŁ W GLIWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493802,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295532,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295532,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Rzeczypospolitej Oddział w Gliwicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691613163
7.3.3) Ulica: Toszecka 137/1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNICTWO WODNE RZECZPOSPOLITEJ ODDZIAŁ W GLIWICACH
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNICTWO WODNE RZECZPOSPOLITEJ ODDZIAŁ W GLIWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295532,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250045,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250045,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Rzeczypospolitej Oddział w Gliwicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691613163
7.3.3) Ulica: Toszecka 137/1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNICTWO WODNE RZECZPOSPOLITEJ ODDZIAŁ W GLIWICACH
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNICTWO WODNE RZECZPOSPOLITEJ ODDZIAŁ W GLIWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250045,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeglądy, konserwacje, walidacje urządzeń dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Modernizacja obiektu (SP-5, ul. Asnyka 36) - odnowienie pokrycia dachowego z pracami towarzyszącymi"
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach dwóch budynków wraz z magazynami energii przy ul. Dworskiej 10H i 10K w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa sensorów do aparatu do znieczulenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Ubezpieczenie Mienia Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.