Og³oszenie z dnia 2023-01-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00101818/01 - Wynik z dnia 2023-02-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438275550
1.5.8.) Numer faksu: 438223201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d74b3646-9c84-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00056029
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039330/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/55/procurement3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/55/procurement
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP. 2Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne. 3 W Systemie znajduj± siê Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-ZP oraz filmy instrukta¿owe. (https://pomoc.e-zp.finn.pl/) 4Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu e-ZP: a)format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8, b)komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS, c)oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu, 5wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu: a)sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s, b)zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze, c)system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux. 6Z³o¿enie oferty,
oferty dodatkowej, oferty ostatecznej poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 7Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc± zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego. 8Korzystanie z wbudowanej w System funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego mo¿liwe jest pod
warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów: - wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web Start JavaWS) lub -wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start. 9Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania podpisu
elektronicznego, a)kwalifikowany podpis elektroniczny(dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES – pozosta³e formaty), b)podpis zaufany, c)podpis osobisty. 10Oferty, oferty dodatkowe, oferty ostateczne, ¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, z art.117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. 11Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿̇ ww. sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ.
12Maksymalny rozmiar przesy³anych plików - 150 MB; 13W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu Wykonawca do³±cza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy). 14Wykonawca sk³ada ofertê, ofertê dodatkow±, ofertê ostateczn± za po¶rednictwem funkcji Wy¶lij formularzy do z³o¿enia, wycofania oferty lub
wniosku. Wys³ana oferta, oferta dodatkowa, oferta ostateczna jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sieradz, ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, tel. 43 827 55 50, e-mail: sekretariat@ugsieradz.com.pl;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Sieradz jest Pan Józef Goliñski e-mail: iod@ugsieradz.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz znak sprawy: ZFZ.271.1.1.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710), dalej „ustawa” oraz przepisy Ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), a tak¿e firma LTC sp. z o.o. z siedzib± w Wieluniu (kod 98-300), przy ul. Narutowicza 2, na której Gmina Sieradz prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 80 ustawy Pzp oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.), przez okres 11 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 11 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy Sieradz w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych (przesy³ki listowe, paczki pocztowe), jak równie¿ zwrot przesy³ek niedorêczonych po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z pó¼n. zm.).
2) Okre¶lone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Przesy³ki nadawane przez Zamawiaj±cego dostarczane bêd± przez Wykonawcê do ka¿dego miejsca w kraju i zagranic±, na podany adres b±d¼ wskazany adres skrytki pocztowej z zachowaniem okre¶lonych stosownymi przepisami zasad i warunków skutecznego i terminowego dorêczania pism. Nadawane przez Zamawiaj±cego przesy³ki, bêd± w przypadku awizowania odbierane przez adresatów we w³a¶ciwie oznaczonych sta³ych placówkach Wykonawcy zlokalizowanych w ka¿dej gminie w kraju.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4) a) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z pó¼n. zm.) przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- odbiór przesy³ek dostarczanych przez Zamawiaj±cego w placówce Wykonawcy (Podwykonawcy)
- dostarczanie przesy³ek do siedziby Zamawiaj±cego
b) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – za³±cznik Nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium - cena – C - maksymalna ilo¶æ punktów 60, znaczenie procentowe 60% (1pkt – 1%)
najni¿sza oferowana cena spo¶ród
zakwalifikowanych ofert
C= ------------------------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej oferty
* najni¿sza oferowana cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
2) Termin p³atno¶ci – T – maksymalna ilo¶æ punktów 40, znaczenie procentowe 40% (1 pkt – 1%).
Wykonawca w formularzu ofertowym zobowi±zany jest wskazaæ termin p³atno¶ci, przy czym maksymalny termin p³atno¶ci okre¶la siê na 30 dni od dnia dorêczenia zamawiaj±cemu faktury wystawionej przez wykonawcê w sposób prawid³owy oraz zgodny z umow±.
W przypadku zaoferowania d³u¿szego terminu p³atno¶ci ni¿ 30 dni, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy ze wzglêdu na to, ¿e jej tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Je¿eli Wykonawca nie wska¿e w formularzu oferty terminu p³atno¶ci, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy ze wzglêdu na to, ¿e jej tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiaj±cy przyzna punkty w nastêpuj±cy sposób:
termin p³atno¶ci 30 dni od dnia dorêczenia zamawiaj±cemu faktury wystawionej przez wykonawcê w sposób prawid³owy oraz zgodny z umow± - 40 pkt;
termin p³atno¶ci 21 dni od dnia dorêczenia zamawiaj±cemu faktury wystawionej przez wykonawcê w sposób prawid³owy oraz zgodny z umow± – 20 pkt;
termin p³atno¶ci 14 dni od dnia dorêczenia zamawiaj±cemu faktury wystawionej przez wykonawcê w sposób prawid³owy oraz zgodny z umow± – 5 pkt
termin p³atno¶ci 7 dni od dnia dorêczenia zamawiaj±cemu faktury wystawionej przez wykonawcê w sposób prawid³owy oraz zgodny z umow± – 0 pkt
3) Zamawiaj±cy udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta otrzyma najwiêksz± liczbê punktów do dwóch miejsc po przecinku, po zsumowaniu liczby punktów w kryterium cena i termin p³atno¶ci wg wzoru S = C + T.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 12 SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2) spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
b) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli: Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z pó¼n. zm.).
W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powy¿szy warunek musi spe³niaæ ka¿dy z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
c) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
d) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – za³±cznik Nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z pó¼n. zm.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SWZ.2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – za³±cznik Nr 5 do SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 5.
7) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ppkt 5, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 13 ppkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy jest mo¿liwa je¿eli ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku zmiany prawa powszechnie obowi±zuj±cego lub aktów prawa miejscowego istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
3. Strony dopuszczaj± na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w umowie w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z jej realizacj±. Zmiany mog± byæ wprowadzone na wniosek Strony nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
4. Strony ustalaj±, i¿ zmiany wynagrodzenia mog± polegaæ na jego podwy¿szeniu lub obni¿eniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o pó³roczny wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany w komunikacie przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, przy czym:
1) Strony okre¶laj± poziom istotno¶ci zmiany kosztów uprawniaj±cy Strony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia jako 5% wzrostu lub spadku wska¼nika wskazanego w niniejszym ustêpie za pó³rocze poprzedzaj±ce z³o¿enie wniosku, w stosunku do wska¼nika za pó³rocze, w którym zosta³a zawarta umowa (przy pierwszej waloryzacji) oraz w stosunku do wska¼nika za pó³rocze, w którym nast±pi³a ostatnia waloryzacja (przy kolejnych waloryzacjach);
2) pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia okre¶laj± na dzieñ publikacji pó³rocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych zgodnie z ppkt 1;
3) wniosek o waloryzacjê cen z³o¿ony przez Wykonawcê wymaga udokumentowania przez niego wzrostu kosztów ¶wiadczenia przedmiotu umowy poprzez przed³o¿enie dokumentów potwierdzaj±cych faktyczny wzrost kosztów i udzia³u danej pozycji kosztowej w koszcie realizacji us³ugi/dostawy/ roboty budowlanej, wynikaj±cej z kalkulacji Wykonawcy z daty z³o¿enia oferty i momentu z³o¿enia wniosku (pierwszy wniosek) lub momentu ostatniej waloryzacji i momentu z³o¿enia wniosku (kolejne wnioski) o co najmniej warto¶æ wnioskowanego procenta waloryzacji (do wzrostu kosztów nie wlicza siê wzrostu kosztów z tytu³ów wskazanych w art. 436 ust. 4 lit. b ustawy Prawo zamówieñ publicznych).
5. Podwy¿szenie/ obni¿enie wynagrodzenia/cen umownych w ramach procesu waloryzacji nie mo¿e przekroczyæ wysoko¶ci wska¼nika, o którym mowa w pkt 4 i zostanie dokonane wy³±cznie w odniesieniu do niewykonanego jeszcze zakresu us³ug/dostaw/ robót budowlanych.
6. Zmiana wynagrodzenia opisana w pkt 4 i 5 mo¿e byæ dokonywana nie wcze¶niej ni¿ po publikacji wska¼nika, o którym mowa w pkt 4, z zastrze¿eniem pkt 3 zdanie drugie.
7. £±czna maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia zgodnie z pkt 4-6 nie mo¿e przekroczyæ 15% wysoko¶ci wynagrodzenia netto Wykonawcy okre¶lonego na dzieñ zawarcia umowy.
8. Je¿eli Wykonawca zatrudnia podwykonawców, a jego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z pkt 4-6, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki:
1) przedmiotem umowy s± dostawy, roboty budowlane lub us³ugi;
2) okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: System e-ZP, strona postêpowania https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/55/procurement
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 11) Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na czas trwania tych okoliczno¶ci.
3) Zamawiaj±cy nie przewiduje fakultatywnych przes³anek wykluczenia Wykonawcy z postêpowania , o których mowa w art. 109 ustawy Pzp.
4) Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5, je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
6) Zamawiaj±cy oceni, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy. Je¿eli podjête przez wykonawcê czynno¶ci nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, zamawiaj±cy wyklucza wykonawcê.
7) Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wy³apywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzêtom (psom i kotom) od³owionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
- Dostawy pierogów mro¿onych, mro¿onych warzyw oraz ryb do Zak³adu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 2 im Krasnala Ha³aba³y w Sieradzu
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 5 im. Misia Uszatka w Sieradzu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 15 w Sieradzu
wiêcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- ¦wiadczenie us³. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do ka¿dego miejsca w kraju i za granic±.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miejskiego w £asku w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla RARS na okres 24 miesiêcy
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.