Og³oszenie z dnia 2022-02-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00082291/01 - Wynik z dnia 2022-03-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa materia³ów do rozbudowy sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Wi±zownica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY WI¡ZOWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650959179
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiazownica@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wiazownica.com/?c=mdTresc-cmPokaz-289
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materia³ów do rozbudowy sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Wi±zownica”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9e6ff06a-8d7c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00056041
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035749/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa materia³ów do budowy sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_wiazownica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_wiazownica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7.1 W niniejszym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami , w szczególno¶ci sk³adanie oferty oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_wiazownica. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej okre¶lone w ustawie o ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn±.
7.2 W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie sk³adania dokumentów, wniosków (innych ni¿ oferta i o¶wiadczenia), zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji mo¿e odbywaæ siê na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_wiazownica za pomoc± formularza „Wiadomo¶ci-Komunikaty” lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres: wiazownica@op.pl
7.3 We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy bêd± pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania.
7.4 Sporz±dzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7.5 Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawcy przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.6 Przekazywane drog± elektroniczn± informacje, w szczególno¶ci oferty, wnioski, zawiadomienia, o¶wiadczenia i inne dokumenty uznaje siê, ¿e dat± przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej.
7.7 Ka¿dy Wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci dokumentów przetargowych w terminie nie pó¼niejszym ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Wnioski nale¿y przesy³aæ za po¶rednictwem platformy zakupowej lub za pomoc± poczty elektronicznej.
7.8 Wyja¶nienia tre¶ci SWZ, odpowiedzi na pytania, modyfikacje zostan± opublikowane na platformie zakupowej prowadzonego postêpowania.
7.9 Uzupe³nienia dokumentów, o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw dokonywane na skutek wezwania zamawiaj±cego, dla swej skuteczno¶ci powinny zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uprawnionej osoby, przed up³ywem wyznaczonego przez zamawiaj±cego terminu.
7.12 Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzeniem prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej, tj:
1) sta³y dostêp do sieci internetowej o przepustowo¶ci min 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Linux lub nowsze wersje, pamiêæ min 2 GB Ram, procesor Intel 2GHZ lub nowszy,
3) przegl±darkê internetow±, obs³uguj±ca TLS 1.2, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.0
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf,
6) dokumenty w formacie PDF zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES lub XAdES
7.13 Zamawiaj±cy dopuszcza formaty przesy³anych plików o wielko¶ci do 75 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7a, html, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna – art. 13 RODO o przetwarzaniu danych osobowych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
23.1 Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania wraz z ofert± z³o¿y³ o¶wiadczenie o wype³nieniu obowi±zków informacyjnych okre¶lonych w art. 13 lub art. 14 RODO, wed³ug za³±cznika do swz.
23.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
23.3 Administratorem Pañstwa danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach sk³adanych w postêpowaniu jest Zak³ad Gospodarki Komunalnej Gminy Wi±zownica , ul. Warszawska 17, 37-522 Wi±zownica.
23.4 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wi±zownica jest P. Ewa Gawron, e-mail: merit.inspektor.rodo@gmail.com
23.5 Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Dostawa materia³ów do rozbudowy sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Wi±zownica.
23.6 Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.),
23.7 Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania.
23.8 Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
23.9 W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
23.10 Ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, narusza przepisy RODO;
23.11 ¯adnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.P.26.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materia³ów przeznaczonych do rozbudowy sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Wi±zownica, wg poni¿szego zestawienia.
4.2 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych ze wzglêdu na wyst±pienia tych samych materia³ów w asortymencie materia³ów przeznaczonych do budowy sieci wodoci±gowej jak i kanalizacyjnej.
4.3 Szczegó³owy zakres /asortymentu dostaw okre¶la za³±cznik do siwz.
4.5 Zakres i zasady dostawy materia³ów do budowy sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej
1. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podane ilo¶ci s± ilo¶ciami szacunkowymi, obrazuj± mo¿liw± wielko¶æ i zakres przedmiotu zamówienia oraz mog± byæ pomocne na etapie przygotowywania oferty.
2. Dostawa materia³ów do budowy sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie wed³ug zapotrzebowania w miejsce wskazane przez zamawiaj±cego na terenie Gminy Wi±zownica,
3. Informacja o dostawie bêdzie przekazywana dostawcy z czterodniowym wyprzedzeniem okre¶laj±cym termin, ilo¶æ i miejsce dostawy.
4. Zamawiaj±cy mo¿e zg³aszaæ zapotrzebowanie na materia³y eksploatacyjne wodoci±gowe i kanalizacyjne od zawarcia umowy do dnia 20.12.2022.
5. Do ka¿dej dostawy wykonawca do³±czy atest PZH, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, deklaracjê zgodno¶ci wyrobu z aprobat± techniczn± lub certyfikat zgodno¶ci z norm± na dostarczane wyroby.
6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ przesuniêcia ilo¶ciowych pomiêdzy poszczególnymi asortymentami materia³ów wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub zmniejszenia zakresu dostawy w przypadku braku zapotrzebowania.
7. Koszty dostawy obci±¿aj± Wykonawcê.
8. W zwi±zku z ograniczeniem zakresu dostawy Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie, w tym finansowe wzglêdem Zamawiaj±cego.
9. Wykonawca udzieli na w/w przedmiot zamówienia 24 miesiêczny okres gwarancji liczony od daty odbioru.
10. W razie dostarczenia przedmiotu umowy z wadami jako¶ciowymi lub ilo¶ciowymi, Zamawiaj±cy odmawia przyjêcia dostarczanej partii w ca³o¶ci b±d¼ w czê¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44160000-9 - Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê odrêbn±, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty,, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg. za³±cznika do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-22 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ na platformie zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_wiazownica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-23
INNE PRZETARGI WI¡ZOWNICA
wiêcej: przetargi WI¡ZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa materia³ów i urz±dzeñ budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdañskich Nieruchomo¶ci SZB w roku 2025.
- DOSTAWA MATERIA£ÓW HUTNICZYCH
wiêcej: Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.