Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498157/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-009b23bc-7fb1-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-009b23bc-7fb1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498157
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.200.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2024r
Rzeszowie w 2024 r. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami - wg zapotrzebowania
Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06:00 do 07:00 maksymalny termin realizacji
dostaw sukcesywnych (każdej partii) - do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub
telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach
kryterium pozacenowego - termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż
jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest
w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną, telefonicznie lub
osobiście podczas odbioru na podstawie sporządzonego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj.
wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w
ramach kryterium pozacenowego - czas reakcji).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym
pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15112000-6 - Drób
15131130-5 - Wędliny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293515,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272359947
7.3.3) Ulica: ul. Staniewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Produkt leczniczy Kaplacyzumab do stosowania w programie lekowym NFZ leczenia podczas epizodu nabytej zakrzepowej plamicy małopłytkowej w połączeniu z wymianą osocza i immunosupresją ...
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego, badawczego i medycznego
- Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskich.
- Zakup osprzętu do ciągników rolniczych będących na wyposażeniu PZDW - 3 zadania
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 56/25)
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.