Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00072975/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00147343/01 - Wynik z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
" Dostawa materiałów szewnych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Medyków 1
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@wss5.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Dostawa materiałów szewnych"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4a0d644-9b07-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wss53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w
postępowaniuoudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału
wpostępowaniu,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
międzyzamawiającym awykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa
sięprzy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie
sięśrodkikomunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usługdrogąelektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski
lubinformacjeWykonawcy przekazują:1. poprzez Platformę Zakupową, dostępną
podadresemhttps://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Ofertę,oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki
dowodowe,pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w
postacielektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,
.pdf,.doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się,
podrygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisemzaufanym lub podpisemosobistym. 2.W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub
niniejszą SWZ dooświadczeń idokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu
zastosowanie mają wszczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich możeżądaćzamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznychdladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursie
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/wss5
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.
UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem
Pani/Pana danychosobowych jestWojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w
Sosnowcu;2) administratorwyznaczyłInspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować
pod adresem e-mail:iod@wss5.pl 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO wcelu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonymw trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.
1 P.Z.P. przez okres 4lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowyprzekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)
obowiązek podaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiemustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w
postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje niebędąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada
Pani/Pan:a)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora
niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych
informacji mającychna celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzieleniezamówienia
publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
datyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawodosprostowaniaPani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
możeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania
postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
DanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
naruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawodo usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
zRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym
dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/PNP/SW/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nić wchłanialna pleciona wykonana z poliglaktyny 910, powlekana poliglatyną i stearynianem wapnia, syntetyczna, wchłaniająca się 56 - 70 dni od zaimplantowania, z udokumentowanym efektywnym czasem podtrzymania tkanek do 35 dni. Stal w igłach o wysokiej odporności na zginanie/łamanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia ilości kupowanego asortymentu w danej pozycji do 10% wartości danej pozycji (z zaokrągleniem w dół) po cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednakże nie później niż 14 dni przed upływem okresu obowiązywania umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert niepodlegających odrzuceniu:
a) Cena (C) – waga kryterium 60%; co odpowiada 60 pkt
b) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40%, co odpowiada 40 pkt
Ilość punktów = C+T
Łączna maksymalna ilość jaką może otrzymać oferta wynosi 100 % co daje 100 pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach Cena (C) – waga 60%: co odpowiada 60 pkt
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T)- waga 40% co odpowiada 40 pkt
Punktacja będzie przyznana według poniższego schematu:
T = ilość przyznanych punktów
Punkty przyznawane za podane kryterium „Termin dostawy”
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 1 dzień roboczy otrzyma 40 pkt
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 2 dni robocze otrzyma 20 pkt
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 3 dni robocze otrzyma 0 pkt
Uwaga: Niewpisanie żadnego okresu terminu dostawy spowoduje uznanie, że termin dostawy wyniesie 3 dni robocze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nić wchłaniana wykonana z syntetycznego poliestru, który jest złożony z glikolidu i laktydu- pochodnych kwasu glikolowego i mlekowego, wchłanijąca sie 56-70 dni od zaimplantowania. Szew pętlowy, umieszczony w plastikowej kaniuli z aplikatorem
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia ilości kupowanego asortymentu w danej pozycji do 10% wartości danej pozycji (z zaokrągleniem w dół) po cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednakże nie później niż 14 dni przed upływem okresu obowiązywania umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert niepodlegających odrzuceniu:
a) Cena (C) – waga kryterium 60%; co odpowiada 60 pkt
b) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40%, co odpowiada 40 pkt
Ilość punktów = C+T
Łączna maksymalna ilość jaką może otrzymać oferta wynosi 100 % co daje 100 pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach Cena (C) – waga 60%: co odpowiada 60 pkt
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T)- waga 40% co odpowiada 40 pkt
Punktacja będzie przyznana według poniższego schematu:
T = ilość przyznanych punktów
Punkty przyznawane za podane kryterium „Termin dostawy”
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 1 dzień roboczy otrzyma 40 pkt
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 2 dni robocze otrzyma 20 pkt
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 3 dni robocze otrzyma 0 pkt
Uwaga: Niewpisanie żadnego okresu terminu dostawy spowoduje uznanie, że termin dostawy wyniesie 3 dni robocze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nić niewchłanialna, jednowłóknikowa, syntetyczna, polipropylenowa z kontrolowanym rozciąganiem ( do mikrochirurgii) oraz opakowaniach pozwalających uniknąć efektu pamięci skrętu nici. Stal w igłach o wysokiej odporności na zginanie/łamanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia ilości kupowanego asortymentu w danej pozycji do 10% wartości danej pozycji (z zaokrągleniem w dół) po cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednakże nie później niż 14 dni przed upływem okresu obowiązywania umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena (C) – waga kryterium 60%; co odpowiada 60 pkt
b) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40%, co odpowiada 40 pkt
Ilość punktów = C+T
Łączna maksymalna ilość jaką może otrzymać oferta wynosi 100 % co daje 100 pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach Cena (C) – waga 60%: co odpowiada 60 pkt
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T)- waga 40% co odpowiada 40 pkt
Punktacja będzie przyznana według poniższego schematu:
T = ilość przyznanych punktów
Punkty przyznawane za podane kryterium „Termin dostawy”
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 1 dzień roboczy otrzyma 40 pkt
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 2 dni robocze otrzyma 20 pkt
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 3 dni robocze otrzyma 0 pkt
Uwaga: Niewpisanie żadnego okresu terminu dostawy spowoduje uznanie, że termin dostawy wyniesie 3 dni robocze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nić niewchłanialna jednowłónikowa, syntetyczna, poliamidowa. Stal w igłach o wysokiej odporności na zginanie/łamanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia ilości kupowanego asortymentu w danej pozycji do 10% wartości danej pozycji (z zaokrągleniem w dół) po cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednakże nie później niż 14 dni przed upływem okresu obowiązywania umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena (C) – waga kryterium 60%; co odpowiada 60 pkt
b) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40%, co odpowiada 40 pkt
Ilość punktów = C+T
Łączna maksymalna ilość jaką może otrzymać oferta wynosi 100 % co daje 100 pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach Cena (C) – waga 60%: co odpowiada 60 pkt
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T)- waga 40% co odpowiada 40 pkt
Punktacja będzie przyznana według poniższego schematu:
T = ilość przyznanych punktów
Punkty przyznawane za podane kryterium „Termin dostawy”
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 1 dzień roboczy otrzyma 40 pkt
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 2 dni robocze otrzyma 20 pkt
• Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 3 dni robocze otrzyma 0 pkt
Uwaga: Niewpisanie żadnego okresu terminu dostawy spowoduje uznanie, że termin dostawy wyniesie 3 dni robocze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu oraz o
brakupodstaw do wykluczenia zpostępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp w tym wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.b) Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi); Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
c) Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych produktów;
d) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.b) Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi); Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
c) Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych produktów;
d) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacjiWykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawca zobowiązany jest na etapie realizacji przedmiotu zamówienia aktualizować oświadczenia dot. wykluczenia a
stanowiące załącznik nr 9 i 10 SWZ w przypadku wszelkich zmian w tym zakresie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-04
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Dostawa materiałów do artroskopowego leczenia stawów
- Dostawa nici chirurgicznych - powtórzenie
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa środków jednorazowego użytku
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.