Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019224/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056115 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych i drogach wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224437147
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych i drogach wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8750e1c0-8637-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019224/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1215618,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych i drogach wewnętrznych będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów. Aktywne przejścia dla pieszych.I. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1. Poprawa oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.2. Wdrażanie projektów organizacji ruchu.3. Usuwanie awarii.II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia.1. Poprawa oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:- odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową i chlorokauczukową z dodatkami mikrokulek szklanych;- wymiana oznakowania pionowego, zniszczonych znaków drogowych (w tym oznakowania aktywnego), słupków do znaków drogowych, luster okrągłych i prostokątnych oraz słupków wygrodzeniowych, łańcuchów i pylonów oraz zapór;- prostowanie sztyc do znaków drogowych i słupków wygrodzeniowych;- naprawa i wykonywanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;2. Wdrażanie projektów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego zgodnie z zatwierdzonymi projektami oraz ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach określonymi w załącznikach 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach3. Usuwanie awarii oznakowania pionowego i poziomego.Poprzez awarie rozumie się niespodziewane (nieplanowane), nagłe zdarzenie (wydarzenie), które powoduje lub może (jest w stanie) spowodować zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym np. uszkodzenie oznakowania w wyniku wypadku drogowego, uszkodzenie oznakowania pionowego w wyniku gwałtownych opadów lub wiatrów itp. Zamawiający wymaga aby usunięcie awarii nastąpiło w ciągu 2 godzin. Czas liczony jest od chwili skierowania wezwania w tym zakresie przez Zamawiającego (telefonicznie, sms-wo lub e-mailowo) do chwili przybycia Wykonawcy na miejsce awarii, zabezpieczenia miejsca awarii, odpowiedniego jego oznakowania oraz usunięcie uszkodzonych elementów oznakowania, tak by nie stwarzały zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym i pieszym. Wykonawca po wykonaniu określonych powyżej czynności celem potwierdzenia usunięcia awarii obowiązany jest zgłosić ten fakt telefonicznie, oraz wykonać dokumentację zdjęciową (data, godz.). Dokumentację zdjęciową należy przesłać na wskazany adres e-mail do Zamawiającego w terminie 3 dni od daty usunięcia awarii. III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie poprawy oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażania projektów organizacji ruchu: 1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia.- W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania.- Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu.- Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:- bezusterkowego protokołu odbioru,- zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych.IV. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane w okresie ich wykonywania będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu ustawiania znaków drogowych, malowaniu linii segregacyjnych, przejść dla pieszych oznakowywania kopert dla niepełnosprawnych oraz ustawianiu urządzeń bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji zamówienia. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 6a do SWZ;- Przedmiar robót – załącznik nr 6b do SWZ;- Wykaz dróg gminnych – załącznik nr 6c do SWZ;- Wykaz dróg wewnętrznych – załącznik nr 6d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1229147,86
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1590488,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1229147,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trafico Marta Oksięciuk-Błońska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272777840
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 60 lok. 260
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRAFICO Marta Oksięciuk-Błońska
jakie przetargi wygrała firma
TRAFICO Marta Oksięciuk-Błońska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229147,86
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w m. Gąsewo - etap I
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Przebudowa drogi 105503N, Kamionek Wielki - Próchnik w miejscowości Kamionek Wielki
- Remont drogi gminnej Nawojowa- Popardowa Niżna w gminie Nawojowa
- "Przebudowa drogi powiatowej ulicy L. Okulickiego w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ulic L. Okulickiego i 3 Maja w Grodzisku Mazowieckim"
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Biskupice - etap I
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.