Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282200/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00298399/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382183585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8424457
1.5.8.) Numer faksu: 59 8424457
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.kurowski@girm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.girm.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://girm.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee11aa3-4d1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010791/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oraz instalacja sieci monitoringu wraz z systemem łączności i przekazu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania kontrola i egzekwowanie, w zakresie Priorytetu 3. Wspieranie wdrożenia Wspólnej Polityki Rybołówstwa, zawartego w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282200/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338247,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego.
2. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń wizyjnych, oraz konfigurację oprogramowania i urządzeń monitoringu wizyjnego w 18 niżej wskazanych lokalizacjach.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niżej wskazanych czynności w lokalizacji:
3.1. Hel, ul. Kuracyjna 1, Biuro Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego – dostawa, montaż i konfiguracja serwera monitoringu wraz z oprogramowaniem monitorującym;
3.2. Hel, ul. Kuracyjna 1, Budynek Centrum Pierwszej Sprzedaży Ryb = dostawa i montaż kamery na dachu budynku CPSR, podłączenie kamery przewodem do sieci LAN zamawiającego zlokalizowanej w biurze
3.3. Hel, ul. Kuracyjna 1, Słup monitoringu przy Bulwarze Nadmorskim = dostawa i montaż kamery, jej konfiguracja oraz transmisja obrazu z kamery do biura w Helu przez okres 24 miesięcy;
3.4. Hel, ul. Kuracyjna 1, Budynek zaplecza socjalnego mariny = dostawa i montaż kamery na dachu oraz transmisja obrazu z kamery do biura w Helu przez okres 24 miesięcy;
3.5. Jastarnia, ul. Portowa 26, Bosmanat Portu = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do biura w Helu z wykorzystaniem łącza Zamawiającego;
3.6. Kużnica, ul. Hallera, Budynek Bosmanatu = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do biura w Helu z wykorzystaniem łącza Zamawiającego;
3.7. Władysławowo, ul. Portowa 22, Budynek firmy „Szkuner” = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do biura we Władysławowie z wykorzystaniem łącza Zamawiającego;
3.8. Władysławowo, ul. Portowa 22, Słup oświetleniowy koło Centrum Pierwszej Sprzedaży Ryb = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do biura we Władysławowie z wykorzystaniem łącza Zamawiającego;
3.9. Kąty Rybackie, ul. Rybacka 66 Wieża Kratownicowa = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do biura we Fromborku przez okres 24 miesięcy;
3.10. Kąty Rybackie, ul. Morska, Wieża Kratownicowa przy plaży – dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do biura w Helu przez okres 24 miesięcy;
3.11. Krynica Morska, ul. Górników 2, Bosmanat Portu - dostawa, montaż i konfiguracja radiowego przekaźnika obrazu z kamery w Tolkmicku do serwera we Fromborku
3.12. Piaski, ul. Słoneczna, Basen nr III porty w Krynicy Morskiej = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do biura we Fromborku przez okres 24 miesięcy;
3.13. Frombork, ul. Portowa 2, Biuro Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego = dostawa, montaż i konfiguracja serwera monitoringu wraz z oprogramowaniem monitorującym;
3.14. Frombork, ul. Portowa 2, Bosmanat Portu = dostawa i montaż kamery na dachu budynku Bosmanatu Portu, podłączenie kamery przewodem do sieci LAN zmawiającego zlokalizowanej w biurze;
3.15. Tolkmicko, ul. Parkowa 1, Bosmanat Portu = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do biura we Fromborku przez okres 24 miesięcy;
3.16. Świnoujście, Przystań Rybacka przy ul. Dworcowej = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery poprzez most bezprzewodowy do sieci LAN w biurze OIRM w Świnoujściu przy ul. Duńska 17;
3.17. Świnoujście, ul. Duńska 17, Biuro Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego = dostawa, montaż i konfiguracja serwera monitoringu wraz z oprogramowaniem monitorującym;
3.18. Darłowo, ul. Zachodnia 2, Port Morski = dostawa i montaż kamery oraz transmisja obrazu z kamery do internetu przez okres 24 miesięcy;
Szczegółowy zakres zamówienia objaśnienia i informacje określa załącznik nr 8 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Jeżeli użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenia, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ, zapisy 4.4.1 stosuje się.
4.1 Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie w załączniku nr 8 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia : znaku towarowego, patentu, nazwy własnej lub innych określeń w rozumieniu art. 99 ust. 4 ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania tego materiału lub urządzenia (wskazanego nazwą), a jedynie takie wskazania stanowią sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP i określa następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów (produktów) i urządzeń określonych w OPZ i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest :
─ zastosowane materiały przy realizacji przedmiotu zamówienia winny być nowe (nie używane), pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu,
─ materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w OPZ,
─ materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ,
─ równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami,
─ Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów użytkowania, oznakowany w taki sposób aby możliwa była jego identyfikacja.
6. Osprzęt sieciowy będący przedmiotem zamówienia musi być kompatybilny ze sprzętem, który w terminie wcześniejszym został zamontowany przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że routery, switche w biurach to urządzenia komunikujące się w technologii IP. Zamawiający wymaga transmisji danych. Kamera musi przesyłać obraz po sieci w technologii IP Wymagana jest kompatybilność z urządzeniami sieciowymi IP Zamawiającego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31350000-4 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
33195100-4 - Monitory
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706758 PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i monitoringu CCTV
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
- Dostawa oleju napędowego dla jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.