eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoPrzebudowa budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami: energetyczną, wodną, kanalizacyjną i wentylacyjną oraz budowa instalacji gazowej



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami: energetyczną, wodną, kanalizacyjną i wentylacyjną oraz budowa instalacji gazowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101

1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182023400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@gminakoscielisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami: energetyczną, wodną, kanalizacyjną i wentylacyjną oraz budowa instalacji gazowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a75582f-63d9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003236/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami: energetyczną, wodną, kanalizacyjną i wentylacyjną oraz budowa instalacji gazowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329200/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy budynku użyteczności publicznej – Centrum Tradycji i Turystyki w m. Kościelisko, ul. Nędzy- Kubińca 136 wraz z instalacjami: energetyczną, wodną, kanalizacyjną i wentylacyjną oraz budowa instalacji gazowej.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1.1. kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym (zgłoszenia rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/zaświdczenia o przyjęciu bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamierze przystąpienia do użytkowania)
1.1.2. roboty budowlane, w tym:
1.1.2.1. zabudowa ścianami osłonowymi otwartej przestrzeni południowo- wschodniej części budynku
1.1.2.2. rozebranie istniejącej kostki na powierzchni zabudowywanej i wykonanie nowej posadzki wraz z podłożem
1.1.2.3. wykonanie sufitu powieszanego
1.1.2.4. montaż ścianki przesuwnej
1.1.2.5. rozebranie części ścian toalet publicznych, demontaż urządzeń sanitarnych, zabudowanie otworu okiennego, demontaż płytek ceramicznych
1.1.2.6. wykonanie nowych ścian i wykonanie nowych posadzek
1.1.2.7. wyburzenie ścian zaplecza sanitarnego pomieszczeń Centrum informacji
1.1.2.8. wykonanie słupa oraz podciągu nad wyburzoną ścianą
1.1.2.9. wykonanie nowych ścian działowych w zapleczu sanitarnym
1.1.2.10. ułożenie nowych płytek po uprzednim demontażu poprzednich
1.1.2.11. wykonanie uzupełnień i zmian instalacji c.o. (ogrzewanie podłogowe), wod.-kan. i elektrycznej
1.1.2.12. wykonanie klimatyzacji
1.1.2.13. zamiana lokalizacji serwera
1.1.2.14. wykonanie uzupełnień tynku i nowych tynków
1.1.2.15. montaż oraz wymiana i zamiana drzwi
1.1.2.16. wykonanie o przedłużenia okapu dachu nad północnym wejściem
1.1.2.17. wymiana kotła na gazowy
1.1.2.18. Wykonanie pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników z obsługi montowanych systemów i urządzeń
Zamawiający informuje, że:
1.1.2. zakres przedmiotowego postępowania nie obejmuje:
• wykonanie muralu na ścianie zewnętrznej wschodniej
• montaż szafy biurowej- piętro I
• motaż 3 szt. drzwiczek w pom. biurowym - piętro I
• dostawa aparatów telefonicznych szt. 3
• drzwi przesuwne piętro I
1.1.3. z uwagi na regionalny charakter wnętrz Zamawiający zastrzega konieczność ustalania detali dot. elementów wykonczeń, posadzek, oświetlenia, stolarki itp. na etapie realizacji zamówienia

UWAGA! - Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 10 do SIWZ – dokumentacja techniczna- projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB, aneks do projektu branża elektryczna, portfolio , wizualizacje
Dokumentacja w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Gminy, 34-511 Kościelisko ul. Nędzy- Kubińca 101, pokój nr 113 w godzinach pracy Urzędu
Podstawą do obliczenia „ceny” jest dołączona do specyfikacji dokumentacja techniczna: projekt budowlany, projekt wykonawczy; STWiORB, aneks do projektu branża elektryczna, portfolio oraz wizualizacje.
Zamawiający informuje iż załączony do SWZ przedmiar robót ma zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego, który służy przede wszystkim jako pomoc do czynności skalkulowania kosztów realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796413,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. EFER Stanisław Karpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361317058

7.3.3) Ulica: Szlak Papieski 76

7.3.4) Miejscowość: Ząb

7.3.5) Kod pocztowy: 34-521

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.