Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607694/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa:
parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa:parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65ce6e40-9efe-496b-bca9-4c74a1baeb08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056423/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa 1/Parkingu wielopoziomowego P&R-przy ul. Sienkiewicz 2a, 2/Naziemnych parkingów P&R przy ul.Waryśkiego, Sadowej i Pawej 3/Kładki nad torami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.50.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usługi będzie polegał na utrzymaniu porządku, czystości i przeprowadzeniu niezbędnych prac konserwacyjnych na terenie obiektów, zgodnie z opisem jak poniżej:
ZAKRES CZYNNOŚCI:
I. Usługa sprzątania na parkingu wielopoziomowym P&R przy ul. Sienkiewicza w Pruszkowie ma obejmować:
1) raz na kwartał:
a) kompleksowe czyszczenie całego obiektu mechaniczne lub/i ręcznie wraz z użyciem chemii służącej do likwidacji plam oleju lub benzyny, w tym mycie okien pomieszczenia ochrony i toalet oraz drzwi.
2) raz na tydzień: bieżące czyszczenie obiektu (pozamiatanie, czyszczenie, zebranie i wyrzucenie śmieci, usuwanie
ze ścian ewentualnych napisów lub graffiti):
a) w dwóch toaletach – mycie i dezynfekcja armatury, mycie podłóg, uzupełnianie mydła, zapewnienie ręczników papierowych i papieru toaletowego, usuwanie odpadów z koszy, spryskanie toalety odświeżaczem powietrza.
b) w pomieszczeniu socjalnym: zamiatanie, mycie podłogi
c) na dwóch klatkach schodowych – zamiatanie, usuwanie plam i ewentualnych napisów
d) w windzie – zamiatanie, mycie podłogi, drzwi i ścian kabiny, usuwanie plam i ewentualnych napisów
e) w obiekcie parkingu (dla samochodów i rowerów) – zebranie zanieczyszczeń z terenu obiektu wraz z wyrzuceniem śmieci do ustawionego pojemnika,
3) w czasie zimowym podczas opadów śniegu lub marznącego deszczu zapewnienie całkowitego usunięcia śliskości
i oblodzenia w obiekcie, szczególnie na wjeździe i wyjeździe, wejść do klatek schodowych, na klatce zewnętrznej, wejściach do windy.
Parking wielopoziomowy przy ul. Sienkiewicza 2a posiada łącznie 5 poziomów parkingowych: na parterze – 66 miejsc
dla samochodów + 82 dla jednośladów, na piętrach: I - III po 80 miejsc dla samochodów, na dachu – 86 miejsc
dla samochodów. Powierzchnia całkowita budynku ok. 13 796 m². Powierzchnia zabudowy 2 668 m². Powierzchnia netto 9 886 m². Budynek wyposażony jest we wszystkie niezbędne instalacje konieczne do jego funkcjonowania takie
jak: instalacja elektryczna, teletechniczna i monitoringowa, wodociągowa, kanalizacja sanitarna, hydrantowa
i tryskaczowa, kanalizacja deszczowa oraz grzewcza.
Uwaga: w czasie intensywnych opadów śniegu poziom V (odkryty dach) ze względów bezpieczeństwa może zostać wyłączony przez Zamawiającego z użytkowania, a tym samym ze sprzątania. Informację o czasowym wyłączeniu z użytkowania Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, jak również tę informację poda do publicznej wiadomości.
Zamawiający nie wyznacza konkretnych godzin wykonania usługi, ale powinna ona odbywać się terminie w możliwie jak najmniejszym nasileniu ruchu pojazdów i zajętości miejsc.
II. Usługa sprzątania na naziemnych niezadaszonych parkingach P&R zlokalizowanych przy ul. Waryńskiego, ul. Sadowej i ul. Pawiej w Pruszkowie ma obejmować:
1) raz na miesiąc kompleksowe sprzątanie, tj.:
a) czyszczenie kostki betonowej mechaniczne lub ręczne terenu parkingów (w tym mycie i bieżąca konserwacja wiat),
a o ile zajdzie konieczność usunięcie plam z oleju, smaru lub benzyny przy użyciu chemii przyjaznej dla roślin i środowiska;
b) zebranie i wyrzucenie wszelkich odpadów,
c) koszenie, usuwanie przerostów, pielęgnacja nasadzeń.
2) raz na tydzień sprzątanie częściowe: – usuwanie odpadów z koszy i luzem, w tym reklam, plakatów z terenu parkingu
3) dodatkowo w okresie zimowym w przypadku opadów śniegu lub marznącego deszczu, usunięcie śliskości i zapewnienie
bezpieczeństwa poruszania się na terenie parkingu w okresie zimowym. W przypadku opadów śniegu, usunięcie z powierzchni
utwardzonej śniegu i złożenie go w miejscach niekolidujących z ruchem pojazdów i pieszych albo wywiezienie go w inne miejsce
wskazane przez Zamawiającego. Ponadto standard zimowy utrzymania ma zapewnić ustawienie trwałego zabezpieczenia
nasadzeń przed solą.
Powierzchnia terenów utwardzonych na naziemnych parkingach P&R:
a) przy ul. Waryńskiego :
• chodniki: 793,9 m²
• drogi:1500 m²
• zjazd: 49,60 m²,
• miejsca parkingowe: 1630,9 m²,
• ścieżki rowerowe: 480 m²,
• parking rowerowy (4 wiaty): 246,60 m² teren zielony: 1400 m².
• parking posiada 110 miejsc dla samochodów osobowych i 100 miejsc na rowery (wiaty).
b) przy ul. Sadowej
• chodniki, zjazdy: 144,5 m²
• drogi: 591,6 m²,
• zjazd: 49,60 m²,
• pobocza: 22,10 m²,
• miejsca parkingowe: 384,5 m²,
• ścieżka pieszo- rowerowa: 154,1 m²,
• parking rowerowy (wiata): 20 m²,
• stacja ładowania rowerów; 9,2 m²,
• stacja PRM: 33 m²,
• teren zielony: 125,5 m²,
• parking posiada 27 miejsc dla samochodów osobowych i 20 miejsc na rowery (wiaty), stację ładowania rowerów elektrycznych i stację wypożyczeń Pruszkowskiego Roweru Miejskiego
c) przy ul. Pawiej
• chodniki, pobocza: 747,7 m²
• drogi: 803 m²,
• miejsca parkingowe: 973 m²,
• parking rowerowy (wiaty): 120 m²
• stacja ładowania rowerów; 9,2 m²
• stacja PRM: 33 m²
• teren zielony: 305 m²
• parking posiada 75 miejsc dla samochodów osobowych i 144 miejsca na rowery (wiaty), stację ładowania rowerów elektrycznych i stację wypożyczeń Pruszkowskiego Roweru Miejskiego
Zamawiający nie wyznacza konkretnych godzin wykonania usługi, ale powinna ona odbywać się terminie w możliwie jak o najmniejszym nasileniu ruchu pojazdów i zajętości miejsc.
III. Usługa sprzątania kładki nad torami wraz ze schodami i dojściami do wind od strony ul. 3 Maja i ul. Majowej w Pruszkowie ma obejmować:
Raz na tydzień – raz na tydzień sprzątanie, tj.: usuwanie odpadów, w tym reklam, plakatów itp.
Dodatkowo w okresie opadów śniegu lub marznącego deszczu, usunięcie śliskości i zapewnienie bezpieczeństwa poruszania się pieszym i rowerzystom na kładce i na dojściach do niej oraz na dojściach do wind. W przypadku opadów śniegu, usunięcie z powierzchni utwardzonej śniegu i złożenie go w miejscach niekolidujących z ruchem pojazdów i pieszych albo wywiezienie go w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ponadto standard zimowy utrzymania ma zapewnić ustawienie trwałego zabezpieczenia nasadzeń przed solą.
Powierzchnia terenu przeznaczona do sprzątania: ok. 320 m².
Szczegółowe zalecenia czyszczenia i doboru środków czyszczących zostaną przekazane Wykonawcy przy podpisaniu umowy.
1.4/ Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia określają:
- projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 4 do SWZ.
- opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTATTO Michał Grelus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181952672
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Maz.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Baczyńskiego w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- "Świadczenie usług medycznym środkiem transportu na wezwanie, na rzecz pacjentów Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie".
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.