Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495732/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00502333/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena", polegająca na ochronie osób i mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Syrena"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006377177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Syreny 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 6323241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dpssyrena@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d45b0fc-839d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena", polegająca na ochronie osób i mienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d45b0fc-839d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00257329/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegająca na ochronie osób i mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.DAG.ZA.260.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osόb przebywających
i mieszkających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się z budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Syreny 26 w Warszawie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.
1) Budynek Domu Pomocy Społecznej /DPS/ zlokalizowany przy ul. Syreny 26 w Warszawie o powierzchni całkowitej 4828 m2, jest ogrodzony, posiada jedno wejście główne,
trzy wejścia od strony ogrodu Domu Pomocy Społecznej i jedną bramę wjazdową. Budynek wyposażony jest w dwa podjazdy dla niepełnosprawnych: jeden przy wejściu głównym, drugi od strony ogrodu. Budynek posiada 8 kondygnacji w tym 6 pięter
z piwnicą, strychem i dwie klatki schodowe. W budynku na klatkach schodowych znajdują się windy, które poruszają się między parterem i szóstym piętrem (kondygnacja 0-6). Ogród o powierzchni 1496 m2.
2) Ochrona osób i mienia realizowana będzie przez 24 godziny na dobę przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej – całodobowo w systemie zmianowym – jedna osoba.
3) Informacja o systemach ochrony technicznej zainstalowanych w chronionym obiekcie:
a) system alarmowy p. poż. podłączony do Straży Pożarnej;
b) systemu monitoringu wizyjnego;
c) system wycieku gazu -gazex;
d) system sygnalizacji włamania;
e) systemu automatycznego otwierania drzwi do budynku, oraz pokoi mieszkańców tzw. klucz elektroniczny;
f) system przyzywowy - bezprzewodowy;
g) system wentylacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta, która mieściła się w ww. kwocie została złożona przez BIURO OCHRONY "PANTERA" BOGDAN GRZELECKI (BIURO OCHRONY "PANTERA" BOGDAN GRZELECKI), zwane dalej: „BO Pantera”. Oferta ta została odrzucona z uwagi 226 ust. 1 podpunkt 4 ustawy o pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów (art. 151 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeksu pracy oraz art. 26a ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).Pozostałe oferty przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z powyższym Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia zamówienia, ponieważ zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy o pzp oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający w przedmiotowym przypadku nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328102,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.