Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472167/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930588625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Strzelecki 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-224
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zck.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zck/public/postepowanie?postepowanie=559192241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42da8c85-77e1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048808/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i publicznych szaletówna terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT-28-06/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292321,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku administracyjno – biurowego i publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we WrocławiuPrzedmiot zamówienia części 1 składa się z czterech zadań:
a) Zadanie 1 – Sprzątanie pomieszczeń budynku administracyjno – biurowego, portierni oraz pomieszczenia obsługi wagi, mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
b) Zadanie 2 - Sprzątanie publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
c) Zadanie 3 – Stała obsługa w okresie Wszystkich Świętych szaletu publicznego
i 9 szt. toalet przenośnych typu TOI TOI na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
d) Zadanie 4 – Jednorazowe umycie okien i przeszkleń w budynku administracyjno – biurowym, portierni i szaletu publicznego mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 89920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego i publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we WrocławiuPrzedmiot zamówienia części 2 składa się z czterech następujących zadań:
a) Zadanie 1 – Sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego, portierni i garażu nr 6 mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
b) Zadanie 2 - Sprzątanie publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
c) Zadanie 3 - Stała obsługa publicznego szaletu i 7 szt. toalet przenośnych typu TOI TOI
w okresie Wszystkich Świętych na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
d) Zadanie 4 – Jednorazowe umycie okien budynku administracyjno – biurowego mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 88320,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego i budynku przedpogrzebowego oraz szaletu publicznego znajdującego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu oraz sprzątanie toalety mieszczącej się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Pawłowicewe Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia części 5 składa się z pięciu zadań:
a) Zadanie 1 – Sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego, portierni i pomieszczeń budynku przedpogrzebowego mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu.
b) Zadanie 2 - Sprzątanie publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu.
c) Zadanie 3 – Sprzątanie toalety mieszczącej się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Pawłowice przy ul. Złocieniowej 29 we Wrocławiu.
d) Zadanie 4 - Obsługa publicznego szaletu w okresie Wszystkich Świętych na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu.
e) Zadanie 5 – Jednorazowe umycie okien raz w roku w budynku administracyjno – biurowym, portierni, publicznym szalecie i budynku przedpogrzebowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 114081,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80515,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80515,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Purgato Dorota Pajdzik-Kościewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 917 105 42 08
7.3.3) Ulica: Zakładowa 11F/10
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-231
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PURGATO DOROTA PAJDZIK-KOŚCIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PURGATO DOROTA PAJDZIK-KOŚCIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80515,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83812,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154498,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83812,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Purgato Dorota Pajdzik-Kościewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 917 105 42 08
7.3.3) Ulica: Zakładowa 11F/10
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-231
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PURGATO DOROTA PAJDZIK-KOŚCIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PURGATO DOROTA PAJDZIK-KOŚCIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83812,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89310,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89310,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Purgato Dorota Pajdzik-Kościewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 917 105 42 08
7.3.3) Ulica: Zakładowa 11F/10
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-231
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PURGATO DOROTA PAJDZIK-KOŚCIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PURGATO DOROTA PAJDZIK-KOŚCIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89310,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Obsługi Ruchu Turystycznego na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Świadczenie usług utrzymania czystości w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.