Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026542/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056318 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Wieliczka: droga nr 561069K w Brzegach, droga na dz. nr 427 w Grabiu, droga – ul. Oliwkowa na dz. 938/9, 939/3 w Węgrzcach Wielkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 2782010
1.5.8.) Numer faksu: 12 2501190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Wieliczka: droga nr 561069K w Brzegach, droga na dz. nr 427 w Grabiu, droga – ul. Oliwkowa na dz. 938/9, 939/3 w Węgrzcach Wielkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cb35fa7-92c0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000197/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Przebudowa drogi gminnej 561069K - Brzegi, ul. Oliwkowej w Węgrzcach Wielkich, drogi na działce 427 w Grabiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026542/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZD.422.3.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232745,57 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn. Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Wieliczka są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu podbudowy i nawierzchni drogi nr 561069K w Brzegach na długości 433 m. Zakres prac obejmuje w szczególności: - regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe – 25 szt,- podbudowę mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanką asfaltową, grysowo – żwirową w ilości 99,7 t,- nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanki asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm o pow. 1329,0 m2,- pobocza z kruszyw łamanych 4/31,5, warstwa górna, po zagęszczeniu 10 cm średnio 345,5 m2,- nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanki asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 5 cm średnio, masa grysowa o pow. 175,0 m2;4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 145500,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn. Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Wieliczka są roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi na dz. nr 427 w Grabiu na długości 135 m. Zakres prac obejmuje w szczególności - regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe – 5 szt. - podbudowy z żużla wielkopiecowego, warstwa dolna po zagęszczeniu 30 cm – 189,0 m2- podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm – 380 m2- nawierzchnię z mieszanek mineralno – bitumicznych, mieszanki asfaltowej gr. po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa – 353,0 m2- pobocza z kruszyw łamanych 4/31,5, warstwa górna po zagęszczeniu 12 cm średnio 135,0 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 43098,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn. Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Wieliczka są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu podbudowy i nawierzchni drogi - ul. Oliwkowa na dz. Nr 938/9, 939/3 w Węgrzcach Wielkich na długości 150 m. Zakres prac obejmuje w szczególności - regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe – 5 szt,- podbudowę z kruszyw łamanych warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm o pow. 517 m2,- nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanki asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 6 cm masa grysowa o pow. 487,0 m2,- pobocza z kruszyw łamanych 4/31,5, warstwa górna, po zagęszczeniu 12 cm średnio 150,0 m2,- nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanki asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 6 cm średnio, masa grysowa o pow. 20,0 m2;4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 44145,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142383,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODiM Oskar Niezabitowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 67 72076615 Regon: 12 2847207
7.3.3) Ulica: Blokowa 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46112,69
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73888,79
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46112,69
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 679 10 26 452 Regon: 350900327
7.3.3) Ulica: Wodna 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-556
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46112,69
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48786,72
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75124,91
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48786,72
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODiM Oskar Niezabitowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 67 72076615 Regon: 12 2847207
7.3.3) Ulica: Blokowa 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48786,72
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2025
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją energii elektrycznej do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce w 2025 r.
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.