Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061214/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00062846/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00123808/01 - Wynik z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056330 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-mogilno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-146180cf-b6fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011495/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych oraz płynów dezynfekcyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem zPlatformy:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, MacOs x 104,Linux,lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany programAdobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa wedługstandardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danychprzez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8) Wykonawca, przystępującdo niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiemw zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenieoferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności zasytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przezZamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniuponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.10) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące wszczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innychczynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują sięw zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje11) Zamawiający nie przewiduje sposobukomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział II SWZ - Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział II SWZ - Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14SMEspzoz2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 302934,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowychwraz ze środkiem dezynfekcyjnym do dezynfekcji endoskopów.2. Szczegółowy opis zamówieniazawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Wprzypadku, gdy w dokumentacji bądź SWZ pojawią się wskazania znaków towarowych,patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należyrozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnionespecyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia zapomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszczamożliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania,jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrówwskazanych w dokumentacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego w zakresie 20%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będziewymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowanie doWykonawcy zgłoszenia w formie pisemnej. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnegoWykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalnerealizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta będzie oceniana zgodnie z kryteriami zamieszczonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta będzie oceniana zgodnie z kryteriami zamieszczonymi w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowychwraz ze środkiem dezynfekcyjnym do dezynfekcji endoskopów.2. Szczegółowy opis zamówieniazawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Wprzypadku, gdy w dokumentacji bądź SWZ pojawią się wskazania znaków towarowych,patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należyrozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnionespecyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia zapomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszczamożliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania,jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrówwskazanych w dokumentacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego w zakresie 20%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będziewymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowanie doWykonawcy zgłoszenia w formie pisemnej. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnegoWykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalnerealizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta będzie oceniana zgodnie z kryteriami zamieszczonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferta będzie oceniana zgodnie z kryteriami zamieszczonymi w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie zależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający będzie wymagał złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowychśrodków dowodowych, potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagańokreślonych przez Zamawiającego: 1) Deklaracje zgodności CE;2) Wpis lub zgłoszenie dorejestru wyrobów medycznych dotyczące oferowanego wyrobu medycznego zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży w ofercie przedmiotowychśrodków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Powyższegopkt. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności zcechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożeniaprzedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłankiunieważnienia postępowania. 4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnieńdotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Deklaracje zgodności CE;2) Wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dotycząceoferowanego wyrobu medycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy• Załącznik nr 2 – Formularz cenowy (OPZ)• Załącznik nr 5– Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty dostawy wykonająposzczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw dowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, podrygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy wstosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zamawiającyprzewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w razie:a. gdy nowy wykonawca ma zastąpićdotychczasowego wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, wnastępstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji,dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowywykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawywykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celuuniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznychb. jeżeli dotyczy realizacji,przez Wykonawcę, dodatkowych dostaw lub usług, których nie uwzględniono w zamówieniupodstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:i.zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, wszczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacjizamówionych w ramach zamówienia podstawowego,ii. zmiana Wykonawcy spowodowałabyistotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,iii. wzrost cenyspowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy zwyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;c. jeżeli konieczność zmiany umowyspowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, niemógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost cenyspowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.d. zmianyumowy, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartościpierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.4. PonadtoZamawiający na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewidujemożliwość zmian treści umowy w następujących wypadkach pod warunkiem, że zmiana niebędzie modyfikować ogólnego charakteru umowy:a. jeżeli zmiana podyktowana jest zmianąprzepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizacjęprzedmiotu zamówienia,b. w zakresie zmiany: i. typu, modelu, numeru katalogu produktudanego Towaru;ii. nazwy Towaru przy zachowaniu jego parametrów;iii. wymiany/ uzupełnieniawyrobów medycznych będących przedmiotem zamówienia w sytuacji gdy wprowadzonyzostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany/ udoskonalony;c. w razie konieczności zmianyterminu wykonania Umowy z powodu okoliczności niezależnych od stron zawartej Umowy, wszczególności wystąpienia siły wyższej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-23
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.