Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325542/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycena nieruchomości będących w ZWRSP położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług) - nr SZC.WOP.260.21.2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna oraz rozwój obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycena nieruchomości będących w ZWRSP położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług) - nr SZC.WOP.260.21.2021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e95d43c-623e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009888/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi w zakresie wykonania wycen nieruchomości, opinie o sporządzonych operatach szacunkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325542/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZC.WOP.260.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353114,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowej A – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu stargardzkiego i choszczeńskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres pożądanych usług w zakresie wyceny obejmuje katalog czynności, określony w pkt 3.3 SWZ oraz Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 9 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy.”4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 98168,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowej B – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu łobeskiego i goleniowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres pożądanych usług w zakresie wyceny obejmuje katalog czynności, określony w pkt 3.3 SWZ oraz Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 9 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy.”4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 74326,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowej C – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu kamieńskiego, gryfickiego i miasta Świnoujście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres pożądanych usług w zakresie wyceny obejmuje katalog czynności, określony w pkt 3.3 SWZ oraz Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 9 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy.”4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 83972,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe D – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu gryfińskiego i myśliborskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres pożądanych usług w zakresie wyceny obejmuje katalog czynności, określony w pkt 3.3 SWZ oraz Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 9 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy.”4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 119623,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe E – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu pyrzyckiego, polickiego i miasta na prawach powiatu – Szczecin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres pożądanych usług w zakresie wyceny obejmuje katalog czynności, określony w pkt 3.3 SWZ oraz Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 9 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy.”4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 58239,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu na zadania częściowe A została złożona tylko jedna oferta z ceną 160.121,40 zł brutto, która znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 98.168,99 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż kwota oferty z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej postępowanie w zakresie zadania częściowego A zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89362,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89362,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89362,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Cezary Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811947140
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89362,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu na zadania częściowe C została złożona tylko jedna oferta z ceną 117.403,50 zł brutto, która znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 83.972,20 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż kwota oferty z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej postępowania w zakresie zadania częściowego C zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135398,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135398,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135398,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCEPTA Piotr Sorokin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320885769
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wycena Nieruchomości Cezary Marcinkowski
jakie przetargi wygrała firma
Wycena Nieruchomości Cezary Marcinkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135398,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na zadanie częściowe E do terminu składania ofert tj. do dnia 29.12.2021 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnych oferty. W związku z powyższym postępowanie na zadanie częściowe E zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 1/2025
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.