Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00113437/01 - Wynik z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 01.04.2022 r.- 31.03.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piotrkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447328800
1.5.8.) Numer faksu: 447328803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 01.04.2022 r.- 31.03.2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d6428d1-8d85-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025260/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi telekomunikacyjne dla Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 36 miesięcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Piotrkowskiego z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 7, w Piotrkowie Trybunalskim (kod pocztowy: 97-300), tel.: 44 732 88 00, adres e-mail: starosta@powiat-piotrkowski.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: s.tokarska@powiat-piotrkowski.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Piotrkowskiego z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 7, w Piotrkowie Trybunalskim (kod pocztowy: 97-300), tel.: 44 732 88 00, adres e-mail: starosta@powiat-piotrkowski.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: s.tokarska@powiat-piotrkowski.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IM.272.7.2022.JM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 01.04.2022 r.- 31.03.2025 r polegające na:
• dostawie usług internetowych,
• dzierżawie łączy cyfrowych,
• dostawie usług telefonii stacjonarnej,
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320) obejmują następujące czynności.
a) opieka i bieżąca współpraca z Zamawiającym,
b) utrzymanie ciągłości i jakości usług, z wyłączeniem pkt.7 ppkt. 7.4- przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia)
Szczegółowe informacje dotyczące dostaw usług oraz wymagań technicznych zawarto w Załączniku nr 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający oświadcza, że obecnym Operatorem numeracji Zamawiającego jest firma TOYA Sp. z o.o. w Łodzi – 90-554 Łódź, ul. Łąkowa 29.
Wykonawca zapewnia ciągłość Usług, świadczonych dotychczas Zamawiającemu przez operatora, o którym mowa w ust. 1 – zmiana dostawcy Usług objętych zamówieniem nie może spowodować przerwy w ich świadczeniu. W okresie przełączenia ciągłość Usług ma być zachowana w godzinach pracy zachowana w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 17:00. Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 9 do SWZ Wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72400000-4 - Usługi internetowe
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert zakwalifikowanych, jako nieodrzucone, zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
• Cena ofertowa brutto – ( C) - 60 %
• Przepustowość Internetu – (PIn) - 10 %
• Przepustowość łączy – (PŁ) - 10 %
• Czas usunięcia awarii - (CzA) - 20 %
Powyższym kryteriom zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga (%) Max. liczba pkt. Sposób oceny wg wzoru
Łączna cena ofertowa brutto 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
Przepustowość Internetu 10 % 10 Przepustowość badana
PIn = --------------------------------------- x 10 pkt
Przepustowość największa*
Przepustowość łączy 10 % 10 Przepustowość badana
PŁ = --------------------------------------- x 10 pkt
Przepustowość największa*
Czas usunięcia awarii 20% 20 Czas najkrótszy
CzA = --------------------------------------- x 20 pkt
Czas badany*
RAZEM 100% 100
Kryterium: Przepustowość Internetu – (PIn)
Waga kryterium: 10%
Zamawiający wymaga, aby przepustowość Internetu nie była mniejsza niż 300 Mbps, oferty o przepustowości 1Gbps i wyższe otrzymają maksymalnie 10 pkt. (wg wzoru w tabeli powyżej)
Kryterium: Przepustowość łączy – (PŁ)
Waga kryterium: 10 %
Zamawiający wymaga, aby przepustowość łączy nie była mniejsza niż 1 Gbps, oferty o przepustowości 2Gbps i wyższe otrzymają maksymalnie 10 pkt. (wg wzoru w tabeli powyżej)
Kryterium: Czas usunięcia awarii – (CzA)
Waga kryterium: 20 %
Zamawiający wymaga, aby czas usunięcia awarii nie był dłuższy niż 6 godzin (z wyłączeniem fizycznego uszkodzenia światłowodu wydłuża się do 16 godzin), oferty o czasie usunięcia awarii 3 godz. lub krótszym otrzymają maksymalnie 20 pkt. (wg wzoru w tabeli powyżej)
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
A = (C) + (PIn) +(PŁ) +(CzA)
gdzie:
A – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
PIn - punkty uzyskane w kryterium „przepustowość Internetu”,
PŁ - punkty uzyskane w kryterium „przepustowość łącza”,
CzA – punkty uzyskane w kryterium „czas usunięcia awarii”.
5. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną liczbą punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert, a oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną liczą punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przepustowość Internetu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przepustowość łączy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualny wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r., Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. Z 2021 r. poz. 576)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie):
• jedno (1) zamówienie polegające na świadczeniu usługi w zakresie telefonii stacjonarnej,
• jedno (1) zamówienie polegające na świadczeniu usługi w zakresie dzierżawy łączy optycznych,
• jedno (1) zamówienie polegające na świadczeniu usług w zakresie usługi dostępu do Internetu
o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN każda w ramach odrębnych lub wspólnych umów, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane.
UWAGA
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie ,o którym mowa w rozdziale X ust. 4 lit. b SWZ tylko takich usług, które potwierdzą spełnianie warunków postawionych przez
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania. zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 5 do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania”.
b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r., Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. Z 2021 r. poz. 576)
b) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
c) Dowody określające czy usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w ust. 4 lit. b (powyżej) zostały wykonane należycie
Dowodami których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy :w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych, 00/100).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Powiatu Piotrkowskiego prowadzony przez BNP PARIBAS S.A. o nr: 38 1600 1462 1016 7913 3000 0026 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania IM.272.7.2022.JM”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 4, tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub w dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.
W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna Wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia za pośrednictwem Platformy w postaci elektronicznej.
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać nazwa:
• Zlecającego,
• Beneficjenta gwarancji (Powiat Piotrkowski),
• Gwaranta wraz z adresami ich siedzib,
• Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją
• Kwota gwarancji
• Termin ważności gwarancji
• Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy.
Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą.
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych poniżej, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Patrz także zapisy rozdziału X ust. 6-8 SWZ. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej należy złożyć w jednej z poniższych form:
• W formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców,
• W postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców,
• Cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez mocodawców, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawców,
• Cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykazują zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w rozdziale X ust. 6 SWZ).
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w rozdziale X ust. 6 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do oferty Wykonawcy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Szczegółowy zakres zmian określa § 13 Wzoru umowy /Załącznik nr 9 do SWZ/.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-29
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
- PRZEBUDOWA MOSTU NA PRZEPUST ZLOKALIZOWANEGO W CIĄGU ULICY ŁÓDZKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA ODCINKU OD UL. KASZTELAŃSKIEJ DO UL. GĘSIEJ
- Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Dostawa i montaż mebli sądowych dla Sądu Rejonowego w Opocznie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
- Usługa kompleksowego wsparcia Systemu Rejestrów Publicznych w Turystyce dostępnego na portalu turystyka.gov.pl
- Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury i systemów IT WFOŚiGW w Poznaniu
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.