Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00660876/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie rewizji do projektu wykonawczego pomieszczeń ZOŚ w budynku Centrum Offshore w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rewizji do projektu wykonawczego pomieszczeń ZOŚ w budynku Centrum Offshore w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420c3edc-c2a3-428b-90a2-513aa6bf3d7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019869/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 projekty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/180/2024/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie rewizji do projektu wykonawczego pomieszczeń ZOŚ w budynku Centrum Offshore w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo 20,
2. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych.
Dane techniczne całego budynku:
" Powierzchnia użytkowa : 5 570,49 m2
" Powierzchnia zabudowy: 4 062,70 m2
" Kubatura 33 056,67 m3
" Ilość kondygnacji podziemnych: 0
" Ilość kondygnacji nadziemnych: 2
Dane techniczne pomieszczeń ZOŚ:
" Powierzchnia użytkowa : 428,62 m2
" Kubatura 1 285,86 m3
" Wysokość pomieszczeń : 3 m
" Ilość kondygnacji nadziemnych: 2
Budynek Centrum Offshore został na etapie budowy budynku częściowo przystosowany na potrzeby Zakładu Ochrony Środowiska, wykonany został częściowo zakres projektów wykonawczych wskazanych w linku dotyczący wentylacji mechanicznej, grzewczej, chłodniczej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej ścianek działowych,
I. Zakres zamówienia obejmuje :
Wskazanie w "Projekcie wykonawczym pomieszczeń ZOŚ" zakresu robót budowlanych niewykonanego w trakcie realizacji inwestycji "Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowego i obiektów towarzyszących"
" Dokumentacja projektowa musi być uzgodniona pod względem zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymaganiami ergometrii
" Dokumentacja projektowa musi być uzgodniona pod względem wymagań higeniczno-zdrowotnych
" Dokumentacja projektowa musi być uzgodniona pod względem wymagań ochrony przeciwpożarowej
II. W ramach zamówienia wykonać należy :
a. Projekt wykonawczy pomieszczeń ZOŚ branży architektonicznej - REWIZJA - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
b. Projekt wykonawczy pomieszczeń ZOŚ branży konstrukcyjnej - REWIZJA - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
c. Projekt wykonawczy pomieszczeń ZOŚ branży elektrycznej - REWIZJA - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
d. Projekt wykonawczy pomieszczeń ZOŚ branży telekomunikacyjnej - REWIZJA - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
e. Projekt wykonawczy pomieszczeń ZOŚ branży sanitarnej - REWIZJA - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
f. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu z uwzględnieniem neutralizatora ścieków - REWIZJA - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
g. STWiORB - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna
h. Przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna
i. Kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna
III. Zakres i forma Projektu musi uwzględniać wymagania wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów:
a. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454),
b. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609),
c. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
d. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
e. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 poz. 1065 z późn. zm.),
f. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (teks jedn. Dz. U. 2021 poz. 1219 z późn. zm.),
IV. Termin realizacji zamówienia:
Projekt wykonawczy, Kosztorys inwestorski, przedmiar robót i STWiORB: … miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
V. Umowa o pracę - Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy posiadania osób zatrudnionych na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP i art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
Przepis art. 29 ust. 3 a pzp nie wymaga bezwzględnego zamieszczania w umowach o udzielenie zamówienia zapisu o konieczności zatrudniania pracowników. Dotyczy on jedynie sytuacji gdy wykonywane roboty lub świadczone usługi mają dotyczyć czynności które z natury są czynnościami pracowniczymi [ w ramach stosunku pracy ] .
W kontekście powyższych zlecenie przez wykonawcę sporządzenia dokumentacji projektowej dalszemu podwykonawcy polegające de facto na wytworzeniu utworu w sensie prawa autorskiego, w czasie i miejscu nie kontrolowanym [aby w terminie umówionym] oraz bez kierownictwa kogokolwiek nie jest stosunkiem pracy i nie wymaga zamieszczania klauzuli społecznej w ogłoszeniu o zamówieniu.
Zgodnie z kodeksem pracy art. 22. "§ 1. Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje
się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pas Projekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342504120
7.3.3) Ulica: Plantowa
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonywanie usługi konserwacyjno-serwisowej urządzeń transportu bliskiego oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia
- Dostawa fluorescencyjnego mikroskopu badawczego do automatycznego skanowania preparatów i analizy obrazu wspomaganej algorytmami sztucznej inteligencji
- Usługa cateringowa dla słuchaczy III i IV edycji studiów podyplomowych MBA Executive Offshore Wind
- Znakowane gadżety dla Wydziału Mechanicznego- powtórne
- Ochrona fizyczna i techniczna budynku przy ul. Legionów 130 administrowanego przez ZBiLK w Gdyni.
- Usługa cateringowa podczas Dnia Otwartego UMG w marcu 2025
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. "Budowa budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą techniczną na terenie gmin będących wspólnikami SIM KZN Świętokrzyski Sp. z o.o."
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Rokicinach"
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- Budowa mikroinstalacji o mocy do 10 kW do przetwarzania osadów ściekowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla oczyszczalni ścieków w Rybnie.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kraszewie"
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. "Przebudowa i modernizacja Oddziału Pediatrycznego i Oddziału Chirurgii Dziecięcej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.