Og³oszenie z dnia 2023-01-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00073359/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00140466/01 - Wynik z dnia 2023-03-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Poprawa efektywno¶ci energetycznej Stacji Uzdatniania Wody i Dworca Autobusowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO KOLNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669849
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrg@kolno.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.umkolno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej Stacji Uzdatniania Wody i Dworca Autobusowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5aab17e1-9c8c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00056414
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033686/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Poprawa efektywno¶ci energetycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5aab17e1-9c8c-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w szczególno¶ci w zakresie dotycz±cym sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia sk³adanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ dostêp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, jest mo¿liwa drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, okre¶lone w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowi±zuj± siê korzystaj±c z platformy e-Zamówienia przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
12. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê e-Zamówienia.13. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: wrg@kolno.home.pl (nie dotyczy sk³adania ofert!)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016,119, s.1 oraz Dz. Urz. UE.L 2018,127, s.2) zwanym dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno, adres email: sekretariat@kolno.home.pl
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@kolno.home.pl, w sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przys³uguj±cych Pani/ Panu uprawnieñ.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w odpowiednim trybie, okre¶lonym w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – dalej ustawa p.z.p.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia w czê¶ci 1 dotyczy:
Monta¿u instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp, zlokalizowanej w Kolnie - budynek Stacji Uzdatniania Wody, a w szczególno¶ci:
- Monta¿ konstrukcji mocuj±cej na gruncie pod panele fotowoltaiczne,
- Monta¿ modu³ów fotowoltaicznych monokrystalicznych,
- Monta¿ inwertera fotowoltaicznego,
- Monta¿ optymalizatorów mocy,
- Pod³±czenie strony DC do inwertera fotowoltaicznego i przeprowadzenie odpowiednich pomiarów elektrycznych stringów .
- Pod³±czenie strony AC do rozdzielni g³ównej obiektu, na którego potrzeby zbudowana instalacja fotowoltaiczna.
Szczegó³owy zakres prac zosta³ ujêty w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia w czê¶ci 2 dotyczy:
Monta¿u instalacji fotowoltaicznej o mocy do 15 kWp, zlokalizowanej w Kolnie - budynek Dworca Autobusowego, a w szczególno¶ci:
- Monta¿ konstrukcji mocuj±cej na dachu p³askim pod panele fotowoltaiczne.
- Monta¿ modu³ów fotowoltaicznych monokrystalicznych,
- Monta¿ inwertera fotowoltaicznego w optymalnym miejscu, uzgodnionym z Zamawiaj±cym,
- Monta¿ optymalizatorów mocy,
- Pod³±czenie strony DC do inwertera fotowoltaicznego i przeprowadzenie odpowiednich pomiarów elektrycznych stringów,
- Pod³±czenie strony AC do istniej±cej rozdzielni w obiekcie, na którego potrzeby zbudowana instalacja fotowoltaiczna.
Szczegó³owy zakres prac zosta³ ujêty w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz± zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy.2. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazaæ:
2.1. w czê¶ci 1:
1) nale¿yte wykonanie przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 40 kWp;
2) dysponowanie co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
2.2. w czê¶ci 2:
1) nale¿yte wykonanie przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 10 kWp;
2) dysponowanie co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym.
W przypadku sk³adania ofert na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ, dostawy oraz osoby, o których mowa powy¿ej, w poszczególnych czê¶ciach mog± siê dublowaæ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy (wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: w czê¶ci 1:
a) wykaz dostaw (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat (od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, z których wynikaæ bêdzie wykonanie co najmniej jednej dostawy wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 40 kWp. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
b) wykaz osób (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikaæ bêdzie dysponowanie co najmniej:
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
w czê¶ci 2:
a) wykaz dostaw (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat (od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, z których wynikaæ bêdzie wykonanie co najmniej jednej dostawy wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 10 kWp. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
b) wykaz osób (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikaæ bêdzie dysponowanie co najmniej:
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferty z³o¿one wspólnie przez dwóch lub wiêcej Wykonawców bêd± musia³y spe³niæ nastêpuj±ce wymagania:1) oferta bêdzie podpisana w taki sposób, aby wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê ;
2) wszyscy Wykonawcy sk³adaj±cy wspólnie ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
3) jeden z Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê zostanie ustanowiony jako pe³nomocnik, upowa¿niony do reprezentowania wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê w postêpowaniu albo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo);
4) dokumenty i o¶wiadczenia Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê winny byæ z³o¿one zgodnie z cz. XXII ust. 2 SWZ;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
6) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z uwzglêdnieniem art. 455 ustawy w formie aneksu do umowy, z zastrze¿eniem § 6 ust. 5.2. Istotne zmiany w umowie mog± dotyczyæ:
1) zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 wynikaj±cej z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
2) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, niewynikaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego;
b) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych;
c) si³y wy¿szej;
d) zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1;
e) konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w § 8 ust. 9;
f) wyst±pienia okoliczno¶ci o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z pó¼n. zm.).;
3) zmiany zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1.
4) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 2 w przypadku konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w pkt 3 oraz w § 8 ust. 9.
Podstaw± do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt 4, bêdzie sporz±dzony przez Wykonawcê i zaakceptowany przez Zamawiaj±cego kosztorys na roboty wynikaj±ce ze zmiany dokumentacji projektowej wed³ug cen okre¶lonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku ich braku w kosztorysie ofertowym na podstawie aktualnych ¶rednich cen rynkowych obowi±zuj±cych w miesi±cu, w którym kalkulacja jest sporz±dzana.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-03
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Dostawa paliwa do pojazdów i sprzêtu mechanicznego bêd±cych w dyspozycji PZD w Kolnie
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Przebudowa wraz z rozbudow± drogi w miejscowo¶ci Janowo
wiêcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Pora¿yn i kancelarii le¶nictw wraz z infrastruktur± towarzysz±c±".
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ¶cieków w Bia³ej Drugiej
- Dostawa i monta¿ ogniw fotowoltaicznych na szkó³ce le¶nej w Marynopolu
- Wykonanie zadaszenia oraz pod³o¿a dla agregatu pr±dotwórczego oraz pod³±czenie go do istniej±cej instalacji elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w £odzi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.