Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024156/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00035458/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00048803/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00113821/01 - Wynik z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa kontenerów oraz pojemników w ramach realizacji zadania: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gdańsku
przy ul. Elbląskiej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056436
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00024156/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zaliczek do wysokości 50% wartości oferty na poczet wykonania zamówienia (w tym na zakup przez Wykonawcę materiałów budowlanych), na podstawie art. 442 PZP. Każdorazowo wypłata zaliczki nastąpi na
wniosek Wykonawcy, po uprzedniej zgodzie Zamawiającego, i zostanie rozliczana wraz z następującymi po udzieleniu zaliczki płatnościami Zamawiającego dokonywanymi na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę do wysokości wypłaconej zaliczki lub zaliczek.
2. W przypadku udzielenia zaliczki, Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki przed jej wypłatą. Terminem wypłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Do zabezpieczenia stosuje się odpowiednio postanowienia SWZ w zakresie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
3. Wysokość zabezpieczenia zaliczki wynosi 100% kwoty zaliczki i może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących form:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji Umowy.
4. Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki niezwłocznie po rozliczeniu zaliczki wraz z następującymi po jej udzieleniu płatnościami Zamawiającego dokonywanymi na podstawie
faktur wystawianych przez Wykonawcę do wysokości wypłaconej zaliczki. ”
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdańska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu AGD, produktów gospodarczych i innych wyrobów , TP-59/25/JP
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup mebli i wyposażenia do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.