eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówRemont sanitariatów w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie przy ul. Narutowicza 34



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie przy ul. Narutowicza 34

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HRUBIESZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846965068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiathrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiathrubieszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie przy ul. Narutowicza 34

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b294119a-941b-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067032/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont sanitariatów w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie przy ul. Narutowicza 34

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.272.4.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174181,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania: Remont sanitariatów w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie przy ul. Narutowicza 34. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji znajdują się w załączniku nr 5 do SWZ - dokumentacja projektowa, na które składają się następujące dokumenty:
a) przedmiar robót;
b) dokumentacja techniczna.
W/w Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania zadania nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania. Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w w/w dokumentacji. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) łazienka męska parter:
2) łazienka męska piętro
3) łazienka damska piętro
4) łazienka dla osób z niepełnosprawnością
5) Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót:
 w pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym uzgodni kolorystykę, teksturę, strukturę i wzór materiałów wykończeniowych;
 roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót;
 Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane;
 po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem oraz teren objęty robotami należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający prowadzenie pracy;
 wszystkie materiały użyte do remontu pomieszczeń muszą mieć odpowiednie aprobaty stwierdzające ich przydatność, atesty dopuszczające je do wbudowania w budynkach użyteczności publicznej;
 uzyskany z rozbiórek gruz i odpady, pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane jak również odpady materiałów użytych do wykonania robót konserwacyjnych i remontowych Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt;
 Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. Jeżeli w związku z niewłaściwym prowadzeniem prac lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. 5. Realizacja robót:
a) w czasie realizacji robót budynek Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie przy
ul. Narutowicza 34, będzie użytkowany, zatem wszystkie roboty należy wykonać
w sposób niezakłócający jego funkcjonowania; część istniejących sanitariatów
w budynku musi być dostępna do użytku dla Zamawiającego podczas prac remontowych;
b) teren robót powinien być wyłączony z ruchu oraz prawidłowo oznaczony, zabezpieczony i ogrodzony,
c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót,
d) Wykonawca zobowiązany jest usuwać na bieżąco odpady, materiały i śmieci. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów potwierdzających utylizację lub prawidłowe zagospodarowanie odpadów i gruzu zgodnie z ustawą
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.),
e) Wykonawca uwzględni koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175649,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208471,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175649,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. TERMIX Jerzy Grudniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PU PORTAL Karol Szczech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221192907

7.3.3) Ulica: Reymonta 33

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175649,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.