Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030683/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056443 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania porządku w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych oraz na zewnątrz budynków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 430
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-414
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413490900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swietokrzyski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania porządku w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych oraz na zewnątrz budynków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee9a0a12-9b55-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030683/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR13.2619.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 456055,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).Główny kod: 90919200-4 - Usługi sprzątania biurDodatkowy kod: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien 90620000-9 - Usługi odśnieżania 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych39830000-9 – środki czyszczące2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania na rzecz Zamawiającego, polegającej na:• utrzymaniu porządku i czystości biurowych powierzchni użytkowych placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim zgodnie z Załącznikiem nr 2 do projektowanych postanowień umowy;• utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz budynku na terenie placówek ARiMR zgodnie z Załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy;• utrzymaniu w czystości i pielęgnacji terenów zielonych wg Załącznika nr 1 do projektowanych postanowień umowy;2.1 Szczegółowy wykaz powierzchni i lokalizacji objętych usługą zawarty jest w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy. 2.2 Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi sprzątania określa Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.2.3 Z przyczyn trudnych do przewidzenia powierzchnie objęte usługą mogą ulec zmianie. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o ewentualnych korektach nie później niż 15 dni przed dokonaniem zmiany, co skutkować będzie proporcjonalną zmianą wynagrodzenia przy zachowaniu stawek określonych w załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy – formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówionych usług.2.4 Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie w dni robocze, w godzinach wskazanych w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.2.5 Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po bieżących remontach pomieszczeń (malowanie, przeróbki budowlane itp.) jako pracochłonność równoważną za okres trwania remontu i braku wykonywania usługi sprzątania w tym okresie.2.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług dodatkowych niewymienionych powyżej w sytuacjach awaryjnych (np. zalanie pomieszczeń), w ramach otrzymywanego miesięcznego wynagrodzenia.2.7 Wykonawca na podstawie art. 95 pzp wymaga by czynności codziennego utrzymania porządku były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456055,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699654,48
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456055,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471799117
7.3.3) Ulica: Kiczyce, ul. Ochabska 90
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548870,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-04 do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Usługa społeczna - świadczenie usług pocztowych na rzecz Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r.
- "Zakup i dostawa koksu przemysłowo - opałowego do ZSZ Nr 1 w Kielcach, ul. Zgoda 31 w roku 2024 r. - II"
- Dostawy membran z kolagenem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
- Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2025 r.
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.