eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKompleksowa obsługa i prowadzenie Telewizji Małopolskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa i prowadzenie Telewizji Małopolskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 63 03 194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa i prowadzenie Telewizji Małopolskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85d4ba77-de62-4565-825b-84ae3c6a7a92

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045614/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.123 Przygotowania, produkcji i emisji mat. infor. Prowadzenia fanpage`a Telewizji Małopolskiej na portalu społ. Bieżące prowadzenie istniejącej zakładki Małopolska TV na stronie internetowej... BP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85d4ba77-de62-4565-825b-84ae3c6a7a92

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje dot. środków komunikacji elektronicznej zostały zawarte w pkt 9) Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załącznikach nr 1A i nr 1B do swz.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu ofertowym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP-II.272.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 755400,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa i prowadzenie Telewizji Małopolskiej. Usługa obejmuje:
1) Przygotowanie, produkcję i emisję materiałów wideo o charakterze informacyjnym oraz materiałów typu „rolka” wedle wskazań Zamawiającego,
2) Prowadzenie portalu społecznościowego tj. publikowanie na bieżąco na istniejącym fanpage’u Telewizji Małopolskiej na Facebooku,
3) Bieżące prowadzenie istniejącej zakładki Małopolska TV na stronie internetowej www.malopolska.pl,
4) Realizacja innych materiałów które zamawiający może zlecić:
a) nagranie i montaż (audiodeskrypcja) wystąpienia trwającego maksymalnie do 15 minut podczas zleconych wydarzeń;
b) Przygotowanie, produkcja i emisja 2 filmów miesięcznie z wykorzystaniem drona;
c) transmisja na żywo wskazanego przez Zamawiającego wydarzenia.
2. Telewizja Małopolska będzie jednym z podstawowych kanałów dotarcia do mieszkańców Małopolski z informacjami dotyczącymi Województwa Małopolskiego. Wyprodukowane w ramach umowy materiały będą emitowane na stronie internetowej Telewizji Małopolskiej oraz dostarczane do Zamawiającego lub do wskazanych przez Zamawiającego redakcji w celu publikacji w telewizjach regionalnych, lokalnych oraz internetowych.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
4. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanych utworów, zgodnie z umową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w kryterium PORTFOLIO i sposób przyznawania punktów:
Punkty w kryterium PORTFOLIO zostaną przyznane na podstawie oceny PORTFOLIO dołączonego do oferty w oparciu o tabelę zamieszczoną w SWZ. Przez PORTFOLIO rozumie się - 1 materiał filmowy o tematyce informacyjnej i/lub promocyjnej zrealizowany przez wykonawcę, o czasie nie krótszym niż 60 sekund i nie dłuższym niż 3 minuty w formacie umożliwiającym Zamawiającemu jego odtworzenie z użyciem powszechnie dostępnego oprogramowania (np. .MP4 lub .mpeg4 lub .avi lub .ogv). Oceny (przyznania punktów) za poszczególne elementy PORTFOLIO dokonują komisyjnie wszyscy członkowie komisji przetargowej z departamentu merytorycznego Zamawiającego. Oferta w kryterium „PORTFOLIO” może otrzymać od 0 do maksymalnie 50 pkt.Szczegółowy opis oceny ofert w kryterium PORTFOLIO i sposób przyznawania punktów zawiera SWZ.
2. Ocena ofert w kryterium „Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia” zostanie dokonana według wzoru: Cena = (Najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena brutto oferty
ocenianej)x 40 pkt;
3. Ocena ofert w kryterium „Termin na opublikowanie na kanale YouTube - Telewizja Małopolska oraz na stronie internetowej Telewizji Małopolska każdego gotowego materiału (w godzinach) licząc od momentu zakończenia filmowania wydarzenia”, zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
Jeżeli wykonawca zadeklaruje termin opublikowania na kanale YouTube - Telewizja Małopolska oraz na stronie internetowej Telewizji Małopolska każdego gotowego materiału licząc od momentu zakończenia filmowania wydarzenia:
- do 5 godzin - jego oferta otrzyma 5 pkt;
- do 7 godzin - jego oferta otrzyma 2 pkt;
- do 9 godzin - jego oferta otrzyma 0 pkt.
Szczegółowy opis oceny ofert w kryterium "Termin na opublikowanie na kanale YouTube - Telewizja Małopolska oraz na stronie internetowej Telewizji Małopolska każdego gotowego materiału (w godzinach) licząc od momentu zakończenia filmowania wydarzenia" i sposób przyznawania punktów zawiera SWZ.
4. Ocena ofert w kryterium „Termin (w godzinach) umieszczenia informacji na fanpage’u strony na portalu społecznościowym licząc od momentu zakończenia filmowania”, zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
Jeśli wykonawca zadeklaruje termin umieszczenia informacji na fanpage’u strony na portalu społecznościowym liczony w godzinach od momentu zakończenia filmowania:
- do 2 godzin - jego oferta otrzyma 5 pkt;
- do 4 godzin - jego oferta otrzyma 2 pkt;
- do 8 godzin - jego oferta otrzyma 0 pkt.
Szczegółowy opis oceny ofert w kryterium "Termin (w godzinach) umieszczenia informacji na fanpage’u strony na portalu społecznościowym licząc od momentu zakończenia filmowania" i sposób przyznawania punktów zawiera SWZ.
5. Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Jako najkorzystniejsza, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PORTFOLIO (1 film o tematyce informacyjnej i/lub promocyjnej, o długości min. 60 sekund – max. 3 minuty)

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin na opublikowanie na kanale YouTube - Telewizja Małopolska oraz na stronie internetowej Telewizji Małopolska każdego gotowego materiału (w godzinach) licząc od momentu zakończenia filmowania wydarzenia

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin (w godzinach) umieszczenia informacji na fanpage’u strony na portalu społecznościowym licząc od momentu zakończenia filmowania

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę polegającą na realizacji przynajmniej jednej produkcji filmowej (w tym produkcji w odcinkach) o charakterze informacyjnym i/lub promocyjnym, o wartości usługi nie mniejszej niż 40 tys. zł brutto.
Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.
Jeżeli w ramach jednej umowy realizowanych było więcej niż jedna produkcja filmowa o charakterze informacyjnym i/lub promocyjnym to Zamawiający przyjmie jako jedną usługę spełniającą warunek udziału w postępowaniu każdą pojedynczą produkcję filmową o charakterze informacyjnym i/lub promocyjnym w sytuacji, gdy ta produkcja filmowa o charakterze informacyjnym i/lub promocyjnym miała wartość co najmniej 40 000 zł brutto. Jednocześnie, w przypadku usług wykonanych (już zakończonych) na potwierdzenie czy usługa została wykonana należycie załączony winien być dowód określający należyte wykonanie całej usługi (umowy), a nie tylko jednej produkcji filmowej o charakterze informacyjnym i/lub promocyjnym.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.

b) warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w tym:
- co najmniej 3 różnymi osobami na stanowisku operatora kamery i drona, z których każda posiada doświadczenie w nagraniu przynajmniej 5-ciu filmów informacyjnych i/lub promocyjnych, które zostały zrealizowane i opublikowane przez media o zasięgu min. lokalnym lub inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą na potrzeby realizowanych kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych o zasięgu min. lokalnym;
- co najmniej 3 różnymi osobami na stanowisku reportera, z których każda posiada doświadczenie w pracy na stanowisku reportera tj. wykonanie przynajmniej 5 filmów informacyjnych i/lub promocyjnych, które zostały zrealizowane i opublikowane przez media o zasięgu min. lokalnym lub inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą na potrzeby realizowanych kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych o zasięgu min. lokalnym;
- co najmniej trzema osobami na stanowisku montażysty, z których każda posiada doświadczenie w montażu przynajmniej 5 filmów informacyjnych i/lub promocyjnych oraz 60-sekundowych materiałów wideo, które zostały zrealizowane i opublikowane przez media o zasięgu min. lokalnym lub inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą na potrzeby realizowanych kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych o zasięgu min. lokalnym.
(Zamawiający dopuszcza aby osoba skierowana do realizacji zamówienia przez Wykonawcę na stanowisko operatora kamery i drona lub reportera mogła również zostać skierowana do realizacji zamówienia na stanowisku montażysty, jeżeli spełni warunki udziału w postępowaniu dla tego stanowiska);
- co najmniej jedną osobą na stanowisku prezentera/prezenterki telewizyjnej, posiadającą:
− − minimum roczne doświadczenie na stanowisku prezentera i/lub dziennikarza i/lub redaktora, w medium/mediach o zasięgu przynajmniej lokalnym;
− − doświadczenie w research’u, pisaniu i redagowaniu tekstów, przeprowadzaniu wywiadów, nagrywaniu offów, pisaniu podprowadzeń, przygotowywaniu kompletnych materiałów newsowych.
(Zamawiający dopuszcza aby osoba skierowana do realizacji zamówienia przez Wykonawcę na stanowisku reportera mogła również zostać skierowana do realizacji zamówienia na stanowisku prezentera/prezenterki telewizyjnej jeżeli spełni warunki udziału w postępowaniu dla tego stanowiska);
- co najmniej jedną osobą na stanowisku redaktora naczelnego odpowiedzialnego za prowadzenie projektu Telewizji Małopolska, posiadającą minimum roczne doświadczenie w pracy przy produkcji, przygotowaniu materiałów informacyjnych i/lub promocyjnych.

Zamawiający zastrzega, że jedna osoba nie może być skierowana przez Wykonawcę do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wyłączeniem sytuacji opisanych w tiret trzeci i tiret czwarty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz usług wykonanych stanowi załącznik nr 4 do swz.
• Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
• Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług wykonanych, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi załącznik nr 5 do swz.
2. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie lub w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7 ust. 4 swz.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A do swz.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do swz.
7. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
9. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
10. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Zapis ust. 7 - 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz. 1001 z późniejszymi zmianami), z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego tj. PORTFOLIO. Zamawiający w ramach PORTFOLIO wymaga złożenia składające się z 1 filmu o tematyce informacyjnej i/lub promocyjnej zrealizowanego przez wykonawcę, o czasie nie krótszym niż 60 sekund i nie dłuższym niż 3 minuty, w formacie umożliwiającym Zamawiającemu jego odtworzenie z użyciem powszechnie dostępnego oprogramowania (np. .MP4 lub .mpeg4 lub .avi lub .ogv) oraz opisu wydarzenia/wydarzeń przedstawionego/przedstawionych w PORTFOLIO którego/których dotyczył materiał filmowy w formie elektronicznej zawierających co najmniej: datę, nazwy wydarzenia, miejsce, gdzie został wykonany materiał video (zawierającego maksymalnie 2000 znaków ze spacjami).
2. Zamawiający zaleca, aby PORTFOLIO skompresować do pliku zip. Łączny rozmiar załączników, tj. formularza oferty wraz z PORTFOLIO oraz opisem wydarzeń przedstawionych w PORTFOLIO, nie może przekroczyć 150 MB.
3. Na podstawie złożonego PORTFOLIO będzie dokonana ocena ofert w kryterium oceny PORTFOLIO zgodnie z zapisami pkt 16 ust.2 pkt 1) swz.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonego PORTFOLIO, natomiast w przypadku nie złożenia PORTFOLIO nie będzie ono podlegało procedurze uzupełnienia lub złożenia na wezwanie Zamawiającego.
5. Elementy złożone w ramach PORTFOLIO zostaną wykorzystane przez Zamawiającego jedynie na potrzeby oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Prawa autorskie zachowuje ich autor.
6. Zamawiający wymaga, aby PORTFOLIO oraz opis wydarzenia/wydarzeń przedstawionego/przedstawionych w PORTFOLIO którego/których dotyczył materiał filmowy zostały podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
7. Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z art. 107 ust. 3 złożone PORTFOLIO będzie poddane badaniu w ramach kryterium oceny oferty i w związku z tym nie będzie podlegało procedurze uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2A do swz).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5. Pozostałe są podane w pkt. 5.11) ogłoszenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawarte są w załączniku nr 1C do swz.
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-30 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy pkt. 4.2.10): "Zamówienie należy wykonać w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.