Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH W LATACH 2021-2022 – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA – OT GRODKÓW I OT OLESNO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH W LATACH 2021-2022 – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA – OT GRODKÓW I OT OLESNO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fbe50ae-5f21-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w latach 2021 - 2022 z podziałem na zadania - OT Grodków i OT Olesno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.60.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1472277,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Grodkowie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.23-8 – wymiana nawierzchni drogowej.2. Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie:
2.1. awaryjnego zabezpieczenia ubytków,
2.2. remonty cząstkowe nawierzchni ,
2.3. remont nawierzchni na ½ lub całej szerokości jezdni (Wykonanie nakładki)
– długość nakładki od 20 mb,
2.4. likwidacja przełomów ,
2.5. likwidacja kolein (Frezowanie nawierzchni),
2.6. regulacja urządzeń obcych,
2.7. montaż nowej armatury wod-kan wraz z regulacją,
2.8. remont nawierzchni na ½ lub całej szerokości jezdni w technologii SLURRY SEAL,
2.9. uszczelnienie styków montażowych, zalanie szczelin i pęknięć nawierzchni,
2.10. wzmocnienie poboczy,
2.11. odmulenie / odbudowa rowów drogowych,
2.12. wymiana warstw konstrukcji jezdni (bez frezowania),
2.13. powierzchniowe zabezpieczenie nawierzchni jezdni – rakowiny i spękania,
2.14. wykonanie warstwy wzmocnienia konstrukcji jezdni (wykonanie stabilizacji),
2.15. remont cząstkowy chodnika,
2.16. odtworzenie oznakowania poziomego,
2.17. montaż słupków prowadzących – hektometrowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 3177654,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.23-8 – wymiana nawierzchni drogowej.2. Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie:
2.1. awaryjnego zabezpieczenia ubytków,
2.2. remonty cząstkowe nawierzchni ,
2.3. remont nawierzchni na ½ lub całej szerokości jezdni (Wykonanie nakładki)
– długość nakładki od 20 mb,
2.4. likwidacja przełomów ,
2.5. likwidacja kolein (Frezowanie nawierzchni),
2.6. regulacja urządzeń obcych,
2.7. montaż nowej armatury wod-kan wraz z regulacją,
2.8. remont nawierzchni na ½ lub całej szerokości jezdni w technologii SLURRY SEAL,
2.9. uszczelnienie styków montażowych, zalanie szczelin i pęknięć nawierzchni,
2.10. wzmocnienie poboczy,
2.11. odmulenie / odbudowa rowów drogowych,
2.12. wymiana warstw konstrukcji jezdni (bez frezowania),
2.13. powierzchniowe zabezpieczenie nawierzchni jezdni – rakowiny i spękania,
2.14. wykonanie warstwy wzmocnienia konstrukcji jezdni (wykonanie stabilizacji),
2.15. remont cząstkowy chodnika,
2.16. odtworzenie oznakowania poziomego,
2.17. montaż słupków prowadzących – hektometrowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 3177654,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2945952,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4239348,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2945952,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX"Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2945952,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2495221,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3751438,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2495221,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119
7.3.3) Ulica: Waryńskiego
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2495221,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.