Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PERON 4- STACJA KULTURY – CZĘŚĆ 1 DOSTAWA, MONTAŻ
I URUCHOMIENIE SYSTEMU WYSTAWIENNICZEGO- SALA WYSTAWIENNICZA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZKLARSKA PORĘBA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Granitowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 / 75 47 700
1.5.8.) Numer faksu: 75/ 75 47 724
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szklarskaporeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szklarskaporeba.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PERON 4- STACJA KULTURY – CZĘŚĆ 1 DOSTAWA, MONTAŻI URUCHOMIENIE SYSTEMU WYSTAWIENNICZEGO- SALA WYSTAWIENNICZA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a24fd670-8d94-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043621/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Peron 4 - Stacja Kultury. Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń towarzyszących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, wariant I, w terminie wyznaczonym do składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na realizację przedmiotu zamówienia. Biorąc powyższe na uwadze, na podstawie art. 305 ust. 2 zamawiający udzielił zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
2.Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę
i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.Zaproponowane wyposażenie musi posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim.
4.Wykonawca przed rozpoczęciem dostaw musi uzyskać ich akceptację wyrażoną pisemnie przez Zamawiającego. Brak akceptacji Zamawiającego daje Mu prawo odmowy zapłaty za dostawę asortymentu nieprzedstawionego do akceptacji.
5.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
6. Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki gwarancji.
7. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39133000-3 - Zestawy wystawowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198142,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198142,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198142,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omega System L. Polakowski M. Serafińska- Polakowska s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 10 03 026
7.3.3) Ulica: Pszczelinicza 14
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OMEGA SYSTEM L.POLAKOWSKI, M.SERAFIŃSKA-POLAKOWSKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
OMEGA SYSTEM L.POLAKOWSKI, M.SERAFIŃSKA-POLAKOWSKA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198142,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-29Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.