Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00326728/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Ofiar Katynia w miejscowości Dębno.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Dębno
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/um_debno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Ofiar Katynia w miejscowości Dębno.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdb482e0-615b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002753/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa ul. Ofiar Katynia w miejscowości Dębno.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326728/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI/05.26./1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1914624,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Ulica Ofiar Katynia: obecny stan jest zły i bardzo zły. Przewidywana długość 255m. Zakres: kompleksowa przebudowa całej infrastruktury drogowej, w tym nowa nawierzchnia jezdni mineralno-bitumiczna jak dla ruchu KR2, nowe chodniki, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, oznakowanie, przebudowa infrastruktury podziemnej: kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej.
Ulica stanowi dojazd do Komendy Policji, Przychodni zdrowia, punktu PGNiG, zakładów pracy, placówek handlowych i zabudowy wielomieszkaniowej.
2) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace i obowiązki: roboty budowlane; nadzór nad robotami obejmujący:
a) kierownika budowy, b) kierownika robót branży sanitarnej, c) kierownika robót branży elektrycznej, d) kierownika robót branży drogowej; zastępstwo inwestorskie w zakresie zawiadomienia o zakończeniu robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz zawiadomienia o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu.
3) Nie dokonano podziału zamówienia na części ze względu na jednolity charakter robót budowlanych objętych dokumentacją projektową, które prowadzone będą w granicach wąskiego pasa drogowego i terenie zwartej zabudowy oraz wykonywanie robót w jednym terminie.
4) Wykonawca musi wykonać osobiście kluczową część zamówienia tj wykonanie nawierzchni asfaltowej lub wykonanie kolektorów kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
5) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace budowlane (roboty ziemne, roboty montażowe i instalacyjne sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni oraz obsługujące sprzęt budowlany i pojazdy transportowe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2620662,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2620662,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2620662,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALDROBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320111772
7.3.3) Ulica: Królewieckia
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Branża sanitarna - M & K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z. o.o. z Gorzowa Wlkp.
2. Branża elektryczna - KANBUD sp. z o.o. z Gorzowa Wlkp.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2620662,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- zakończenie robót budowlanych – 150 dni od dnia zawarcia umowy ,
- uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych – 30 dni od dnia odbioru końcowego.
2) Zamawiający informuje że:.
a) Zadanie będzie dofinansowane w 95% wartości inwestycji środkami pochodzącymi z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych;
b) Udział środków własnych Zamawiającego w realizacji inwestycji wynosi 5% jej wartości, pozostałe 95% środków pochodzić będzie z Programu Inwestycji Strategicznych;
c) Zamawiający przekaże Wykonawcy zaliczkę na poczet wykonania robót objętych zakresem zamówienia, w części pokrytej udziałem własnym Zamawiającego, o którym mowa pod lit.b);
d) Wykonawca zobowiązany jest do finansowania inwestycji ze środków własnych Wykonawcy, w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego, o którym mowa pod lit.a), na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Inwestycji Strategicznych, na zasadach określonych w regulaminie programu, przy czym zastrzega się, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od
dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Dostawa do Urzędu Miejskiego w Dębnie dwóch serwerów oraz jednej macierzy.
- Dostawa produktów leczniczych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024-II
- Przygotowanie i wydanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie w 2025 r.
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Likwidacja obiektów budowlanych przy szybie Jas I dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Jastrzębiu-Zdroju KWK ,,Jas - Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.