eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębnoPrzebudowa ul. Ofiar Katynia w miejscowości Dębno.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Ofiar Katynia w miejscowości Dębno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/um_debno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Ofiar Katynia w miejscowości Dębno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdb482e0-615b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002753/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa ul. Ofiar Katynia w miejscowości Dębno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326728/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI/05.26./1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1914624,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Ulica Ofiar Katynia: obecny stan jest zły i bardzo zły. Przewidywana długość 255m. Zakres: kompleksowa przebudowa całej infrastruktury drogowej, w tym nowa nawierzchnia jezdni mineralno-bitumiczna jak dla ruchu KR2, nowe chodniki, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, oznakowanie, przebudowa infrastruktury podziemnej: kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej.
Ulica stanowi dojazd do Komendy Policji, Przychodni zdrowia, punktu PGNiG, zakładów pracy, placówek handlowych i zabudowy wielomieszkaniowej.
2) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace i obowiązki: roboty budowlane; nadzór nad robotami obejmujący:
a) kierownika budowy, b) kierownika robót branży sanitarnej, c) kierownika robót branży elektrycznej, d) kierownika robót branży drogowej; zastępstwo inwestorskie w zakresie zawiadomienia o zakończeniu robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz zawiadomienia o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu.
3) Nie dokonano podziału zamówienia na części ze względu na jednolity charakter robót budowlanych objętych dokumentacją projektową, które prowadzone będą w granicach wąskiego pasa drogowego i terenie zwartej zabudowy oraz wykonywanie robót w jednym terminie.
4) Wykonawca musi wykonać osobiście kluczową część zamówienia tj wykonanie nawierzchni asfaltowej lub wykonanie kolektorów kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
5) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace budowlane (roboty ziemne, roboty montażowe i instalacyjne sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni oraz obsługujące sprzęt budowlany i pojazdy transportowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2620662,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2620662,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2620662,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALDROBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320111772

7.3.3) Ulica: Królewieckia

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Branża sanitarna - M & K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z. o.o. z Gorzowa Wlkp.
2. Branża elektryczna - KANBUD sp. z o.o. z Gorzowa Wlkp.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2620662,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Szczegóły dotyczące terminu wykonania umowy:
- zakończenie robót budowlanych – 150 dni od dnia zawarcia umowy ,
- uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych – 30 dni od dnia odbioru końcowego.
2) Zamawiający informuje że:.
a) Zadanie będzie dofinansowane w 95% wartości inwestycji środkami pochodzącymi z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych;
b) Udział środków własnych Zamawiającego w realizacji inwestycji wynosi 5% jej wartości, pozostałe 95% środków pochodzić będzie z Programu Inwestycji Strategicznych;
c) Zamawiający przekaże Wykonawcy zaliczkę na poczet wykonania robót objętych zakresem zamówienia, w części pokrytej udziałem własnym Zamawiającego, o którym mowa pod lit.b);
d) Wykonawca zobowiązany jest do finansowania inwestycji ze środków własnych Wykonawcy, w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego, o którym mowa pod lit.a), na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Inwestycji Strategicznych, na zasadach określonych w regulaminie programu, przy czym zastrzega się, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od
dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.