Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457009/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 2715W w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/3754171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 2715W w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8786d31-6beb-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457009/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-30/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową drogi powiatowej Nr 2715W w Otwocku.
2. Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże:
a) Inspektor nadzoru w specjalności drogowej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,
b) Inspektor nadzoru w specjalności elektroenergetycznej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,
c) Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,
d) Inspektor nadzoru w specjalności gazowej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową
e) Inspektor nadzoru w specjalności kanalizacyjnej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,
f) Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,
3. Roboty budowlane objęte zakresem nadzoru inwestorskiego zostały ujęte w dokumentacji projektowej:
a) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2715W – ul. Powstańców Warszawy w Otwocku opracowany przez MM-Projekt Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz,
b) Rozbudowa drogi powiatowej, ulicy Wawerskiej w miejscowości Otwock opracowany przez ARS Projekt Roman Sanojca
4. Informację dotyczące robót budowlanych:
1) Zakres prac obejmuje między innymi:
Budowę i przebudowę chodników,
Budowę i przebudowę jezdni dróg,
Budowę i przebudowę ścieżki rowerowej,
Budowę ciągu pieszo-rowerowego,
Wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych,
Budowa zatok postojowych,
Wykonanie odwodnienia,
Budowę i przebudowę sieci teletechnicznej, elektroenergetycznej oraz oświetlania ulicznego,
Budowa sieci kanalizacyjnej,
Regulację wysokościową zaworów, studni, włazów i innych elementów infrastruktury podziemnej,
Usunięcie kolizji drzew oraz wykonanie nasadzeń zieleni,
Wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu.
2) Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, która dostępna jest na stronie internetowej https://zdpotwock.eb2b.com.pl w postepowaniu na roboty budowlane – ZDP/P-26/2022
5. Informację dotyczące inspektora:
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił osobę, która będzie pełniła funkcję wiodącego inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogowej ,
2) Wykonawca pełnić swoje obowiązki zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego, zadania Inspektora Nadzoru będą obejmowały zarówno pełnienie Nadzoru inwestorskiego, jak i rozliczenie i sprawozdawczość budowy (monitoring i kontrola wykonania zadania na roboty pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym).
3) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (Wykonawca) reprezentuje Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych.
4) Zamawiający informuje, że przewiduje odbiory częściowe oraz płatności częściowe za wykonane prace.
5) Zamawiający przewiduje płatności częściowe po odebraniu prac częściowych od Wykonawców, potwierdzone protokołem częściowym. Odbiory częściowe mogą odbywać się nie częściej niż raz w miesiącu.
6) Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:
Zapoznanie się z dokumentacją, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,
Uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu terenu budowy,
Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót: trasy, docelowego ukształtowania terenu objętego robotami oraz pozostałych prac w zakresie pomiarów sytuacyjno – wysokościowych i weryfikacja ich zgodności z dokumentacja projektową,
Sprawdzanie, wprowadzanie uwag i akceptowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych,
Prowadzenie wszelkich niezbędnych kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
Akceptowanie organizacji, receptur i technologii wykonania robót zgodnie z wymogami SST,
Akceptowanie wszystkich zastosowanych do budowy materiałów pod kątem ich rodzaju, parametrów technicznych, cech i źródeł pochodzenia,
Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych, aprobat technicznych, deklaracji zgodności oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz w celu wykorzystania w procesie robót budowlanych, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,
Egzekwowania od Wykonawcy robót wymaganych badań i pomiarów
Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad BHP,
Sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową oraz przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP,
Sporządzanie protokołów odbiorów częściowych i końcowych,
Sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni od dnia narady
Zapewnienie dokumentowania przebiegu robót w dzienniku budowy lub w innej uzgodnionej z zamawiającym formie
Kontrolowanie ilości i terminowości wykonanych robót,
Składania miesięcznych raportów z postępu prac,
Opiniowanie wniosków Wykonawcy w sprawie zmian sposobu wykonania robót budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej lub wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych czy uzupełniających, a po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego uzgodnienie tych zmian z projektantem sprawującym nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej,
Opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii
Przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru końcowego,
Sporządzenie dokumentacji fotograficznej
Wnioskowanie Zamawiającemu zastosowania kar umownych
Kontrolowanie czy roboty są prowadzone zgodnie z Czasową Organizacją Ruchu
Kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę placu budowy w okresie zimowym,
Godziny prac inspektorów nadzoru w tym inspektorów robót branżowych muszą być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy,
Zwoływania comiesięcznych lub w razie konieczności częstszym narad dotyczących postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania na roboty stron
Żądania od Wykonawcy prac, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z dokumentacją projektową
Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych
Wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, wymaganych przez zamawiającego
Rozpatrywanie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania inwestycyjnego i rozwiązywanie problemów z tym związanych,
Realizowanie wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesu Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444444,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146453,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213829311
7.3.3) Ulica: Czerska 18 lok. 418
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146453,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.