eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £odygowice¦wiadczenie us³ug psychologicznych i terapeutycznych w ramach Centrum dla Rodzin w Gminie £odygowice



Og³oszenie z dnia 2023-01-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug psychologicznych i terapeutycznych w ramach Centrum dla Rodzin w Gminie £odygowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £ODYGOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182657

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 75

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £odygowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-325

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338630500

1.5.8.) Numer faksu: +48338630501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lodygowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lodygowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug psychologicznych i terapeutycznych w ramach Centrum dla Rodzin w Gminie £odygowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3520d246-9be6-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00056578

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00027475/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug psychologicznych i terapeutycznych w ramach projektu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3520d246-9be6-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia5 wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
8) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@lodygowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy £odygowice z siedzib±: ul. Pi³sudskiego 75, 34-325 £odygowice, gmina@lodygowice.pl, tel. 33 863 05 00;b) w Urzêdzie Gminy £odygowice zosta³ powo³any inspektor ochrony danych osobowych, kontakt: iod@infosystem-projekt.pl, tel. 33 863 05 00;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RIP.271.01.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 i 74-76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pana) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych;(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)b) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIP.271.01.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug psychologicznych i terapeutycznych w ramach Centrum dla Rodzin w Gminie £odygowice.
Us³uga bêdzie ¶wiadczona w Centrum dla Rodzin, ul. Królowej Jadwigi 6, 34-325 £odygowice (siedziba GOPS) od poniedzia³ku do pi±tku po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Zamawiaj±cych (za wyj±tkiem pikników, które zostan± zorganizowane w weekendy lub dni wolne od pracy). Zamawiaj±cy zapewnia pomieszczenia wyposa¿one w biurko, krzes³a, drukarkê, telefon.
Wykonawca zapewni we w³asnym zakresie i na swój koszt materia³y dydaktyczne niezbêdne do ¶wiadczenia us³ugi, w tym koszty dojazdów do Centrum. Rekrutacjê uczestników do projektu przeprowadza Zamawiaj±cy na podstawie Narzêdzia Oceny Ryzyka Relacyjnego.
Wykonawca przy realizacji us³ug odpowiedzialny jest za uwzglêdnienie minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, okre¶lonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Zamówienie podzielone jest na 3 czê¶ci.
Czê¶æ I
Us³ugi terapeuty (maksymalnie 576 godzin) zakres udzielanych porad: opieka i wspó³praca z uczestnikami projektu – dzieæmi i doros³ymi, rodzinami, parami, poprzez rozpoznanie, a nastêpnie d±¿enie do zaspokojenia ich potrzeb ¿yciowych - z uwzglêdnieniem czynników zdrowotnych, psychologicznych i spo³ecznych. diagnozowanie potrzeb bio-psycho-spo³ecznych uczestników projektu oraz planowanie indywidualnego i grupowego programu terapii, dostosowanej do potrzeb uczestników, prowadzenie ró¿nych form oddzia³ywania terapeutycznego w celu poprawy funkcjonowania fizycznego, psychicznego i spo³ecznego uczestników projektu oraz ich integracji spo³ecznej i zawodowej; wspieranie w opanowaniu wykonywania prostych i z³o¿onych czynno¶ci codziennych i poprawie samodzielnego funkcjonowania; prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych (obejmuj±cych wsparcie dla osób indywidualnych oraz rodzin) udzia³ w prowadzonych zajêciach dla dzieci i m³odzie¿y w placówkach o¶wiatowych oraz podczas pikników zorganizowanych w ramach projektu dokumentowanie, monitorowanie i ocena przebiegu procesu terapeutycznego na podstawie Narzêdzia Oceny Ryzyka Relacyjnego przekazanego przez Grupê ds. wdra¿ania modelu, ¶cis³a wspó³praca z Koordynatorem Projektu, Koordynatorem Implemencji Projektu oraz Grup± ds. wdra¿ania modelu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena
– 60% (waga) oraz do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia– 40% (waga).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug psychologicznych i terapeutycznych w ramach Centrum dla Rodzin w Gminie £odygowice.
Us³uga bêdzie ¶wiadczona w Centrum dla Rodzin, ul. Królowej Jadwigi 6, 34-325 £odygowice (siedziba GOPS) od poniedzia³ku do pi±tku po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Zamawiaj±cych (za wyj±tkiem pikników, które zostan± zorganizowane w weekendy lub dni wolne od pracy). Zamawiaj±cy zapewnia pomieszczenia wyposa¿one w biurko, krzes³a, drukarkê, telefon.
Wykonawca zapewni we w³asnym zakresie i na swój koszt materia³y dydaktyczne niezbêdne do ¶wiadczenia us³ugi, w tym koszty dojazdów do Centrum. Rekrutacjê uczestników do projektu przeprowadza Zamawiaj±cy na podstawie Narzêdzia Oceny Ryzyka Relacyjnego.
Wykonawca przy realizacji us³ug odpowiedzialny jest za uwzglêdnienie minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, okre¶lonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Zamówienie podzielone jest na 3 czê¶ci.
Czê¶æ II
Us³ugi psychologa - praca z dzieæmi (maksymalnie 576 godzin) zakres udzielanych porad: wspieranie rodziny w rozwi±zywaniu problemów dziecka, zdiagnozowanie lêków dziecka, stosowanie technik, które skutecznie maj± opanowaæ gniew dziecka, a nawet rodzica, okre¶lenie stopnia i prawid³owo¶ci rozwoju dziecka, ustalenie, jak pomóc dziecku, które nie potrafi komunikowaæ siê z rówie¶nikami, wsparcie umiejêtno¶ci koncentracji ucznia, poprawianie relacji rodzic-dziecko, udzia³ w prowadzonych zajêciach dla dzieci i m³odzie¿y w placówkach o¶wiatowych oraz podczas pikników zorganizowanych w ramach projektu, prowadzenie konsultacji zarówno indywidualnych (praca z dzieckiem), jak i grupowych (zajêcia z rodzicami), dokumentowanie, monitorowanie i ocena przebiegu procesu na podstawie Narzêdzia Oceny Ryzyka Relacyjnego przekazanego przez Grupê ds. wdra¿ania modelu, ¶cis³a wspó³praca z Koordynatorem Projektu, Koordynatorem Implemencji Projektu oraz Grup± ds. wdra¿ania modelu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena
– 60% (waga) oraz do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia– 40% (waga).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug psychologicznych i terapeutycznych w ramach Centrum dla Rodzin w Gminie £odygowice.
Us³uga bêdzie ¶wiadczona w Centrum dla Rodzin, ul. Królowej Jadwigi 6, 34-325 £odygowice (siedziba GOPS) od poniedzia³ku do pi±tku po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Zamawiaj±cych (za wyj±tkiem pikników, które zostan± zorganizowane w weekendy lub dni wolne od pracy). Zamawiaj±cy zapewnia pomieszczenia wyposa¿one w biurko, krzes³a, drukarkê, telefon.
Wykonawca zapewni we w³asnym zakresie i na swój koszt materia³y dydaktyczne niezbêdne do ¶wiadczenia us³ugi, w tym koszty dojazdów do Centrum. Rekrutacjê uczestników do projektu przeprowadza Zamawiaj±cy na podstawie Narzêdzia Oceny Ryzyka Relacyjnego.
Wykonawca przy realizacji us³ug odpowiedzialny jest za uwzglêdnienie minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, okre¶lonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Zamówienie podzielone jest na 3 czê¶ci.
Czê¶æ III
Us³ugi psychologa - praca z doros³ymi (maksymalnie 576 godzin) zakres udzielanych porad: pomoc w kryzysie ¿yciowym, zawodowym oraz rozwojowym, problemy egzystencjalne, poszukiwanie sensu ¿ycia, niska samoocena, brak akceptacji siebie, eliminowanie ograniczaj±cych przekonañ, problemy wychowawcze, trudno¶ci w ¿yciu osobistym i zawodowym, trudno¶ci zwi±zane z emocjami, radzenie sobie ze z³o¶ci±, kryzys w zwi±zku, zaburzenia w relacjach miêdzyludzkich, brak asertywno¶ci i stawiania granic, wsparcie w przechodzeniu przez zmianê oraz adaptacja do zmian, zaburzenia lêkowe, depresja, trauma, bezsenno¶æ, samotno¶æ, zaburzenia psychosomatyczne, pielêgnacja zdrowia psychicznego, psychoedukacja i wsparcie psychologiczne, pomoc w przypadkach alkoholizmu i innych na³ogów, prowadzenie konsultacji indywidualnych, grupowych, rodzinnych, dokumentowanie, monitorowanie i ocena przebiegu procesu na podstawie Narzêdzia Oceny Ryzyka Relacyjnego przekazanego przez Grupê ds. wdra¿ania modelu, czynny udzia³ podczas pikników zorganizowanych w ramach projektu, ¶cis³a wspó³praca z Koordynatorem Projektu, Koordynatorem Implemencji Projektu oraz Grup± ds. wdra¿ania modelu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena
– 60% (waga) oraz do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia– 40% (waga).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, wyra¿one
jako minimalne poziomy zdolno¶ci, dotycz±ce:
1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, legitymowa³y siê nastêpuj±cymi kwalifikacjami zawodowymi:

Dla czê¶ci I
terapeuta – 1 osoba - ukoñczone studia medyczne lub magisterskie humanistyczne z ukoñczonym szkoleniem z psychoterapii, co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, nie by³/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umy¶lne przestêpstwo lub przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe, nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestêpstw na tle Seksualnym z dostêpem ograniczonym, biegle pos³uguje siê jêzykiem polskim w mowie i pi¶mie.

Dla czê¶ci II
psycholog do pracy z dzieæmi – 1 osoba - ukoñczone studia wy¿sze magisterskie na kierunku psychologia, co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, nie by³/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umy¶lne przestêpstwo lub przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe; nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestêpstw na tle Seksualnym z dostêpem ograniczonym, biegle pos³uguje siê jêzykiem polskim w mowie i pi¶mie.

Dla czê¶ci III
psycholog do pracy z doros³ymi – 1 osoba - ukoñczone studia wy¿sze magisterskie na kierunku psychologia, co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, nie by³/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umy¶lne przestêpstwo lub przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe, biegle pos³uguje siê jêzykiem polskim w mowie i pi¶mie.

W zwi±zku z planowan± realizacj± zamówienia dla wszystkich czê¶ci zamówienia równolegle w tych samych dniach i godzinach Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci ³±czenia funkcji przez jedn± osobê. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na ka¿d± z czê¶ci zamówienia z zastrze¿eniem, i¿ nie mo¿e wskazaæ tej samej osoby do realizacji zamówienia w wiêcej ni¿ jednej czê¶ci.
W przypadku, gdy Wykonawca z³o¿y ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ i dla ka¿dej czê¶ci wska¿e tê sam± osobê do realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê wy³±cznie ofertê dla czê¶ci o ni¿szym numerze. Pozosta³e oferty tego Wykonawcy zostan± odrzucone (np. Wykonawca sk³ada ofertê dla czê¶ci II i III wskazuj±c dla obu czê¶ci tê sam± osobê, wówczas Zamawiaj±cy rozpatruje wy³±cznie ofertê w czê¶ci II zamówienia).

2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej o¶wiadczeñ i dokumentów z³o¿onych przez wykonawców. Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wg formu³y: „spe³nia – nie spe³nia”.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
d) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ V.1.2.4 (dla czê¶ci dla której sk³adana jest oferta) a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
e) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
f) Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
g) Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
h) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
i) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku okre¶lonego w pkt V.1.2.4 dla danej czê¶ci zamówienia – Za³±cznik Nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualne na dzieñ sk³adania ofert – zgodnie z Za³. nr 2 i 3 do SWZ w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufania lub podpisem osobistym.
2) Upowa¿nienie lub pe³nomocnictwo udzielane osobom podpisuj±cym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych.
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). Pe³nomocnik winien byæ powo³any przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie.
4) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. V.5-6 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
O¶wiadczenie to nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron, na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych postanowieñ umowy w zakresie:
1) zmian w zakresie osoby ¶wiadcz±cej us³ugê, o której mowa w §1;
2) zmiany podwykonawcy;
3) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcê realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu us³ug, które Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawcom;
4) zwiêkszenia lub zmniejszenia zakresu obowi±zków Wykonawcy, przy czym zmniejszenie zakresu obowi±zków nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy;
5) zmiany sposobu realizacji umowy;
6) zmiany warunków p³atno¶ci;
7) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego;
8) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy;
9) zmiany terminu wykonania umowy;
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osoby ¶wiadcz±cej us³ugê, o której mowa w §1 ust.8, w trakcie realizacji zamówienia, pod warunkiem, ¿e nowa osoba spe³nia wymagania okre¶lone dla Wykonawcy w SWZ i posiada do¶wiadczenie nie krótsze ni¿ osoba o której mowa w §1 ust.8.
4. Zmiany mog± byæ dokonane na skutek zaistnienia nastêpuj±cych zdarzeñ:
1) zmiana zasad finansowania zadania wynikaj±ca ze zmian w planie finansowym b±d¼ bud¿ecie Zamawiaj±cego lub te¿ uzgodnienia z instytucj± finansuj±c± zadanie,
2) zaistnienie konieczno¶ci wykonania us³ug dodatkowych b±d¼ zaniechania wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia
3) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
4) wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
5) w przypadku konieczno¶ci zast±pienia osoby, która zosta³a wskazana do realizacji przedmiotu umowy – z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci losowych, w szczególno¶ci ¶mierci, choroby, zmiany pracodawcy wskazanej osoby. W takiej sytuacji Wykonawca dostarczy pisemne o¶wiadczenie uzasadniaj±ce konieczno¶æ dokonania takiej zmiany i wska¿e w zamian osobê o wymaganych kwalifikacjach;
6) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych dzia³aniem si³y wy¿szej utrudniaj±cej i uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (przez si³ê wy¿sza uwa¿a siê okoliczno¶ci bêd±ce poza rozs±dn± kontrol± ka¿dej ze stron, które powsta³y po zawarciu umowy, a których ¿adna ze stron nie mog³a przewidzieæ w szczególno¶ci takie jak: wojna, dzia³ania wojenne, po¿ar, powód¼, trzêsienie ziemi, inne klêski ¿ywio³owe, skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne, zarz±dzenie i zakazy wydane przez w³adze oraz strajki),
7) wyst±pienie okoliczno¶ci, których przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci strony nie mog³y przewidzieæ przy zawieraniu umowy,

5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy,
d) opis wp³ywu zmiany na harmonogram prac i termin wykonania umowy.

Przewiduje siê równie¿ waloryzacjê wynagrodzenia – szczegó³owo opisane w za³±czniku do SWZ Istotne postanowienia przysz³ej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-02 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ u¿ywaj±c w tym celu interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.