Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364190/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piszczac.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddbe09d6-3d8f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009288/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pelletu do szkół na terenie Gminy Piszczac
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364190/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę granulatu drewnianego do szkół na ternie Gminy Piszczac. W zakresie podstawowym (minimalnym) szacuje się zakup około 250 ton pelletu drzewnego. W zakresie objętym prawem opcji szacuje się zakup w ilości około 100 ton pelletu drzewnego.
Pellet drzewny powinien spełniać minimalne wymagania:
średnica: 6 mm do 8 mm;
długość: do 40 mm;
gęstość nasypowa kg/m3: 1 tona -1,7 m3;
popiół: 0,3 - 0,7%;
siarka - suchej masy: 0.03;
chlor - suchej masy: 0,02%;
wilgotność: do 7 %;
wartość opałowa: nie mniej niż 18 kJ/kg;
ścieralność - 2,5%.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony pellet na własny koszt
i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz do jego rozładunku w zasobnik bądź złożenie palet z pelletem workowanym w miejscu wyznaczonym. Dostawca powinien okazać posiadanie aktualnej certyfikacji na w/w parametry każdorazowo przy dostawie.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia, (telefonicznie lub drogą elektroniczną) określającego ilość i termin dostawy, zgłoszonego z zachowaniem oferowanego
w formularzu oferty okresu wyprzedzenia - maksymalnie 10 dni kalendarzowych.
Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1530.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1033200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1033200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1033200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAL MAX Andrzej Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537-114-74-67
7.3.4) Miejscowość: Piszczac
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Piotrowski - STAL - MAX
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Piotrowski - STAL - MAX
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1033200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Sadowne wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- "Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Siewierz 2025"
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadań z funduszu sołeckiego oraz bieżącego utrzymania dróg w 2025 roku
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.