Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00075021/01 - Wynik z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi specjalistycznego transportu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi specjalistycznego transportu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a95d8bfd-8d9b-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.rybnik.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.rybnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków (tj. dokumentów innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się̨elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybniki formularza„Wyślij
wiadomość” dostępnego na stronie Zamawiającego w „profilu nabywcy”, a dotyczącego danego
postępowania. 2. Ofertę oraz oświadczenie JEDZ, sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019r.
komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, pliki należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem
zaufanym, lub - podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, a) Zamawiający informuje, że: - administratorem danych
osobowych jest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik;- inspektorem
ochrony danych osobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych,
kontakt: iodo@szpital.rybnik.pl;- dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
podstawowym;-Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z Ustawy pzp.- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą
być:osoby/podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust.
1 Ustawy pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia
23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub
posłaniec (kurier)dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1,
508 ust. 2 Ustawy pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania
zewnętrznemu podmiotowi dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub
narzędzia/urządzenia komunikacji elektronicznej.- Administrator przechowuje protokół postępowania
wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w
sposób gwarantujący jego nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z
załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Administrator przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników
konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej
nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).-
Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską
lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.-Ma Pani/Pan prawo do:żądania od Administratora dostępu
do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby; żądania od Administratora sprostowania danych
osobowych dotyczących Pani/Pana osoby; żądania od Administratora usunięcia danych osobowych
dotyczących Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania
się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa; żądania od Administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby. Zakres każdego z powyższych praw
oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z
powyższych praw może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u Administratora.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit.b),
d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust.1 lit. c) RODO.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Jednocześnie Administrator przypomina o
ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym
postępowaniem i które Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w
postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14
ust.5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TAG-70-TP/22-2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa specjalistycznego transportu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego
Nr 3 w Rybniku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (komplet załączników stanowiących charakterystykę przedmiotu zamówienia oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej), złożony z następujących części:
1.1 Formularz cenowy.
1.2 Opis przedmiotu zamówienia.
Podane w formularzu cenowym ilości dotyczą okresu 12 miesięcy (na taki okres zostanie zawarta umowa), ilości te mają charakter orientacyjny i mogą się zmieniać w zależności od potrzeb szpitala.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia („Projektowane postanowienia umowy”, w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy).
Zaoferowana usługa musi:
1. odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w załączniku nr 1.2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia,
2. być zgodna z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
1. Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053, z późn. zm.) - w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia i umową.
2. Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
3. Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
4. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
5. Ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
6. Ustawą o zawodach lekarza i lekarza dentysty z dnia 5.12.1996 r.
7. Ustawą z dnia 15.07.2011 o zawodach pielęgniarki i położnej.
8. Zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, obowiązującymi w okresie trwania umowy w tym w szczególności ZARZĄDZENIE NR 64/2016/DSM PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne
9. Aktualnymi Polskimi Normami przenoszących normy zharmonizowane (PN-EN 1789 i PN EN 1865:2002).
10. Ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.),
11. Ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 919 z poźn. zm.),
12. Rozporządzeniem z 31.12.2002 Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.).
13. Ustawą z dnia 05.01.2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1212).
14. Ustawą z dnia 15.04.2011 r. o Działalności Leczniczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające
odrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tym
celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania
punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktową oferty
według następującego wzoru „C” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.kryteriach
podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady
zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to
ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych
cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną cyfrę
powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W
takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze
zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert. Łączna
punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów.
Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 108 Ustawy,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa następujące warunki w zakresie:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz przyjmuje na siebie odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z wykonywaniem usługi w wysokości nie niższej niż wynikająca Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą tj. 75 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz 350 000 euro w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC podmiotu leczniczego, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. z późn. zm. o działalności leczniczej, wykonującego działalność leczniczą, o której mowa w art. 8 pkt 1 lit b ww. ustawy.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) posiadaniem osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub, że będzie dysponował osobami, które będą wykonywać usługę, tj.
Wymogi wobec kierującego pojazdem uprzywilejowanym
Kierować pojazdem uprzywilejowanym może osoba, która:
1) ukończyła 21 lat;
2) posiada prawo jazdy odpowiedniej do rodzaju pojazdu kategorii;
3) uzyskała orzeczenie:
a) lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym,
b) psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym;
4) ukończyła kurs dla kierujących pojazdami uprzywilejowanymi;
5) posiada zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie określonej kategorii prawa jazdy.
Personel pojazdu musi posiadać kwalifikacje zgodnie z ustawą z 8 września 2006 r.
o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 04.02.2019 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego – potwierdzone dokumentami, które będą do wglądu na każde żądanie Zamawiającego.
b) posiadaniem odpowiednich środków transportu w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.
Wykonawca posiada minimum 2 ambulanse:
- specjalistyczny środek transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane: ambulans typu C, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane
i wymogi określone:
a) ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r.poz.919 z późn. zm.),
b) w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z 31.12.2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.2022 z późn. zm.)
c) ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2017 r. poz. 128 z późn.
d) w Załączniku nr 3 do ZARZĄDZENIA NR 64/2016/DSM PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne (wraz ze zmianami) określone dla pojazdu.
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualne zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych, jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021.450).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W sytuacji, gdy do postępowania zostanie złożona jedna oferta Zamawiający odstąpi od wzywania wykonawcy do złożenia załącznika wg pkt. 1.2 powyżej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga:
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego,
– wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami, tj. osobami, zgodnie z pkt III.2.4 a) specyfikacji warunków zamówienia,
– wykaz samochodów wykonawcy niezbędnych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z
Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub za-wodowej, o
którym mowa w punkcie III.2.4. specyfikacji warunków zamówienia.
Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do specyfikacji warunków
zamówienia.
Aktualne zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów
samochodowych, jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021.450).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
elektronicznej pliki, które należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lubpodpisemzaufanym, lub- podpisem osobistym.1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do
specyfikacji, 1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji);
1.2 Opis przedmiotu zamówienia. Załączniki te nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 128
Ustawy.
2. Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków
udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia albo
w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (dalej: JEDZ)
3. Pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty - jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 3 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.b)
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie
ubiegają się o udzielenie zamówienia.
c) Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, została
wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) Wykonawcy, o których mowa
powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówieniaoraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów
ustawy, przysługuje prawo wniesienia środków ochrony prawnej, określonych w przepisach
działu IX Ustawy. 2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia
środki ochrony prawnej, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji
uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu
Zamówień Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony
prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX Ustawy.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym
- Remont drogi powiatowej nr 5025S ul. Wolności w Czernicy
- Remont drogi powiatowej nr 5627S ul. Cmentarnej w Czerwionce-Leszczynach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu przy budynkach zlokalizowanych przy ul. Hetmańskiej 1, 5, 7 w Rybniku
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego - II
- Utrzymanie w należytym stanie technicznym: zadanie 1. Odcinka koryta rzeki Nacyny od stopnia w km 1+210 do km 3-795; zadanie 2. Odcinka koryta rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+700.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz osób z terenu Gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2025".
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla ZZOZ w Wadowicach
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Malanów w okresie styczeń 2025 r.-grudzień 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO III
- Usługa w zakresie przewozu pacjentów Stacji Dializ
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 8 wydarzeń związanych z realizowanym projektem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.