eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji sanitarnych, mechanicznych oraz stała obsługa i regulacja instalacji kotłowni lokalnych w lokalach i budynkach wraz z przyległymi terenami (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji sanitarnych, mechanicznych oraz stała obsługa i regulacja instalacji kotłowni lokalnych w lokalach i budynkach wraz z przyległymi terenami (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a16eba6-8c06-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji sanitarnych, mechanicznych oraz stała obsługa i regulacja instalacji kotłowni lokalnych w lokalach i budynkach wraz z przyległymi terenami (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a16eba6-8c06-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006995/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 konserwacja, naprawa, usługi pogotowia instalacji wewnętrznych i terenowych wod-can.,centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej w budynkach i lokalach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bie (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008053

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/KT/2023/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 747900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
 Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej oraz pogotowia wodnokanalizacyjnego i cieplnego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i na terenach przyległych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, naprawa i wymianie elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej oraz pogotowia wodnokanalizacyjnego i cieplnego w budynkach i lokalach użytkowych i na terenach przyległych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynku Grębałowska 23/25 – siedziba własna ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy oraz na terenie przyległym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 495600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Przeglądy i usuwanie usterek instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej w lokalach i budynkach mieszkalnych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Przeglądy i usuwanie usterek instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej w lokalach i budynkach użytkowych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja i naprawa klimatyzacji w budynku przy ul. Grębałowskiej 23/25 – siedziba ZGN w Dzielnicy Bielany instalacji klimatyzacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Stała obsługa i regulacja instalacji lokalnej kotłowni gazowej o mocy 4,6 MW i stacji redukcyjno-pomiarowej gazu o mocy 400m3/h wraz z zainstalowanymi urządzeniami na terenie przy ul. Wóycickiego 1/3.
 Stała obsługa i regulacja instalacji lokalnej i urządzeń kotłowni gazowej o mocy 168 KWh zlokalizowanej na terenie przy budynku Palisadowa 5D.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 118300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji w budynkach oraz lokalach mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Przeglądy gazowe i usuwanie usuwanie usterek w budynkach oraz lokalach użytkowych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANEK KOZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367151275

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Uzasadnienie faktyczne dla Części 2

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 12.01.2023 r. do godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty do części 2. Stosownie do art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo złożone oferty podlegały odrzuceniu”.

Uzasadnienie faktyczne

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez: CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski, ul. Wojciecha Bogusławskiego 19/12, 01-923 Warszawa.



Zamawiający po dogłębnej analizie treści oferty, podjął decyzję o odrzuceniu oferty CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski na podstawie art. 226 ust 1 pkt 10) „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (….) 10) zawiera błędy w obliczaniu ceny lub kosztu”.

Wykonawca w złożonej ofercie winien był wskazać stawkę za 1 dzień usługi, miesięczną oraz roczną w kwocie netto i brutto, a także wartość 8% i 23% VAT.

CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski w złożonej ofercie nie wskazał w ogóle w kwocie rocznej kwoty VAT 8%, tym samym nie można było ustalić prawidłowej kwoty brutto. Zliczone stawki dzienne i miesięczne, nie pokrywały się z kwotą roczną.

Część 3 obejmuje swym zakresem konserwację dwóch kotłowni, które podlegają różnym stawkom podatku VAT i Zamawiający nie ma możliwości, przy pomocy poprawienia omyłki rachunkowej wywodzenia z kwoty netto zakresu zamówienia jaki podlega określonym stawkom, gdyż ustalenie takie należy do wyłącznej kompetencji Wykonawcy.


W związku z powyższym stosownie do art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo złożone oferty podlegały odrzuceniu”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo złożone oferty podlegały odrzuceniu”.

Uzasadnienie faktyczne dla Części 4

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez: CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski, ul. Wojciecha Bogusławskiego 19/12, 01-923 Warszawa.

Zamawiający działając na podstawie art. 224 ustawy Pzp zwrócił się do jedynego Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu.

W udzielonych wyjaśnieniach CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski wskazał, że „Przepraszam, ale niestety nie jestem w stanie wykonać zamówienia, ponieważ omyłkowo wpisałem w ofercie cenę netto zamiast brutto”.

Zamawiający po dogłębnej analizie treści oferty, oraz udzielonych wyjaśnień podjął decyzję o odrzuceniu oferty CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski na podstawie art. 226 ust 1 pkt 8) w zw. z art. art. 224 ust. 6 Pzp.- „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (….) 4) zawiera rażąco niską cenę


lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; (….) oraz „ Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.

W związku z powyższym stosownie do art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo złożone oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość usługi razem z należnym podatkiem VAT strony ustalają do kwoty:

Część I
netto (zł) Vat – 8% Vat – 23% brutto (zł)
Część I 495 600,00 77 988,00 573 588,00
Lok. mieszk. 240 000,00 19 200,00 259 200,00
Lok. mieszk. 81 000,00 18 630,00 99 630,00
Lok. użytk. 162 600,00 37 398,00 199 998,00
Grębałowska 12 000,00 2 760,00 14 760,00

W tym:
cena (stawka roboczogodziny brutto) 49,00 zł.
stawka za jednorazową usługę pogotowia 200,00 zł.
czas reakcji {0,5 godz. (min.) do 2 dni (maks.)} 1 godzina

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.