Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00507990/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury społecznej przez rozbudowę budynku OSP w Siechnicach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://siechnice.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury społecznej przez rozbudowę budynku OSP w Siechnicach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61309412-8100-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009486/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Nadzór inwestorski nad zadaniem rozbudowa remizy strażackiej OSP w Siechnicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.70.2022.M.S.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w szczególności w zakresie robót budowlanych, instalacji i sieci elektrycznych i sanitarnych przy realizacji zadania pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej przez rozbudowę budynku OSP w Siechnicach wraz
z zagospodarowaniem terenu” w podziale na Etapy:
1) W ramach realizacji Etapu 1 przewiduje się między innymi w szczególności:
a. Rozbudowę istniejącego budynku remizy o nową sąsiadującą bryłę o wymiarach w rzucie około 34,82 x 9,44m. wraz z wykonaniem łącznika z istniejącym budynkiem.
b. Wykonanie utwardzenia nawierzchni:
• plac manewrowy,
• droga wewnętrzna ze zjazdem,
• miejsca postojowe (7m.p.),
• miejsce gromadzenia odpadów stałych,
• zatoka drogowa,
• ciągi piesze,
• opaska wokół budynku,
c. Wykonanie nowych przyłączy sieci wodno - kanalizacyjnej,
d. Wykonanie przyłącza i sieci kanalizacji deszczowej,
e. Wykonanie oświetlenia terenu,
f. Wykonanie boksu śmietnikowego,
g. Wykonanie elementów małej architektury, ogrodzenia oraz nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej,
h. Wykonanie prac rozbiórkowych i wycinek,
i. Usunięcie kolizji z siecią Tauron,
j. Rozbiórkę budynku garażu,
k. Rozbiórkę wiaty z grillem,
l. Częściową rozbiórkę istniejących nawierzchni ciągów pieszych,
m. Rozbiórkę części ogrodzenia,
n. Wycinkę drzew,
o. Wyposażenie wnętrz.
2) W ramach realizacji Etapu 2 przewiduje się w szczególności:
a. przebudowę obecnego pomieszczenia biurowo-socjalnego oraz zmiana funkcji nowopowstałych pomieszczeń,
b. remont drzwi w wieży,
c. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej,
d. wymianę tynków wewnętrznych wraz malowaniem,
e. wymianę płytek ceramicznych na podłogach i ścianach,
f. wymianę pokrycia dachowego na z blachy cynkowo - tytanowej oraz wymianę obróbki blacharskiej, wraz z demontażem i ponownym montażem instalacji fotowoltaicznej,
g. remont elewacji,
h. wyposażenie wnętrz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA ARCHITEKTURY AGNIESZKA SZYMANKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961018979
7.3.3) Ulica: WYSOCKIEGO 9
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 51-692
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA SZYMANKIEWICZ PRACOWNIA ARCHITEKTURY "A.SZYMANKIEWICZ"
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA SZYMANKIEWICZ PRACOWNIA ARCHITEKTURY "A.SZYMANKIEWICZ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI SIECHNICE
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze : Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego ul. Botaniczna 54 i 58.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja Szkół w Zielonej Górze: Szkoła Podstawowa nr 13 ul. Fryderyka Chopina nr 18a"
- Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania o nazwie: "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Ratusza - Urzędu Gminy Miejskiej Kłodzko".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.