Og³oszenie z dnia 2022-02-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00067495/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00117305/01 - Wynik z dnia 2022-04-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Unierzy¿u i Pokrytkach
gm. Strzegowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA STRZEGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolno¶ci 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzegowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.strzegowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Unierzy¿u i Pokrytkach
gm. Strzegowo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c489cc42-8db3-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00056883
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026316/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Rozbudowa systemu gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Strzegowo – etap IV. Przebudowa stacji uzdatniania wody w Unierzy¿u i Pokrytkach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa systemu gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Strzegowo - Etap IV, operacja typu „Gospodarka wodno-¶ciekowa” w ramach poddzia³ania „Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://strzegowo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej
eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl. Szczegó³y dotycz±ce
z³o¿enia oferty zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajduj±cej siê w zak³adce „Regulacje i
procedury procesu zakupowego”.
2. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@strzegowo.pl, jest
dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.
Adres strony internetowej do elektronicznego sk³adania ofert: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej
eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl. Szczegó³y dotycz±ce
z³o¿enia oferty zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajduj±cej siê w zak³adce „Regulacje i
procedury procesu zakupowego”.
2. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@strzegowo.pl, jest
dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.
3. Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezp³atnie korzysta,
rejestruje siê lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki
korzystania z platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://strzegowo.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy
zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê
w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia
wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta,
wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
5. Szczegó³y funkcjonowania platformy zakupowej zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami
korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania
teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Strzegowo tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna
w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia,
zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc,
.docx, .xls, .xlsx, .rtf.
8. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz
innych informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia
wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania
z Platformy eZamawiaj±cy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
9. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y
przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki
„Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem
myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane".
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz
informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt
Gminy Strzegowo (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzib±: Plac Wolno¶ci 32, 06-445 Strzegowo. Z
Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Plac
Wolno¶ci 32, 06-445 Strzegowo lub drog± e-mailow± pod adresem: ug@strzegowo.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-To³³oczko,
z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
3. Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019
r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO,
5. Dane osobowe nie pochodz± od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywaæ danych do pañstwa trzeciego lub organizacji
miêdzynarodowej.
7. Administrator bêdzie przekazywa³ dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów
prawa, w tym w szczególno¶ci do: Urzêdu Zamówieñ Publicznych, organów kontrolnych, a tak¿e na
podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców us³ug
teleinformatycznych.
8. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa. 9. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych,
ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych.
10. Skargê nas dzia³ania Administratora mo¿na wnie¶æ do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Ich
niepodanie spowoduje brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cze¶æ 1
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Pokrytkach
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z systemie „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy stacji uzdatniania wody w Pokrytkach oraz budowy systemu redukcji ci¶nienia na sieci wodoci±gowej we wsi Augustowo.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych,
uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnieñ, opinii i decyzji, w tym decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla dzia³ek dla których brak jest planu miejscowego oraz pozwolenia na budowê,
wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowan± dokumentacjê, (³±cznie z dostaw± i monta¿em urz±dzeñ i elementów wchodz±cych w sk³ad obiektów i ich uruchomienie),
obs³ugê geodezyjn±,
dokumentacjê powykonawcz±,
nadzór autorski,
uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie (je¶li bêdzie wymagane),
przekazanie inwestorowi gotowego do u¿ytkowania obiektu wraz z dokumentacj±,
zapewnienie gwarancji nale¿ytego wykonania robót.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-u¿ytkowy „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Unierzy¿u i Pokrytkach” – odpowiednio do czê¶ci.
3. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu – tak¿e w programie funkcjonalno-u¿ytkowym s³u¿±cym do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, ¼ród³a lub szczególne procesy, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne („lub równowa¿ne” – art. 99 ust 5 ustawy Pzp). Zamawiaj±cy przygotowuj±c opis przedmiotu zamówienia na podstawie programu funkcjonalno-u¿ytkowego nie znalaz³ ¿adnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, ¼róde³ lub szczególnych procesów, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê. Je¿eli jednak wykonawca stwierdzi/zauwa¿y, analizuj±c opis przedmiotu zamówienia, ¿e znajduj± siê takie przypadki lub po¶rednio wskazuj±ce na jeden konkretny produkt, prosi siê Wykonawcê, aby zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy pzp zwracaj±c siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wskaza³ takie produkty. Wówczas jako wyja¶nienie/zmiana tre¶ci SWZ, zamawiaj±cy wspólnie z autorem programu funkcjonalno-u¿ytkowego sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu maj± dla niego walor równowa¿ny, które bêd± brane pod uwagê przy ocenie oraz okre¶li kryteria stosowane w celu równowa¿no¶ci. Podobna zasada obowi±zuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.
4. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem ¿e wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowanie rozwi±zañ równowa¿nych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga wykazania, ¿e oferowane rozwi±zanie równowa¿ne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - u¿ytkowych nie gorszych ni¿ wymagane przez zamawiaj±cego. Ciê¿ar wykazania spe³nienia tych wymagañ le¿y po stronie wykonawcy w sk³adanej ofercie.
6. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne musi dodatkowo wykazaæ
w ofercie, ¿e oferowane przez niego dostawy/us³ugi/roboty budowlane spe³niaj± wszystkie wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego w tre¶ci SWZ i w postêpowaniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla ka¿dej czê¶ci zamówienia) zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów. Za najkorzystniejsz± (w ka¿dej czê¶ci zamówienia) zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w obu kryteriach w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
P = Pc + Pg ,
P = suma punktów jak± Wykonawca uzyska³ za oba kryteria oceny ofert
Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium „cena”,
Pg - liczba punktów otrzymanych w kryterium „okres gwarancji”,
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cze¶æ 2
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Unierzy¿u
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z systemie „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy stacji uzdatniania wody w Unierzy¿u.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych,
uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnieñ, opinii i decyzji, w tym decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla dzia³ek dla których brak jest planu miejscowego oraz pozwolenia na budowê,
wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowan± dokumentacjê, (³±cznie z dostaw± i monta¿em urz±dzeñ i elementów wchodz±cych w sk³ad obiektów i ich uruchomienie),
obs³ugê geodezyjn±,
dokumentacjê powykonawcz±,
nadzór autorski,
uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie (je¶li bêdzie wymagane),
przekazanie inwestorowi gotowego do u¿ytkowania obiektu wraz z dokumentacj±,
zapewnienie gwarancji nale¿ytego wykonania robót.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-u¿ytkowy „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Unierzy¿u i Pokrytkach” – odpowiednio do czê¶ci.
3. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu – tak¿e w programie funkcjonalno-u¿ytkowym s³u¿±cym do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, ¼ród³a lub szczególne procesy, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne („lub równowa¿ne” – art. 99 ust 5 ustawy Pzp). Zamawiaj±cy przygotowuj±c opis przedmiotu zamówienia na podstawie programu funkcjonalno-u¿ytkowego nie znalaz³ ¿adnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, ¼róde³ lub szczególnych procesów, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê. Je¿eli jednak wykonawca stwierdzi/zauwa¿y, analizuj±c opis przedmiotu zamówienia, ¿e znajduj± siê takie przypadki lub po¶rednio wskazuj±ce na jeden konkretny produkt, prosi siê Wykonawcê, aby zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy pzp zwracaj±c siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wskaza³ takie produkty. Wówczas jako wyja¶nienie/zmiana tre¶ci SWZ, zamawiaj±cy wspólnie z autorem programu funkcjonalno-u¿ytkowego sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu maj± dla niego walor równowa¿ny, które bêd± brane pod uwagê przy ocenie oraz okre¶li kryteria stosowane w celu równowa¿no¶ci. Podobna zasada obowi±zuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.
4. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem ¿e wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowanie rozwi±zañ równowa¿nych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga wykazania, ¿e oferowane rozwi±zanie równowa¿ne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - u¿ytkowych nie gorszych ni¿ wymagane przez zamawiaj±cego. Ciê¿ar wykazania spe³nienia tych wymagañ le¿y po stronie wykonawcy w sk³adanej ofercie.
6. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne musi dodatkowo wykazaæ
w ofercie, ¿e oferowane przez niego dostawy/us³ugi/roboty budowlane spe³niaj± wszystkie wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego w tre¶ci SWZ i w postêpowaniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (dla ka¿dej czê¶ci zamówienia) zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów. Za najkorzystniejsz± (w ka¿dej czê¶ci zamówienia) zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w obu kryteriach w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
P = Pc + Pg ,
P = suma punktów jak± Wykonawca uzyska³ za oba kryteria oceny ofert
Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium „cena”,
Pg - liczba punktów otrzymanych w kryterium „okres gwarancji”,
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u wpostêpowaniu dotycz±ce:
zdolno¶ci technicznej lub zawodowe
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie,
w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ w okresie
ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie,
przebudowie, rozbudowie b±d¼ modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajno¶ci maksymalnej
nie mniejszej ni¿ 800 m3/dobê i warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³
brutto. W zakres przedmiotowego zadania musi wchodziæ budowa, przebudowa, rozbudowa
b±d¼ modernizacja uk³adu technologicznego.
(Warunek jest taki sam dla czê¶ci nr 1 i czê¶ci nr 2)
Jako wykonanie (zakoñczenie zadania) nale¿y rozumieæ wystawienie co najmniej ¶wiadectwa
przyjêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protoko³u
odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia
siê ¶wiadectwa przyjêcia). Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie
warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego
kursu NBP na dzieñ wystawienia ¶wiadectwa przyjêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z
warunkami FIDIC) lub podpisania protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w
przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¶wiadectwa przyjêcia).
Ocena spe³nienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia – nie spe³nia,
w oparciu o informacje zawarte w wykazie robót oraz za³±czone dowody okre¶laj±ce czy te
roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty
zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
dokumenty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w rozdziale XXII ust. 4 pkt 1 lit. a SWZ – sk³ada
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci,
jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym
mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê
dokumentów, o których mowa w XXII ust. 4 pkt 1 lit. a SWZ, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub
w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³
dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze
wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za
pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp
dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i
aktualno¶ci.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane
nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej
przyczyny niezale¿nej od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty (wzór stanowi za³±cznik Nr 5 do SWZ).
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które
zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i
aktualno¶ci.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ;2) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 6 do SWZ - je¶li dotyczy;
3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – za³±cznik nr 7 do SWZ – je¶li dotyczy;
4) dowód wniesienia wadium,
5) odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶cicze¶æ 1 – 12 000,00 z³.,
cze¶æ 2 – 12 000,00 z³.,
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wp³aty nale¿y dok³adnie okre¶liæ jakiego przetargu i której czê¶ci zamówienia przelew dotyczy.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3 niniejszej SWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4 nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz – z dokumentu tego musi wynikaæ, ¿e gwarancja/porêczenie jest nieodwo³alne i bezwarunkowe. Gwarancja/porêczenie nie mo¿e w swojej tre¶ci uzale¿niaæ wyp³aty wadium od potwierdzenia przez bank, jak±kolwiek inn± osobê trzeci± lub instytucjê podpisów osób z³o¿onych pod ¿±daniem wyp³aty wadium w imieniu zamawiaj±cego. Wyp³ata kwoty wadium nie mo¿e byæ te¿ uwarunkowana ¿adnymi innymi formalno¶ciami koniecznymi do spe³nienia ani dokumentami koniecznymi do z³o¿enia wraz z ¿±daniem wyp³aty wadium. Gwarancja lub porêczenie winny przewidywaæ okres bezwarunkowej wyp³aty maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od pierwszego pisemnego ¿±dania wyp³aty wadium.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wystêpuj±ce wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika zgodnie z zasadami art.58 ust. 2 ustawy Pzp (pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty).
2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy –
za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o
którym mowa w rozdziale XXII ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie. O¶wiadczenie to musi potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.2. Zgodnie z art. 445 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewidziano zmiany postanowieñ umownych po spe³nieniu nastêpuj±cych warunków wprowadzenia zmian:
1) ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, gdy wykonanie danych robót bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, nie wiêcej jednak ni¿ 20 % warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy. Roboty takie nazywane s± robotami „zaniechanymi”. W przypadku rezygnacji z wykonywania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej („robót zaniechanych) sposób obliczenia warto¶ci tych robót, która zostanie potr±cona Wykonawcy, bêdzie nastêpuj±cy: strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ obliczenia niewykonanej czê¶ci danego elementu na podstawie kosztorysu przygotowanego przez Wykonawcê w oparciu o nak³ady i wska¼niki cenotwórcze zawarte w aktualnych, na dzieñ sporz±dzania wyceny normatywach okre¶lonych w Katalogach Nak³adów Rzeczowych oraz Kosztorysowych Normach Nak³adów Rzeczowych (KNR/KNNR) przy u¿yciu ¶rednich cen materia³ów, urz±dzeñ, pracy sprzêtu budowlanego, stawek robocizny kosztorysowej oraz innych wska¼ników cenotwórczych okre¶lonych w informacjach SEKOCENBUB wydawanych przez O¶rodek Wdro¿eñ Ekonomiczno – Organizacyjnych Budownictwa Promocja Sp. z o.o. W przypadku braku tych cen w informatorach SEKOCENBUD bêd± kolejno stosowane ¶rednie ceny zawarte w informacjach INTERCENBUD, ORGBUD, BISTYP.
2) zmiany rozwi±zañ technicznych przyjêtych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym
- w uzasadnionych przypadkach np. spowodowanych wadami programu funkcjonalno-u¿ytkowego, zmianami w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na wykonanie zamówienia (obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy), gdy realizacja zadania wed³ug programu funkcjonalno-u¿ytkowego powodowa³aby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, by³aby niemo¿liwa lub gdy zaistnia³aby, z przyczyn wynikaj±cych z programu funkcjonalno-u¿ytkowego, konieczno¶æ wstrzymania prowadzonych przez Wykonawcê robót budowlanych. W umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego programu-funkcjonalno-u¿ytkowego oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotycz±ce terminów: zostanie okre¶lony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz w przypadku konieczno¶ci opracowania i uzgodnienia rozwi±zañ niezbêdnych do w³a¶ciwej realizacji robót nowy termin zakoñczenia robót budowlanych. Zgodnie z art. 632 Kodeksu cywilnego przyjmuj±cy zamówienie nie mo¿e ¿±daæ podwy¿szenia wynagrodzenia, jedynie s±d mo¿e podwy¿szyæ rycza³t lub rozwi±zaæ umowê.
3) zmiana osobowa: zmiana przedstawicieli stron wpisanych w § 16 ust. 7 niniejszej umowy, je¿eli w trakcie wykonywania robót obiektywnie konieczna bêdzie zmiana jednej z tych osób lub zmiana - za zgod± Zamawiaj±cego, podwykonawców wskazanych w § 13 ust. 2 niniejszej umowy. W umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców. Zmiana nie bêdzie mia³a wp³ywu na wysoko¶æ wynagrodzenia i termin realizacji zamówienia.
4) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
5) zmiana terminu realizacji w przypadku dzia³ania organów administracji lub gestorów sieci zwi±zanego z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.
Ze wzglêdu na ograniczenia ilo¶ci znaków w przedmiotowym polu pozosta³e zmiany znajduj± siê
w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do specyfikacji warunków zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-01 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Na platformie zakupowej eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-01 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI STRZEGOWO
wiêcej: przetargi STRZEGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsiêwziêcia pn. Optymalizacja ¶wiadczeñ SP ZOZ w Miêdzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddzia³u geriatrycznego i powi±zan± modyfikacjê innych ¶wiadczeñ
- Rozbudowa kan. san. w miejscowo¶ci Rudziniec - Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej na terenie Gminy Rudziniec z podzia³em na zadania Zad. nr 4 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Opolskiej
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami 3 ³azienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Che³mie
- Budowa o¶wietlenia ulicznego przy ul. Jod³owej oraz czê¶ci ul. ¦w. Jana Paw³a II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa ¿³obka przy ul. Kobia³ka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wroc³awiu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.